Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️🔥
Muistatko hänen
34
802
Vastaukset
- Anonyymi
Muistan.❤️Huumaava koko mies.
- Anonyymi
No onkos sulla joku huntsi tästä asiasta?
- Anonyymi
Ei ole koskaan ilmoittanut ainakaan ääneen joten ei.
/ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole koskaan ilmoittanut ainakaan ääneen joten ei.
/apEhkä sulla ei vaan ole kuuntelu - tai kaveritaitoja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sulla ei vaan ole kuuntelu - tai kaveritaitoja
Tai sitten hänellä onkin valikoiva kuulo😅 sivustahuutelija
- Anonyymi
Bensa kyllähän se syttyy herkästi.
- AnonyymiUUSI
Onko sulla nuotioiltoja jo useinki ollut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla nuotioiltoja jo useinki ollut?
Onhan niitäkin ollut 🙄
- Anonyymi
Ei olla vielä oltu niin lähekkäin.
- Anonyymi
Hyvin puhtaalle varmasti ainakin tuoksuu.
- Anonyymi
En ole nähnyt häntä ikinä. Mutta uskon että tuoksuu hyvälle ja tekee mieli mennä lähel....
- Anonyymi
Miehiseltä
- Anonyymi
Muistan. Joskus se sama tuoksu tulee jossain vastaan ja sitä oikein säikähtää. Todella miehekäs tuoksu. ❤️
- Anonyymi
muistan hänen tuoksunsa... taisi nainen tehdä sen tahalaan... oli aivan ihana ja hurmaava tuoksu...
ihanasti salaa..
sytyn - AnonyymiUUSI
Ei sitä unohda.
- AnonyymiUUSI
Yks päivä läjes parimetrinen ,isokokonen mies tuoksui naisten hajuvedelle,oli itseensä lotrannut varmaan pullon.En ollut lähikontaktissa.Ulkona oli jäänyt tuoksuvana ja isot kengän jäljet.
- AnonyymiUUSI
Jospa hän tuli juuri naisista?
Laitan aina pienen pyyhkeen hänen tuolille.
Kun hän siitä lähtee, otan pyyhkeen mukaan ja nuuskuttelen sitä sitten kotona.
Siksi jos treffit meneekin pieleen, voin aina vähän muistella häntä.
Nuuh Nuuh- AnonyymiUUSI
Näköaisti ja kuuloaisti kyllä saavat miellyttäviä ärsykkeitä hänestä. Uskon, että hajuaistikin saisi, jos etäisyys joskus olisi riittävän pieni. 😁
- AnonyymiUUSI
Sitten puuttuu vielä tunto ja maku 👌🤔Minussahan on tohtorisainesta🤔
- AnonyymiUUSI
Muistan. Saa.😘
- AnonyymiUUSI
Joo, mä ihan palan jo.. huhhuh
- AnonyymiUUSI
Kielen päällä tuoksuu edelleen kiih....maistuu
- AnonyymiUUSI
Sillin lemotus
- AnonyymiUUSI
Kyllähän se mies tuoksui hyvälle, varsinkin suihkun jälkeen.. 🔥
- AnonyymiUUSI
Entä hampaat?Polttaako röökiä paljonkin?Moni mies tuoksuu hyvälle mutta suu jos on jäänyt hoitamatta ,auttamatta pilaa kaiken.
Minä tykkään kyllä itse työmiehen hien tuoksusta enemmän kuin suihkun raikkaasta.Alapääki tietty pitää huuhtasta.
Terveisin :Kypsä nainen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Entä hampaat?Polttaako röökiä paljonkin?Moni mies tuoksuu hyvälle mutta suu jos on jäänyt hoitamatta ,auttamatta pilaa kaiken.
Minä tykkään kyllä itse työmiehen hien tuoksusta enemmän kuin suihkun raikkaasta.Alapääki tietty pitää huuhtasta.
Terveisin :Kypsä nainen.Korjaan..En tiedä miltä hän tuoksuu eikä kiinnosta,on muut asiat tärkeämmät.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Terveisin :Kypsä nainen.Ei tupakoi, inhoan tupakan hajua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei tupakoi, inhoan tupakan hajua.
Hyvä,niin minäkin.Joskus poltan ja itsekkään en tykkää sen hajusta yhtään.Aamulla herätessä hyi,mikä lemu.Mieluummin muuta pahaa haistelee ku tupakkaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Terveisin :Kypsä nainen.Ei nsiset tollasia puhu, olet se gubbe, esiintyy naisena!
- AnonyymiUUSI
Paikassa jossa olimme paljon yhdessä, ei keinotekoisia tuoksuja oikeastaan ollut. Mutta hän (nainen) oli luonnollisen ihana kaikella tavalla, hyvävartaloinen, solakka, jonka vetovoiman tunsin koko ajan kun hän oli lähistöllä. Paljon mietin miltä olisi rakastella hänen kanssaan, se johti myös puoleltani flirttiin, mutta täyttymys jäi odotuttamaan...
- AnonyymiUUSI
Miksi ette enää ole?
- AnonyymiUUSI
Haisi kuselta. En syttynyt.
- AnonyymiUUSI
Ei kukaan saa minua syttymään! Halut ovat loppuneet kauan sitten!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387735Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251910- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802