hei olen tulosa mikkelin ja haluan opiskella yli opiston tutkinnon onko mikkelissä vaikka opiskella lääkkäriksi?
mikelin yli opiston tarjonta
9
281
Vastaukset
- Anonyymi
Eli onko alkoholisoituneen vassari eläkeläisen päässä useampi persoona vai trollaatko ainoastaan?
- Anonyymi
Haluan Kela:n ylimmäksi virkamieheksi
Heillä on niin hyvä palkka
- Anonyymi
Yliopisto on muuten yhdys-sana, eli alemman tason opintosi on vielä pahasti kesken, joten...
- Anonyymi
Olet erittäin älykäs
- Anonyymi
Ei vaan vassari trolli joko trollaa ja esittöö vaikka mitä tai sitten sillä päässä useampi persoona.
Vastausta se ei anna kysymykseen.
Kun trolli on poissa keskusteluista, täällä ei tapahdu yhtään mitään. Ei kommentteja, ei uusia aloituksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet erittäin älykäs
Onko älykästä jos ei osaa kommentoida itse asiaa??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Ja erittäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On. Ja erittäin.
Ota se viinipullo vaan kaveriksi niin helpottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa on tai ei mutta toisaalta ehkä molemmat ja useimmiten samanaikaisesti ei kumpikaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2895445- 705026
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484136- 513830
- 413458
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883116Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv692972- 402144
- 442081
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078