Ei kiireen kierää...
Vastaukset 4
- Anonyymi
olis ollut jopa parempi olla pompottamatta niitä pullapeltejä koska jälki on aivan karmee, tärinä on samaa luokkaa kun ajaisit neliörenkailla. mutta asia ei muutu ennenkuin eu tuilla polttoaineen lähes ilomaiseksi saavat maamyyrät lakkaavat saamasta tukia ja itse osallistuvat kuluihin.
- Anonyymi
taas alkoi hiekoitusralli jossa ison traktorin perässä pieni siemenkuuppa jolla ajaa ainakin sata kertaa destian varikolta ympäri kylää ja sallittua 60km/h. millä saatanan opilla toi on järkevää kun kuorma autolla riittäisi pari reissua. mutta tukiavustukset auttaa tässä asiassa kun tavallaan yhteiskunta maksaa ja "urakoitsija" tekee hyvän katteen.
- Anonyymi
loska lentää ja pullapeltimiehet huilaa, tai tietäävät ettei niillä kelluvilla peltilevyillä tee mitään. niillä saa pari senttiä pakkaslunta sivuun jos taidot piisaa. pelkkä into ei riitä.
- Anonyymi
Asumme kerrostalossa Kuohunharjuntiellä. Hirvee täryytys ja kipinöitä lenteli pari viikkoa sitte joka 5 minuutin välein. Hullua. Ei saanut edes nukuttua, kun se alko jo klo 04 aamuyöstä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87687Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48526
- 125518
- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479