Miksi tukea turkistarhausta, kun ainoat ihmiset, jotka elävät vielä niin taantuneessa tilassa, että köyttävät turkiksia, on venäläiset.
Muutenhan ei Venäjälle Suomesta saa mitään viesä, mutta, ”yllätys”, raakaturkista saa. Koska kukaan muu ei niitä kidutettujen eläinten nahkoja halua.
Maa- ja metsätalousministeriön suunnitelma on lahjoittaa tuonne pohjattomaan kaivoon 356 miljoonaa euroa. Olisiko noille rahoille muutakin käyttöä?
Jos ala tarvitdee noin paljon tukea koko ajan, niin eikö tuo summa pitäisi käyttää noiden turkistarhaajien uudelleenkouluttamiseen. Vai aiotaanko heille lahjoittaa loppuelämäksi rahat tuohon kiduttamiseen?
Onneksi muiden alojen työttömät tulevat kansanedustajien mukaan hyvin toimeen ilman asumistukea ja työttömyyskorvauskin on hyvä pitää niin pienenä, ettei kaupasta saa ostettua kuin hernekeittoa.
https://www.facebook.com/share/p/1BNqnZSoCt/?mibextid=WC7FNe
Loputon kaivo mihin heittää verorahoja
Anonyymi-ap
1
159
Vastaukset 1
- Anonyymi
Mikä siitä poistetusta viestistä teki kielletyn?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921632
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4231111- 841095
- 681005
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t185976- 93877
- 65645
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632- 37618