mielipide kysymys on tämä nisti asia riippuu keneltä kysyt kuka on nisti minun mielestä en ole nisti sillä voin olla ainakin 2 viikkoa selvinpäin ilman ainuttakaan päihdettä mutta oletan että mantsilaisett eivät päiväkään ilman kahvia ja nuuskaa voi olla ja joka viikonloppu on saatava kaljaa ettei "tajuttas tätä paskaa mis me ollaan" mutta otan nistin leiman kunnialla vastaan jos se tulee vain siitä että en noudata valtion määräämiä lakeja ja en usko auktoriteetteja kiitos. ja kyllä kofeiini ja alkoholi on huume myös alkoholi pahimmasta päästä usko tai älä hällä väliä ja silti olen itsekkin sen vaikutuksen alaisena en vain ymmärrä näitä "huumeita" pelkääviä nuoria sieluja
Vastaukset 3
- Anonyymi
Mitä ihmettä se nisti märisee, kamapäissään sekavia kirjoittaa. Mene nisti vieroitukseen, hoida itsesi kuntoon.
- Anonyymi
Ole vaan nisti minun puolesta. Ei taida haitata oikeesti kuin ittees, kun noin on tunteisiin menny.
- Anonyymi
narkkaaminen on mukavaa ja tuuheaa ja tekee komeroelämästäkin vitun siistiä kun on kokoajan vitun aineissa ja tämä onnistuu hyvin toimeentulotuellakin jos ostaa tutkareita koska ne on halpoja. narkkaaminen voi periaatteessa olla myös sijoitus tulevaisuuteen koska jos menetät työkyvyn neurotoksisuuden ym seurauksien takia niin pääset VIP-asemaan karenssien välttelyjen ja ttt-paperisotien suhteen eläkkeen avulla.
hyvä pro tip on ketjuttaa substanssien käyttöä ettei mihinkään tiettyyn aineeseen ehdi tulla riippuvuutta. tämä onnistuu tekemällä ns. narkkaus-lukujärjestyksen joka kuukaudelle. esim
ma: opiaatteja
ti: stimuja
ke: dissosiatiiveja
to: ryynikännit esim tutkaribentsoilla ja kiljulla
pe:vaik lisää stimuja emt
la: taas ryynikännit tai vaik pelkkää kiljua
su: sieniä tai ganjaa tms
erkikkään kestä todellisuutta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202452Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401622Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6531066- 106993
- 71972
- 98926
- 48885
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk81749Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33736- 71718