Vaikka mulla on skitsofrenia ja lääkitys siihen. Otan leijonaviinaa spriten kanssa pullon tai pari.
Aion ryypätä viikonloppuna
6
120
Vastaukset
- Anonyymi
Parasta hoitoa nukkumisen, syömisen ja ulkoilun lisäksi on kunnon kännääminen kerran pari kuukaudessa.
- Anonyymi
"mä vaan tallaan ristikan raittia
kossu pulloon sekotan spraittia
yks ketun hailee mikä oottaa
ei vois vähempää kiinnostaa.............." 🎶
Toi alko soimaan mielessä....
No mutta oikeesti,
ei ehkä kannata kuitenkaan..
Ei mikään asia ainakaan parempaan suuntaan muutu juomalla.
Ite taistelen täällä juomista vastaan koko ajan..
Vaiko itteeni/mieltäni en tiiä.... - Anonyymi
Viina helpottaa vain oloa. Olen ollut jaksoja selvinpäin ja jaksoja kännissä, niin en huomaa mitään muuta eroa kuin että kännissä on kivaa ja kestää oireet.
Toki en sitten kyllä muista kännijaksojen ajan tapahtumia, mutta onko sillä väliä. - Anonyymi
Kännissä ollaan.
iltapäivällä pitää tavata vielä terapeutti.- Anonyymi
Mä menin viinalta haisten psykiatrin luo, niin ai kun hän laittoi pahakseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä menin viinalta haisten psykiatrin luo, niin ai kun hän laittoi pahakseen.
Ei mikään ihme, että laittoi pahakseen.
Joku järki käteen, hyvä ihminen.
Olisit ensin käynyt siellä psykiatrilla ja korkannut vasta sen jälkeen.
Tuolla toiminnalla teet vaan haittaa itsellesi, se vaikuttaa hoitosuhteeseen negatiivisella tavalla.
Hyvää viikonloppua joka tapauksessa! Maltti on valttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v14268Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3721837Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2421621Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281609Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2531206- 731033
- 581004
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60775- 47766
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25729