Kaupunki valvo aurausta

Anonyymi-ap

Taas kerran oli liittymä aurattu umpeen. Eikö sitä liittymä siipeä pitänyt käyttää? Nyt ei ainakaan voi syyttää tien laitoihin mahtumista

20

1086

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saat hyötyliikuntaa ku käyt kolalla pukkaamassa liittymän auki.

• Anonyymi

Moro teemu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moro teemu

Moro Jarkko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moro Jarkko

Väärin meni

• Anonyymi

Niinhän tuo oli aamulla liittymä tukossa keskustassa. Pukattu auto ja pyörätien lumet, joten sitä oli ja paljon.

• Anonyymi

Joo samaa kummastelin. Isot verot kummiski maksetaan

• Anonyymi

Läpät toimii jos sellaiset sattuu olemaan.

• Anonyymi

Niinhän tuota saa kahlata lumessa pyöräteillä kun ei niitä oo aurattu kuin eilen kesken lumisateen

• Anonyymi

Näyttää olevan siellä täällä auraamatta myös autotiet!

• Anonyymi

Ei taida olla järkeä auramiehellä🙈

• Anonyymi

Näin on

• Anonyymi

Mitäpä nuita vähäsiä kovin tarkkaan kynsii. Alkuviikosta sulaa pois.

• Anonyymi

Sen minkä nuorena oppii niin vanhana valehtelee

• Anonyymi

Samaa mieltä ja saman rahan saa vaikka tekee vähä sinnepäin

• Anonyymi

Kahlos viis veisaa mitä auraajat tekevät tai jättävät tekemättä. Kaupungin pitäisi puuttua asiaan jotta saadaan kunnan asiat oikeille raiteille mutta ei sieltä taida ketään löytyä vellihousuja kaikki😡

• Anonyymi

No niin tässäpä se nähdään tulos, kun ei ajoissa aurattu. Kadut suorastaan vaarallisessa kunnossa!

• Anonyymi

Höyläystä tiedossa...

• Anonyymi

Huonosti oli hiekoitettu, ei uskaltanut apteekkiin eikä Alkoon ku nii liukasta.

• Anonyymi

Minähän sanoin että ne sulaa poies. Turhaa kitinää vaan.

• Anonyymi

Vittuako itkette jostain pienistä valleista. Polttomoottori linkoja saa halvalla. Minäkin hommaan semmoisen tälle talvelle.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe