Keväällä toitotettiin, että Bilteman myymälä tulisi Saloon
ja paikkakin on katsottuna. Enempää ei infottu.
Juttu hyytynyt, vai?
Biltema Saloon vai ei...?
6
632
Vastaukset
- Anonyymi
Myös claes ohlson olisi tervetullut.
- Anonyymi
Kumma, ettei mitään isompaa ketjua ole onnistuttu saamaan ex Anttilaan, vaikka parkkihalli on ihan kyljessä. Logistiikka vaatii nykyään isot rekat. Ehkä pulma on siinä.
- Anonyymi
Vanhaan ketjuun kommentti, että tää heebo kun omistaa vanhan anttilan tilan , niin ei hänellä ole koskaan edes tarkoituskaan niihin mitään kehittää. Hänellä näitä kiinteistöjä on, mutta ostaa ainoastaan tontin vuoksi.
- Anonyymi
Kemissä aukesi just uusin myymälä, eikä Saloa näy ensi vuonna avattavien listalla.
Hyytynyt on. ap - Anonyymi
?????
- Anonyymi
Ei tuollaista sekunda kauppaa tarvita Saloon. Mikään ei tunnu korvaavan Anttilaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen1281781Charlie Kirk murha
Erikoista. Valtamedian neutraalilta vaikuttava juttu tästä murhasta, jossa ei esiinny lainkaan sanoja "äärioikeisto" tai2521504Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.31486Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain2541295Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin261175- 53846
- 56771
Yrittäjien ahdinko
Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes16727Huvittaa tää
Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅39683Koska me sitten tavattaisiin?
Kerrothan, koska me sitten tavattaisiin? Vai meneekö liian vaikeaksi?44678