Hei tajuatko minja koskela sellaista asiaa edes että vasemmisto oli mariinin hallituksessa tuhoamassa suomea!! Mitä maahanmuutto tulee niin jo tänä päivänä suomalainen köyhä saa varttua kuukausi tolkulla tukiaisia ,näiden matujen takia!! Tajuatko että 100 % teidän "äänestäjät ovat näitä sossu asiakkaita". Mitä enempi tänne tulee matuja sitä vaikeampi on suomalaisen köyhän saada tukiaisia!! Älypää!!
Että sillä lailla
3
122
Vastaukset
- Anonyymi
Vihervassariämmät ei tajua mitään. Ne elää jossain omituisessa kuplassa ja sairas ideologia on sumentanut aivot totaalisesti. Sen on tajunnut jo koko maailma.
- Anonyymi
Ei ollut Vasemmisto tuhoamassa Suomea! Oli Suomi hyvässä iskussa Marinin lopettaessa.
Mutta nyt OrpoPurra ovat saaneet Suomen lyhyessä ajassa perseelleen!
Velkaa enemmän kuin Marin. Konkursseja ennätys 2000 luvulla.
Työttömyys heti kasvuun. Joka kuukausi lisää tuhansia. Syyskuu 28 tuhatta!
Eikä vain duunareita. Nyt korkeakoulutettujen työttämyys kasvoi vuodessa 15%.
Diplomiinsinöörien työttömyys kasvoi vuodessa 30%.
Ainoa asia mikä toimii, on että korko tuli alemmas, mutta se ei ole OrpoPurra ansiota.
Nämä idiootit lupasivat 100 tuhatta uutta työpaikkaa ja jotkut idiootit uskoivat?
Kun Marin lopetti hallituskauden, hänen kannatuksensa oli korkea 60%.
Nämä tunarit eivät edes puolivälissä ja hallituksen kannatus 29%.
Huonompaa hallitusta ei Suomessa ole ollut koskaan!!! - Anonyymi
Eniten tänne kirjoittelevat ihmiset, jotka eivät itse mitään ymmärrä, mutta toistavat esson baarissa kuulemaansa mantraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645