Yhden ihmisen epäillään yllyttäneen rikokseen Nigeriassa ja neljän muun rahoittaneen toimintaa.
Liittyy taas izlamiin.
Viittä ulkomaalaista vaaditaan vangittaviksi terrorismirikoksista Lahdessa
13
131
Vastaukset
- Anonyymi
Äärioikeistolaisten persutouhua on . Ei mittää tekemistä uskonnon kanssa .
- Anonyymi
Yksi näytti olevan puolueaktivisti täällä.
- Anonyymi
Miksi noita terroristejä, ei karkoiteta Suomesta ? Pitää tehdä sellainen tarjous mistä ei voi kieltäytyä.
- Anonyymi
Kohta heidät oikeus toteaa syyttömäksi ja miljoonien eurojen kipukorvaukset!
- Anonyymi
Demarien listoille vaan vaaleissa.
- Anonyymi
Lelu-Rami tais olla jo.
- Anonyymi
Piestävä niin pitkään että ovat vapaaehtoisia palaajia
- Anonyymi
Karkoitusta hoitavat virkamiehet ovat lällyjä.
Kyseessä on mustan suomen kansalaisen mielipiteensä ilmaisusta. Kertoo haluavansa ihmisoikeudet entiselle kotiseudulleen.
Nigeria on vaatinut Suomelta toimia kyseisen mielipiteenvaihdon lopettamiseksi.
Suomi vastasi, että kaikilla suomalaisille on oikeus ilmaista mielipiteitään.- Anonyymi
Suomi ja Ruotsi ovat olleet tapetilla ennenkin siitä, että lähi-idässä ja afrikassa tapahtuvia konflikteja johdetaan näistä maista.
Etuina turvallisuus, vähäinen kiinnijäämisriski ja kiinni jäädessäkin olemattomat seuraukset. - Anonyymi
Matut, muslimit pilaavat kaikki asuinalueet, missä ovat. Ne ovat Suomeen kuulumaton vieraslauma, loislauma. Ilmapiiri niiden lähettyvillä on ankea, kireä ja arveluttavana. Muslimeilla, varsinkin äijillä on usein tietty vihan katse, ovat kuin klooneja. Ällöttäviä, kuin isokokoisia torakoita, vielä haisevia.
- Anonyymi
Hyvä, etteivät kuitenkaan kuunnelleet barokkimusiikkia...!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006