Vaadimme että Varkauden kaupunki aloittaa selvittelyt hyvinvointialueen kanssa ikäneuvolan perustamiseksi Varkauteen Neuvola palvelee myös ympäristökuntia ja niiden ikäihmisiä ja omaisia. Jonot lääkärille ja sairaalassa ja turhat makuutukset terveyskeskusten vuodeosastolla vähentyvät ja ikäihmisten kynnys ottaa yhteyttä terveysasioissa madaltuu ja omaiset saavat myös tietoa. Mikään puhelimen tai tietokoneen ruutu ei ihmiskontaktia voita kun kyseessä on ikäihmisten hyvinvointi.
Siksi koska siellä oleva Grönlund syyttää ilman todisteita uhkaa ihmisiä ja haukkuu yritystä Vaeltajan Eräreppua
Miksi kaupungin hallitus vastustaa tätä
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Panee kissaa sormella kuollut oli vanhuksen
Syö äidin ruuat kotipalvelu ja ruokapalvelu
Hakkaa äitiä vanhus- Anonyymi
Hakkaanko Minä Grönlund sinun tukijan
Vai - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hakkaanko Minä Grönlund sinun tukijan
VaiEikös se pipopää ollu 2023
Akka tuli Kirjastoon katsomaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se pipopää ollu 2023
Akka tuli Kirjastoon katsomaanKaverin mukaan etsi Grönlund eduskuntavaalit teltalle seuraavana päivänä avustajia sittarin eteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaverin mukaan etsi Grönlund eduskuntavaalit teltalle seuraavana päivänä avustajia sittarin eteen
Tuu torille otat turpaan kirjastossa turpaan
Samaa porukkaa - Anonyymi
Ensi ei ehdolle sitten väkivaltaa uhkaus
Sitten vale että minä uhkaan ihmisiä ja haukkuu yritystä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensi ei ehdolle sitten väkivaltaa uhkaus
Sitten vale että minä uhkaan ihmisiä ja haukkuu yritystäMinä en kuule Uhkaa ketään
Se on vittu eri asia jos joisin alkoholia
Mitä en tee - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en kuule Uhkaa ketään
Se on vittu eri asia jos joisin alkoholia
Mitä en teeJa en ole ehdolla kunnallisvaaleissa missään vaaleissa
Että näin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja en ole ehdolla kunnallisvaaleissa missään vaaleissa
Että näinHermo pitää ja pää kestää
- Anonyymi
Ja tästä vanhusneuvostosta
Hartikainen Herranen kaupungin valtuuston uhkaaja syyte
Pöysti tuu tekee vaalipaperit olohuone 2021 - Anonyymi
Kaikki tulee esiin ja häviät vaalis kokoomus ja perussuomalaiset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tulee esiin ja häviät vaalis kokoomus ja perussuomalaiset
Niin että teeppä yhteistyötä et minun kanssani tee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että teeppä yhteistyötä et minun kanssani tee
Ja se voidaan katsoa kuka on kovempi
Ei mitään yhteistyötä turvallinen kaupunki
En tee yhtään mitään tässä kaupungissa
Elän omaa elämää piste
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150