En ole nisti

Anonyymi-ap

mielipide kysymys on tämä nisti asia riippuu keneltä kysyt kuka on nisti minun mielestä en ole nisti sillä voin olla ainakin 2 viikkoa selvinpäin ilman ainuttakaan päihdettä mutta oletan että mantsilaisett eivät päiväkään ilman kahvia ja nuuskaa voi olla ja joka viikonloppu on saatava kaljaa ettei "tajuttas tätä paskaa mis me ollaan" mutta otan nistin leiman kunnialla vastaan jos se tulee vain siitä että en noudata valtion määräämiä lakeja ja en usko auktoriteetteja kiitos. ja kyllä kofeiini ja alkoholi on huume myös alkoholi pahimmasta päästä usko tai älä hällä väliä ja silti olen itsekkin sen vaikutuksen alaisena en vain ymmärrä näitä "huumeita" pelkääviä nuoria sieluja

3

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä ihmettä se nisti märisee, kamapäissään sekavia kirjoittaa. Mene nisti vieroitukseen, hoida itsesi kuntoon.

• Anonyymi

Ole vaan nisti minun puolesta. Ei taida haitata oikeesti kuin ittees, kun noin on tunteisiin menny.

• Anonyymi
      UUSI

narkkaaminen on mukavaa ja tuuheaa ja tekee komeroelämästäkin vitun siistiä kun on kokoajan vitun aineissa ja tämä onnistuu hyvin toimeentulotuellakin jos ostaa tutkareita koska ne on halpoja. narkkaaminen voi periaatteessa olla myös sijoitus tulevaisuuteen koska jos menetät työkyvyn neurotoksisuuden ym seurauksien takia niin pääset VIP-asemaan karenssien välttelyjen ja ttt-paperisotien suhteen eläkkeen avulla.

hyvä pro tip on ketjuttaa substanssien käyttöä ettei mihinkään tiettyyn aineeseen ehdi tulla riippuvuutta. tämä onnistuu tekemällä ns. narkkaus-lukujärjestyksen joka kuukaudelle. esim

ma: opiaatteja

ti: stimuja

ke: dissosiatiiveja

to: ryynikännit esim tutkaribentsoilla ja kiljulla

pe:vaik lisää stimuja emt

la: taas ryynikännit tai vaik pelkkää kiljua

su: sieniä tai ganjaa tms

erkikkään kestä todellisuutta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe