Ymmärtääkseni tämän kuunnelman asiat ovat tosia, eivät mitään kuulopuheita. Mutta silti, voi Maisan tarina olla totta?
Huh huh huh!
Kuuntelin Enbuske & Hörkkö Suplan - en ollut uskoa korviani..
24
461
Vastaukset
- Anonyymi
Uskotko korviasi kun sinulle kerrotaan Panu Hörkön pahoinpidelleen useita ihmisiä... erään liki hengiltä - tosin kuoli Panun kaverin lyöntiin?
- Anonyymi
No en ole kyllä epäilyt etteikö pystyisi noin toimimaan.
- Anonyymi
Suomessa on pula turvakodeista ja tänäkin vuonna on 2000 henkilöä jouduttu käännyttää pois turvakotien tilan puutteen takia takaisin kotiinsa.
- Anonyymi
Helsingin Sanomat. Hörkkö syyllistynyt muumoassa omaisjusuurikoksiin, huumausainerikoksiin. Kotirauhan rikkomukseen. Kaatanut kahden hampurilaksravintolan agvaarihoihin hiilihappojäätä. Kalat ja kasvit kuolivat. Hörkkö myöskin iskenyt naratepotkulla miestä päähän. Voi ei miksi tälläinen henkilö muuten voi edes tehdä toimittajan töitä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsingin Sanomat. Hörkkö syyllistynyt muumoassa omaisjusuurikoksiin, huumausainerikoksiin. Kotirauhan rikkomukseen. Kaatanut kahden hampurilaksravintolan agvaarihoihin hiilihappojäätä. Kalat ja kasvit kuolivat. Hörkkö myöskin iskenyt naratepotkulla miestä päähän. Voi ei miksi tälläinen henkilö muuten voi edes tehdä toimittajan töitä ?
Ei olisi jätkällä kyllä ketään varaa kytätä ja kuvata ja itse on paljon pahempi, kuin yksikään noista julkisuuden henkilöistä. Voi s******a !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karatepotkulla tietenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karatepotkulla tietenkin.
Ei ihme et kirjoittelee toisista et saa puhtaamman omantunnon noista törkeistä teoistaan. Ja vielä rattiskärykin kirsikka kakun päälle 💩.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihme et kirjoittelee toisista et saa puhtaamman omantunnon noista törkeistä teoistaan. Ja vielä rattiskärykin kirsikka kakun päälle 💩.
Kaikkien toimittajien taustat julki ja lopettava heidän taustojen salaamiset. Ainakin tään jälkeen, mitä on nyt tietoja tullut tästä seiskalehden toimittajasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkien toimittajien taustat julki ja lopettava heidän taustojen salaamiset. Ainakin tään jälkeen, mitä on nyt tietoja tullut tästä seiskalehden toimittajasta.
Joni Soila siinnä toinen rikolis taustainen mies toimittaja ja ollut kans seiskalehdessä töissä. Kaikki löytyy jos jotain kiinnostaa miehen menneisyys ja lukee ne gooklesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joni Soila siinnä toinen rikolis taustainen mies toimittaja ja ollut kans seiskalehdessä töissä. Kaikki löytyy jos jotain kiinnostaa miehen menneisyys ja lukee ne gooklesta.
Mitä siis Hörköllä on samat rötökset kuin sillä Stefan Thrman? Ainut ettei ole aseella uhkailut ketään Hörkkö. Onko sillä varaa siis esimerkiksi kirjoittaa toisista, jos on itse ollut aivan samanlainen sekopää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä siis Hörköllä on samat rötökset kuin sillä Stefan Thrman? Ainut ettei ole aseella uhkailut ketään Hörkkö. Onko sillä varaa siis esimerkiksi kirjoittaa toisista, jos on itse ollut aivan samanlainen sekopää.
Näin se menee oma menneisyys on rikolis taustainen ja siksi täälläkin haukutaan kokoajan toisia julkisuudessa olevia henkilöitä. Totuus tulee aina ilmi jossain vaiheessa. Minkä taaksensa jättää sen edestään löytää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sìs onko nämä tosia ? Jos on, niin melko kova pokka kaverilla. Tekopyhästi arvostelee muiden ihmisten elämää kovin ja jopa raukkamaisin sanankääntein. Härski ja sivistymätön tyhjäntoimittaja, joka kuvittelee itsestään liikoja. Hampaisiinsa on joutunut erityisesti Marin. Ja muitakin ihan ok ja asiansa hoitavia henkilöitä. Hyvä, että nämä oman elämänsä tähtikohdat tulee esiin. Se selittää tämän lapsellisen, rehvastelevan ja kateellisen jargonin mitä suoltaa suustaan/kynästään. Enbuskelle pitkä miinus kun ryhtyi Hörkön kanssa yhteiseen podiin !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sìs onko nämä tosia ? Jos on, niin melko kova pokka kaverilla. Tekopyhästi arvostelee muiden ihmisten elämää kovin ja jopa raukkamaisin sanankääntein. Härski ja sivistymätön tyhjäntoimittaja, joka kuvittelee itsestään liikoja. Hampaisiinsa on joutunut erityisesti Marin. Ja muitakin ihan ok ja asiansa hoitavia henkilöitä. Hyvä, että nämä oman elämänsä tähtikohdat tulee esiin. Se selittää tämän lapsellisen, rehvastelevan ja kateellisen jargonin mitä suoltaa suustaan/kynästään. Enbuskelle pitkä miinus kun ryhtyi Hörkön kanssa yhteiseen podiin !
Järkytyin voiko edes olla mahdollista ja mieheni toi Helsingin Sanomat käteeni ja sanoi, lueppas totuus jostain toimittajan taustoista. Joku täällä on vihjailutkin että toimittaja suejelee toisia rikollisia ja kunnon henkilöitä vetää lokaa heidän päälleen.
- Anonyymi
Miks pitää pahoinpidellä ihmisiä ja yhteiskunta joutuu kuitenkin maksajaksi ja näitäkin turvakoteja kokoajan lisää rakentamaan ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen Oulusta ja toinen Turusta. Mitä muuta voi edes odottaa.
- Anonyymi
Hesarin toimittajat vasta ryvettyneet ovatkin. On törkeää rattia, valtion turvallisuustietojen paljastamista ja parasta aikaa toimittajia oikeudenkäynneissä. Ja vanhojakin tuomioita löytyy. Ja nyt siis puhutaan Hesarista, ei roskaseiskasta.
- Anonyymi
Hörkkö oli hermostunut ei olisi kuulema Helsingin Sanomien kirjoittaa hänen rikoksistaan. Voi h*****i ja itse kirjoittaa kokoajan vaikka ei ole edes rikostoimittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hörkkö oli hermostunut ei olisi kuulema Helsingin Sanomien kirjoittaa hänen rikoksistaan. Voi h*****i ja itse kirjoittaa kokoajan vaikka ei ole edes rikostoimittaja.
Eipä tietenkään itse on tehnyt rikoksia ja niistä ei saisi kertoa ja hän itse siis saa kertoa taas toisten rikoksista. Missä mättää pahoin tälläkin miehellä.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tietenkään itse on tehnyt rikoksia ja niistä ei saisi kertoa ja hän itse siis saa kertoa taas toisten rikoksista. Missä mättää pahoin tälläkin miehellä.?
On miehellä menneisyys ja miksi on itse salanut rikolisen menneisyytensä ? Pitäisi ymmärtää että jossakin vaiheessa ne tulee kuitenkin julkisuuteen .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On miehellä menneisyys ja miksi on itse salanut rikolisen menneisyytensä ? Pitäisi ymmärtää että jossakin vaiheessa ne tulee kuitenkin julkisuuteen .
Ihmekkään kun palkattu kaikenmaailman Immuja Seiskaan. Soilakin ryvettynyt omissa sekoiluissaan. Nyt Hörkön menneisyys tapetilla. Ihannoitu Katiskaporukkaa ja valkopesty Sofiaa. On siinä omat lehmät ojassa tällä Seiskalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmekkään kun palkattu kaikenmaailman Immuja Seiskaan. Soilakin ryvettynyt omissa sekoiluissaan. Nyt Hörkön menneisyys tapetilla. Ihannoitu Katiskaporukkaa ja valkopesty Sofiaa. On siinä omat lehmät ojassa tällä Seiskalla.
P****t lentää nyt itsensä mollaajien silmille ja näin ne asiat loppujen lopuksi aina käykin.
- Anonyymi
Onko Hössin toimittajat potkinut karatepotkulla kuoliaaksi ketään, häh?
- Anonyymi
moi panu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
moi panu!
😜👍👍👍.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974832
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1714509Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?884244Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162688Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372658- 442207
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282097Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261880- 881769
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91757