Ukrainalaisten enemmistö haluaa päättäjänsä neuvottelupöytään

Anonyymi-ap

Yli puolet eli 52 prosenttia ukrainalaisista ajattelee, että Ukrainan tulisi pyrkiä neuvottelupöytään sodan lopettamiseksi mahdollisimman pian:

https://yle.fi/a/74-20126497

168

808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ukrainalaisista yhä harvempi on sitä mieltä, että maan pitäisi käydä sotaa Venäjää vastaan voittoon saakka.

• Anonyymi

• Anonyymi

Zelenskyi sanonut kauppaa maa alueista ei tehdä-

Mitään neuvotteluja "rauhasta" on mahdotonta terroristien kanssa!

onhan tämä jo nähty miten iivanat valehtelee!

Jostain syystä kauhea kiire ollut Lilli-Putinilla! -laittaa näköjään viimeisiä korttejaan -olihan ne hyökkäykset aika massiivisia mutta lopulta suurin osa tuhottiin!

Itse asiassa Lilli-Puttinia nähty mediassa tässä kuussa ja tuo iltasanomien-ja you tube näyttämät videot aika erikoisia!-kyllä olette varmaan tämän nähneetkin- mutta missähän tuo kääpiö mahtaa piileksiä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Zelenskyi sanonut kauppaa maa alueista ei tehdä-

Mitään neuvotteluja "rauhasta" on mahdotonta terroristien kanssa!

onhan tämä jo nähty miten iivanat valehtelee!

Jostain syystä kauhea kiire ollut Lilli-Putinilla! -laittaa näköjään viimeisiä korttejaan -olihan ne hyökkäykset aika massiivisia mutta lopulta suurin osa tuhottiin!

Itse asiassa Lilli-Puttinia nähty mediassa tässä kuussa ja tuo iltasanomien-ja you tube näyttämät videot aika erikoisia!-kyllä olette varmaan tämän nähneetkin- mutta missähän tuo kääpiö mahtaa piileksiä!

Sota ei ole leikin asia. Pitää ymmärtää, että kuolema on 100% jokaisen kaatuneen kohdalla. Tällainen poliittinen sota on hankala lopettaa, kun viha korvaa järjen käytön. Molempien osapuolten olisi kyettävä hallitsemaan vihansa ja nähtävä asia laajemmin.

• Anonyymi kirjoitti:

Ukrainalaisista yhä harvempi on sitä mieltä, että maan pitäisi käydä sotaa Venäjää vastaan voittoon saakka.

Odotetaan sitä päivää 2025 kun Venäjän talous romahtaa!

Sota loppuu siihen!

Loppuu sitten se haukottelu tälläkin palstalla- lisätään nyt sitten tuo viimeisin tieto ja tilanne tällä hetkellä-
        https://www.youtube.com/watch?v=KKkH9ErNpPQ
        https://www.youtube.com/watch?v=BjNEAP0yP-Q

20 vuotta halpa länsimedia esitä että P-Korea romahtaa kohta ja Venäjä romahtaa kohta
        en tiedä kuinka jaksa halpa länsimedia jaksa

• Anonyymi
        Kardox89 kirjoitti:

20 vuotta halpa länsimedia esitä että P-Korea romahtaa kohta ja Venäjä romahtaa kohta

Vai muka halpa. Jos nuo jutut tilaa postiluukusta kotiinsa tulemaan, niin maksaa maltaita! Ja jos YLE ne kertoo, maksaa veroeuroja ja paljon!

• Anonyymi kirjoitti:

Vai muka halpa. Jos nuo jutut tilaa postiluukusta kotiinsa tulemaan, niin maksaa maltaita! Ja jos YLE ne kertoo, maksaa veroeuroja ja paljon!

En olen tyhmä tilaa kotiinsa myyttejä ja hölynpölyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sota ei ole leikin asia. Pitää ymmärtää, että kuolema on 100% jokaisen kaatuneen kohdalla. Tällainen poliittinen sota on hankala lopettaa, kun viha korvaa järjen käytön. Molempien osapuolten olisi kyettävä hallitsemaan vihansa ja nähtävä asia laajemmin.

Vain yhden osapuolen on ymmärrettävä Myrkyllisen kalsari-kääpiön aloitettava tutkimaan omaa sairasta päätään yleensä aloittaa LAITON SOTA!

-Sotarikollinen
        -Kansainvälinen pidätysmääräys
        -Rikkonut räikeästi kansainvälisiä lakeja Kuin YK:n Peruskirjaa
        -Vetää Pohjois-Koreaa mukaan tähän laittomuuteen

SIIS KANSAINVÄLISESTI 1991 TUNNUSTETUT RAJAT JA ITSENÄINEN VALTIO UKRAINA !

YHTÄÄN SENTTIÄKÄÄN KUULU VENÄJÄLLE UKRAINAN MAA ALUETTA!

VAIN PUTTERI ON TÄHÄN HULLUUTEEN SYYLLINEN!

-

• Kardox89 kirjoitti:

Mielenkiintoista. Laitapa linkkiä sellaiseen länsimedian artikkeliin, jossa kerrotaan Pohjois-Korean romahtavan kohta.

• moloch_horridus kirjoitti:

Mielenkiintoista. Laitapa linkkiä sellaiseen länsimedian artikkeliin, jossa kerrotaan Pohjois-Korean romahtavan kohta.

Unelma saatanasta taivaassa
        haheha

• Kardox89 kirjoitti:

Unelma saatanasta taivaassa
        haheha

Ai sellaista uutista ei sitten ollutkaan. Arvasin, että valehtelet taas, tiltunen.

Ai sellaista uutista ei sitten ollutkaan. Arvasin, että valehtelet taas, tiltunen.

Länsimainen media kuin narttu ,tai kuten prostituoitu joka puhuu kunniasta ja moraalista

• Kardox89 kirjoitti:

Länsimainen media kuin narttu ,tai kuten prostituoitu joka puhuu kunniasta ja moraalista

Ja tiltu siis valehteli. Taas.

Ja tiltu siis valehteli. Taas.

Jos sinä todistat minua että olen valehtelija -se merkitys minulle että olen rehellinen
        Sokea ja USA halpa häntä he syytävät minua ,en häpeä olen iloinen ja ylpeä

Olen jo aikaa sitten alkanut ohittaa tuon mongertajan viestit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odotetaan sitä päivää 2025 kun Venäjän talous romahtaa!

Sota loppuu siihen!

Loppuu sitten se haukottelu tälläkin palstalla- lisätään nyt sitten tuo viimeisin tieto ja tilanne tällä hetkellä-
        https://www.youtube.com/watch?v=KKkH9ErNpPQ
        https://www.youtube.com/watch?v=BjNEAP0yP-Q

Youtube kannattaa luottaa on muutenkin roska tietoutta aivan täysi.

• Kardox89 kirjoitti:

Jos sinä todistat minua että olen valehtelija -se merkitys minulle että olen rehellinen
        Sokea ja USA halpa häntä he syytävät minua ,en häpeä olen iloinen ja ylpeä

Sinä itse todistat itsesi valehtelijaksi, kun et pystykään todistamaan naurettavaa väitettäsi, tiltunen.

• Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

Olen jo aikaa sitten alkanut ohittaa tuon mongertajan viestit.

Juu. Välillä kuitenkin hupailen osoittamalla hänen valehtelevan.

Sinä itse todistat itsesi valehtelijaksi, kun et pystykään todistamaan naurettavaa väitettäsi, tiltunen.

Mitä minä tarve todistamaan
        Amerikkalainen docomenti .kirja.Elokuvia puhua kuinka ihmisiä kuollut maailmasta USA sodan jälkeen -Amerikkalaiset he puhu heidän huono juttuja
        se on sinä tarve todista että Amerikka sodan jälkeen kuollut ollut 0
        se on sinun tehtävä todista että Amerikka ei tehnyt mitä nykyisiä Venäjä tekee Ukrainasta
        se on sinun tehtävä todista että 40.000 Gazalaiset he ollut Terroristi vaikka Israel johtaja sano että 14 000 terroristi on kuollut tarkoita 26 000 lapsia ja naisia
        minä en tarve todista mitään se on sinä jotka sokeasti puolusta USA

• Kardox89 kirjoitti:

Mitä minä tarve todistamaan
        Amerikkalainen docomenti .kirja.Elokuvia puhua kuinka ihmisiä kuollut maailmasta USA sodan jälkeen -Amerikkalaiset he puhu heidän huono juttuja
        se on sinä tarve todista että Amerikka sodan jälkeen kuollut ollut 0
        se on sinun tehtävä todista että Amerikka ei tehnyt mitä nykyisiä Venäjä tekee Ukrainasta
        se on sinun tehtävä todista että 40.000 Gazalaiset he ollut Terroristi vaikka Israel johtaja sano että 14 000 terroristi on kuollut tarkoita 26 000 lapsia ja naisia
        minä en tarve todista mitään se on sinä jotka sokeasti puolusta USA

Sinun tehtäväsi oli todistaa maurettava väitteesi tiltunen eikä yrittää vaihtaa aihetta. Haha.

Sinun tehtäväsi oli todistaa maurettava väitteesi tiltunen eikä yrittää vaihtaa aihetta. Haha.

Sinä tarve sano minulle kiitos-koska jos minäkin olen sama mieltä kuin muita suomi 24 papukaija .
        aika menee turha ,mitä tarkoitin suomi 24 papukaija
        no sinä olet yksi heistä Venäjä pahaa-pk huono ei demokratia ,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Youtube kannattaa luottaa on muutenkin roska tietoutta aivan täysi.

Moskova TV- kannattaa luottaa on muutenkin roska tietoutta aivan täysi.

NÄIN SE ON- Potaskaa 24/7-@-

• Kardox89 kirjoitti:

Sinä tarve sano minulle kiitos-koska jos minäkin olen sama mieltä kuin muita suomi 24 papukaija .
        aika menee turha ,mitä tarkoitin suomi 24 papukaija
        no sinä olet yksi heistä Venäjä pahaa-pk huono ei demokratia ,

Eli et pysty todistamaan väitettäsi, koska se oli valhe, tiltu.

Eli et pysty todistamaan väitettäsi, koska se oli valhe, tiltu.

Mitä minä tarve todista että 1000000 ihmisiä ei kuollut Irakista-Afganistanista USA SODAN JÄLKEEN
        tarve minä todista että 4 kk vauva ei kuollut GAZASTA
        Tarve minä toista että Amerikka sotilas ei raiskannut 100000 vietnam naisia
        he ite myöntävät virheensä
        he Amerikka tekevät elokuvia .ja kirjat ja he puhuvat mitä he ovat tehnyt sinun ongelma haluat olet kuningas enemmän kuin kuningas .haluat olet enemmän Amerikkalainen kuin Amerikkalaisen ,siksi sanon sinulle halpa häntä haheha

• Kardox89 kirjoitti:

Mitä minä tarve todista että 1000000 ihmisiä ei kuollut Irakista-Afganistanista USA SODAN JÄLKEEN
        tarve minä todista että 4 kk vauva ei kuollut GAZASTA
        Tarve minä toista että Amerikka sotilas ei raiskannut 100000 vietnam naisia
        he ite myöntävät virheensä
        he Amerikka tekevät elokuvia .ja kirjat ja he puhuvat mitä he ovat tehnyt sinun ongelma haluat olet kuningas enemmän kuin kuningas .haluat olet enemmän Amerikkalainen kuin Amerikkalaisen ,siksi sanon sinulle halpa häntä haheha

Ei sinun tarvitsi todistaa kuin oma väitteesi. Mutta koska et kykene, niin yrität vaihtaa aihetta, tiltunen.

Ei sinun tarvitsi todistaa kuin oma väitteesi. Mutta koska et kykene, niin yrität vaihtaa aihetta, tiltunen.

Koska olen ainoa jotka iske USA halpa häntä maailmasta olen heidän metsäjää haheha
        Kotka on hyvä metsäjää

• Kardox89 kirjoitti:

Koska olen ainoa jotka iske USA halpa häntä maailmasta olen heidän metsäjää haheha
        Kotka on hyvä metsäjää

Ensimmäinen edellytys uskotavuudellesi olisi, että kykenisit todistamaan omat väitteesi, tiltunen.

Ensimmäinen edellytys uskotavuudellesi olisi, että kykenisit todistamaan omat väitteesi, tiltunen.

Sanoin 1000000 kerta ei minulle mitä vasta Amerikkalaiset ihmisiä ,mukavia ihmisiä asuvat joka paikasta maailmasta
        Mutta en tykkää heistä politikka se on totta .mutta halpa häntä Amerikasta myös ihmisiä jotka he ei tykkää heidän politikka ,ja en sanoin että minulle pari hyviä kaveri he ovat Amerikkalainen

• Kardox89 kirjoitti:

Sanoin 1000000 kerta ei minulle mitä vasta Amerikkalaiset ihmisiä ,mukavia ihmisiä asuvat joka paikasta maailmasta
        Mutta en tykkää heistä politikka se on totta .mutta halpa häntä Amerikasta myös ihmisiä jotka he ei tykkää heidän politikka ,ja en sanoin että minulle pari hyviä kaveri he ovat Amerikkalainen

Niinhän sinä tiltu sanoit, sen sijaan, että olisit kyennyt todistamaan valheesi, tiltu.

• Anonyymi

Sodan jatkamista voittoon saakka kannattavien määrä on lähes puolittunut parissa vuodessa.

• Anonyymi

Venäjän valetta. Ylivoimaisesti suurin osa ukrainalaisista kannattaa sodan jatkamista kunnes venäjä ymmärtää lopettaa sodan ja luovuttaa anastamansa maat takaisin.

• Anonyymi

Lopultakin suomalaisessa mediassa ilmestyi artikkeleita rauhanhalusta.

• Anonyymi

JA POOTININ PÄÄTÄ SILITTÄMÄÄN

JA SYYTTÄMÄÄN UKRAINAA TÄSTÄ SODASTA!

HYVIN TOIMII VENÄJÄN PROPAKANDA TÄÄLLÄKIN!

UKRAINAA LUOVUTTAMAAN MAA ALUEITA SOTARIKOLLISELLE YHTEISKUNNALLE
        TÄMÄN JÄLKEEN SOTA-KIIMA SEN KUN LISÄÄNTYY JA KIIHTYY VENÄJÄLLÄ
        NYT OTETAAN "RAUHAN" JÄLKEEN SITTEN NE LOPUTKIN KUN SAATIIN NÄITÄ LAKEJA RIKKOMALLA TÄMÄKIN!

Rauhanhalu on SE ETTÄ POOTIN VETÄÄ JOUKKONSA POIS UKRAINASTA-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JA POOTININ PÄÄTÄ SILITTÄMÄÄN

JA SYYTTÄMÄÄN UKRAINAA TÄSTÄ SODASTA!

HYVIN TOIMII VENÄJÄN PROPAKANDA TÄÄLLÄKIN!

UKRAINAA LUOVUTTAMAAN MAA ALUEITA SOTARIKOLLISELLE YHTEISKUNNALLE
        TÄMÄN JÄLKEEN SOTA-KIIMA SEN KUN LISÄÄNTYY JA KIIHTYY VENÄJÄLLÄ
        NYT OTETAAN "RAUHAN" JÄLKEEN SITTEN NE LOPUTKIN KUN SAATIIN NÄITÄ LAKEJA RIKKOMALLA TÄMÄKIN!

Rauhanhalu on SE ETTÄ POOTIN VETÄÄ JOUKKONSA POIS UKRAINASTA-

Nuo rauhanpuheet tulitauosta ja neuvotteluista venäjän kanssa ovat täysin Kremlin asiaa ajavia . Sitähän Putin haluaa että länsi ja Ukraina väsyvät ja hakevat tulitaukoa jonka aikana venäjä kasaa uudet hyökkäysjoukot ja valloittaa Ukrainan. Rauha tulee vain siten että venäjä kärsii niin suuret tappiot että se ymmärtää vetäytyä Ukrainasta. Eli Ukrainalle on annettava enemmän aseellista tukea ja sellaisia aseita joilla se voi iskeä tehokkaasti venäjän alueelle sotilaskohteisiin. Lisäksi Ukrainalle on annettava lupa iskeä pitkänkantaman aseilla venäläisiin siviilikohteisiin. Kun siviiliväestö kokee samat kauhut kuten itse aiheuttavat ukrainalaisille siviileille nämä asettuvat Putinia vastaan. Venäjää vastaan on käynnistettävä totaalinen sota jotta se oppii taas paikkansa.

• Anonyymi

Kyllähän jotkut yrittivät antautua ja heidät ammuttiin venäläisten toimesta.
      Antautua ?? Miettikää hetki. Jos 50% haluaa antautua niin n.30 000 000 ukrainalaista alkaa jos suuttumaan venäläisille. niitä on noin 60 miljoonaa pyöreästi.

• Anonyymi

Venäjä on valmis neuvottelemaan sodan ”jäädyttämisestä” nykyisille rintamalinjoille.
        Mutta Putin ei aio myöntyä alueluovutuksiin tai Ukrainan Nato-jäsenyyteen neuvotteluissa.
        Sota päättyy, kuten Georgiassa vuonna 2008, tulitaukosopimuksen allekirjoittamiseen.
        Ja kumpikin siis Venäjä ja Ukraina saavat alueet menestyksensä mukaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Venäjä on valmis neuvottelemaan sodan ”jäädyttämisestä” nykyisille rintamalinjoille.
        Mutta Putin ei aio myöntyä alueluovutuksiin tai Ukrainan Nato-jäsenyyteen neuvotteluissa.
        Sota päättyy, kuten Georgiassa vuonna 2008, tulitaukosopimuksen allekirjoittamiseen.

Ukraina puolestaan ei voi suostua siihen, ettei se saisi NATO:lta turvatakuita, jotka estävät Venäjän uuden hyökkäyksen.

• Anonyymi
        moloch_horridus kirjoitti:

Ukraina puolestaan ei voi suostua siihen, ettei se saisi NATO:lta turvatakuita, jotka estävät Venäjän uuden hyökkäyksen.

Absurdi ajatus, koska koko revohka alkoi sen takia kun Ukrainaa yritettiin Natoon.

• Anonyymi kirjoitti:

Absurdi ajatus, koska koko revohka alkoi sen takia kun Ukrainaa yritettiin Natoon.

Haha. Älä valehtele, tiltu. Ukraina ei ollut liittymässä NATO:n, kun Venäjä sinne hyökkäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JOS UKRAINA OLISI OLLUT NATON JÄSEN TÄTÄ SOTAA EI OLIS ALOITETTU-

Pootin käytti tilaisuutta hyväkseen viime hetkellä!

NYT TÄSTÄ KÄRSII KOKO MAAILMA- Pootinin järjettömästä hulluudesta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JOS UKRAINA OLISI OLLUT NATON JÄSEN TÄTÄ SOTAA EI OLIS ALOITETTU-

Pootin käytti tilaisuutta hyväkseen viime hetkellä!

NYT TÄSTÄ KÄRSII KOKO MAAILMA- Pootinin järjettömästä hulluudesta!

Tässä katsaus venäläisen ajattelumaailmaan. Moni on sitä mieltä ettei naapurimaa ansaitse olla itsenäinen vaan niiden tulee kuulua venäjän hallittavaksi. Mielipiteistä kuvastuu selkeästi Ukraina ja sen erityinen kytkös Venäjään historiallisena alueena. Sodan syyt lähtevätkin pitkälti tästä eikä syynä ole pääasiassa Nato vaikka sekin näyttelee sivuseikkaa konfliktissa. Venäläinen mieltää Ukrainan kuuluneen aina Venäjään ja venäläisille ei siksi käy laatuun että Ukraina lähenee länteen.

https://youtu.be/-CYHgPclI-g?si=zjoOIM1zJginCi5t

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sota loppuu heti kun venäjä vetäytyy Ukrainasta palauttaen maat takaisin. Putin saa esittää vaikka mitä vaatimuksia mutta muunlaista rauhaa ei tälle kääpiölle anneta. Siihen asti venäjä kärsiköön tappioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei onnistu mitkään neuvottelut Pootinin ehdoilla!

Mutta siiten jos KIINA INTIA PAKISTAN antaa turvatakuut Ukrainalle!
        tai tietyt muutkin YDINASEVALTIOT-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Absurdi ajatus, koska koko revohka alkoi sen takia kun Kaputin alkoi suunnitella rakentaa
        UUSI IMPERIUMI!

Jos Ukraina olisi ollut Nato:n jäsen Sotaa ei olisi silloin tullut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä katsaus venäläisen ajattelumaailmaan. Moni on sitä mieltä ettei naapurimaa ansaitse olla itsenäinen vaan niiden tulee kuulua venäjän hallittavaksi. Mielipiteistä kuvastuu selkeästi Ukraina ja sen erityinen kytkös Venäjään historiallisena alueena. Sodan syyt lähtevätkin pitkälti tästä eikä syynä ole pääasiassa Nato vaikka sekin näyttelee sivuseikkaa konfliktissa. Venäläinen mieltää Ukrainan kuuluneen aina Venäjään ja venäläisille ei siksi käy laatuun että Ukraina lähenee länteen.

https://youtu.be/-CYHgPclI-g?si=zjoOIM1zJginCi5t

"Ukraina ja sen erityinen kytkös Venäjään historiallisena alueena"

Ukraina kaksinkertaistui Neuvostoliitossa - toisin kuin Suomi, joka menetti alueita erottuaan Venäjän valtakunnasta.

Venäjän valtakunnan aikaan Ukrainan nimi oli Malorossija/Vähä-Venäjä ja sen alue oli 2 kertaa pienempi kuin erottuaan Neuvostoliitosta.
        Stalin liitti Novorossijan Malorossijaan ja Hruštšov liitti Krimin ja näin ilmestyi suuri Ukrainan neuvostotasavalta ja nimi Malorossija oli tehokkaasti poistettu käytöstä.

Moni suomalainen ei tiedä, että Suomi hävisi alueita mutta Ukraina voitti ja on edelleen voiton puolella, vaikka on nyt menettänyt osittain Neuvostoliiton kautta saatuja alueita.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Miksei "with shovels in hands"? Hyvinhän Venäjäkin on pärjännyt pelkillä lapioilla länsimaiden ihmeaseistusta vastaan. 🤔

• Anonyymi kirjoitti:

Miksei "with shovels in hands"? Hyvinhän Venäjäkin on pärjännyt pelkillä lapioilla länsimaiden ihmeaseistusta vastaan. 🤔

Eikös tiltu vieläkään tiedä, että Venäjä on menettänyt tuhansia panssarivaunujaan, tuhansia muita panssariajoneuvojaan, satoja lentokoneitaan ja helikoptereitaan, kymmeniä sotalaivojaan ja jopa yhden sukellusveneen joten on se sotinut muullakin kuin lapioilla?

• Anonyymi

Sota loppuu ja kaikki Ukrainan alueet palautetaan rikollisilta oikeille omistajille.

• Anonyymi

Ketkä ovat oikeita omistajia? Saako Puola ja Unkari omat alueensa takaisin jotka menettivät Ukrainalle 1945?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketkä ovat oikeita omistajia? Saako Puola ja Unkari omat alueensa takaisin jotka menettivät Ukrainalle 1945?

Ja sieltä tuli ensimmäinen venäjän kannattaja. Ukrainasta anastettujen maiden oikea omista ON UKRAINA! Ukraina ei ole miehittänyt mitään maita Puolalta. Se on kyllä kumma että heti tulee joku venäjämielinen syyttämään syyttämään Ukrainaa syylliseksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Unkari ei menettänyt 1945 alueitaan vaan piti vanhan Trianonin rauhan rajat. Puola taas sai Saksalta korvauksen Neuvostoliitolle (ei siis Ukrainalle) menettämistään alueista, eikä sillä ole mitään vaatimuksia Ukrainalle. Vihtorilla taas kuuluu olevan jopa valloitussuunnitelmia, jos hänen kaverinsa Volodja saa kunnon selkävoiton Ukrainassa.

Tällä hetkellä voimassa ovat tietenkin ne rajat, jotka on kansainvälisesti tunnustettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja samoin Romanian alueita on Ukrainalla ja nykyinen Moldova ei ole edes valtio vaan Romanian maakunta Bessarabia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja samoin Romanian alueita on Ukrainalla ja nykyinen Moldova ei ole edes valtio vaan Romanian maakunta Bessarabia.

Jahas, pannaans putinistille nyt faktat kehiin. Ukrainalla EI OLE Romanian alueita eikä minkään muunkaan valtion. Tuo on Pietarin trollien levittää disinformaatiota jota te Putinin kätyrit toistlette. Lisäksi kuten teille putinisteille on tavallista kiellätte tietysti itsenäisten valtioiden olemassaolon. Moldova on itsenäinen ja täysin omista asioistaan päättävä valtio.

Saiskos ylläpito nämä valehtelevat putinistit ja Pietarin trollit poistettua palstoilta. Kiitos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sieltä tuli ensimmäinen venäjän kannattaja. Ukrainasta anastettujen maiden oikea omista ON UKRAINA! Ukraina ei ole miehittänyt mitään maita Puolalta. Se on kyllä kumma että heti tulee joku venäjämielinen syyttämään syyttämään Ukrainaa syylliseksi.

TÄYDELLINEN JA TODELLINEN SYY ON AINOASTAAN LILLI-PUTININ HULLUUDESSA-
        ALOITTAA SOTA UKRAINAA VASTAAN!-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ukrainasta anastettujen maiden oikea omista ON UKRAINA"

Ei pidä paikkaansa, koska Ukrainan oikea nimi on Malorossija/Vähä-Venäjä ja Venäjän valtakunnan aikaan sen alue oli 2 kertaa pienempi kuin erottuaan Neuvostoliitosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ukrainasta anastettujen maiden oikea omista ON UKRAINA"

Ei pidä paikkaansa, koska Ukrainan oikea nimi on Malorossija/Vähä-Venäjä ja Venäjän valtakunnan aikaan sen alue oli 2 kertaa pienempi kuin erottuaan Neuvostoliitosta.

Oli niiden nimi mikä tahansa historiassa mutta alueet kuuluvat Ukrainalle. Venäläiset eivät piirtelee karttoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli niiden nimi mikä tahansa historiassa mutta alueet kuuluvat Ukrainalle. Venäläiset eivät piirtelee karttoja

Eivät kuulu Ukrainalle.
        Venäjä oli ryöstetty samalla tavalla kuin Suomi Neuvostoliiton toiminnalla - Ukraina/ Malorossija voitti alueita epärehellisesti.

Venäjän valtakunnan aikaan Ukrainan nimi oli Malorossija/Vähä-Venäjä ja sen alue oli 2 kertaa pienempi kuin erottuaan Neuvostoliitosta

• Anonyymi

Vihdoinkin.

• Anonyymi

Todellinen luku lienee ainakin 70 %.
      Sama kuin Suomessa iltapäivälehtien "gallupit" ja vaalitulokset ovat aivan eri lukemissa.

• Anonyymi

Ylivoimaisesti suurin suurin osa ukrainalaisista haluaa edelleen voittaa sodan ja anastetut alueet takaisin ja vain prosentin luokkaa oleva vähemmistö haluaa antautua putinille aivan samalla tapaa kuin Suomessa.

• Ei iltapäivälehdet tee gallupeja. Tutkimusyritykset tekevät ja vastaavat niiden laadusta.

Tekin voitte tilata oman gallupin, mutta älkää odottako että maineestaan tarkka tutkimusyritys alkaa tekaista mieleisiänne tuloksia.

Voitte myös tehdä gallupin kokonaan itse, se on täysin laillista mutta ei ehkä onnistu laiskuuden merkeissä ja kansakoulupohjalta.

Gallupit ovat vaaleista toiseen ennustaneet Naton vastustajille surkeaa menestystä, ja joka kerta se on surkea myös ollut. _Tämä_ pointti on se joka näissä Nato-keskusteluissa kiinnostaa.

• Anonyymi

Sota loppuu heti kun venäjä vetäytyy Ukrainasta palauttaen maat takaisin ja maksamalla sotakorvaukset. Muuten venäläisiä sotilaita ammutaan vaikka miljoonia kunnes heillä tulee järki päähän. Lännellä ja Ukrainalla riittää ammuksia ja kalustoa, venäjällä taas ei riitä. Se ampuu jo tyhjiä ohjuksia muka varoituksena.

• Anonyymi

Nämä putinistien "gallupit" ovat sangen huvittavia.

• Anonyymi

Ukrainan ja lännen sotaväsymyksessähän se Venäjän ainoa toivo on ollut siitä saakka, kun alun salamasota epäonnistui.

Mutta juuri se, että Venäjän tajusi sen niin nopeasti kuin tajusi ja on johdonmukaisesti pyrkinyt löytämään itseään auttavia ratkaisuja kaikista heikkouksistaan huolimattaa osoittaa paitsi sitkeyttä, myös strategista silmää.

Länneltä on toistaiseksi puuttunut kumpaakin, ei onneksi sentään niin paljon, että Ukraina olisi hävinnyt kokonaan.

Etukäteen ei Venäjänkään toiminnassa paljon ollut strategiasta tietoa. Kaikenlaista kyllä touhusi sellaista, joka sodan alettua osoittautui hyödyttömäksi. Kuten ne valtaisat sotakassat ja kultavarannot ulkomailla. Tyyppillisiä autoritaarien yli-ihmiskuvitelmia, jotka ajautuvat seinään.

• Anonyymi

Sepä vaan tuo venäjä häviää sodan. Se on jo selvää ja nyt lähinnä vain siivotaan jälkiä. venäjällä on miehet, kalusto, ammukset ja rahat tyystin loppuneet. Vuoden loppuun mennessä venäjä pyytää aselevon ja luovuttaa

• Anonyymi

Hyvä huomata, ettei ukrainalaisten valtaisa enemmistö halua alueluovutuksia mahdollusessa rauhassa.

Kremlin neonatsi-zHitler taas haluaisi jakaa Ukrainan kolmeen osaan.

• Anonyymi

" haluaisi jakaa Ukrainan kolmeen osaan"

Ukrainan propagandaa.
        Putin on ilmoittanut Venäjän vaatimukset eikä siinä mainita mitään kolmeen osaan jakamisesta.

• Anonyymi kirjoitti:

" haluaisi jakaa Ukrainan kolmeen osaan"

Ukrainan propagandaa.
        Putin on ilmoittanut Venäjän vaatimukset eikä siinä mainita mitään kolmeen osaan jakamisesta.

Putin Kalsarimyrkyttäjähän on pelkkä paskanpuhuja, joten on aivan sama, mitä hän sanoo, vaan täytyy katsoa, mitä hän tekee.

Putin Kalsarimyrkyttäjähän on pelkkä paskanpuhuja, joten on aivan sama, mitä hän sanoo, vaan täytyy katsoa, mitä hän tekee.

Kun katsoo hänen käsiään, niin eihän hän tee yhtään mitään.😏

• Anonyymi

Puten lätti on todellakin menemässä kivikaudelle.

• Anonyymi

venäjä häviää sodan vuoden loppuun mennessä

• Anonyymi

Yli puolet Ukrainan pelloista on myyty ulkomaisille yrityksille, miksi kukaan haluaisi heittää henkensä ulkomaisessa omistuksessa olevan maan puolesta?

Aikuisen ukrainalainen omaisuus on keskimäärin 19 742 dollarin arvoinen, ja mediaani omaisuus on ainoastaan 4 987 dollarin arvoinen, eli puolet ukrainalaisista aikuisista omistaa tätäkin vähemmän.

• Anonyymi

• Ukrainassa ulkomainen maatalousmaan omistus on laissa kielletty joten väitteesi ei pidä paikkaansa.

• Anonyymi

Ukrainassa ulkomainen maatalousmaan omistus on laissa kielletty joten väitteesi ei pidä paikkaansa.

Valehtelet, se laki on kumottu jo vuosia sitten!

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Valehtelet, se laki on kumottu jo vuosia sitten!

Ei e.

Ei e.

Siis, ei ole kumottu.

• Anonyymi

• Anonyymi

Siis, ei ole kumottu.

No se osoittaa sitten miten korruptoitunut Ukrainan hallinto on.

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

No se osoittaa sitten miten korruptoitunut Ukrainan hallinto on.

Venäjän hallinto on korruptoitineempi kuin Ukrainan, mutta siitähän sinulla ei ole kuin hyvää sanottavaa, tiltu.

• Anonyymi

Venäjän hallinto on korruptoitineempi kuin Ukrainan, mutta siitähän sinulla ei ole kuin hyvää sanottavaa, tiltu.

HeHe molopää se kilahti, kun paljastui sankarinsa korruptoituneiksi roistoiksi😂

• Anonyymi

Hän puhuu omista intresseistään käsin ja oikoo asian.

Eli ei valehtele.

• Anonyymi

Mikä ihmeen tarve sulla on puolustella korruotioa ja Ukrainan maiden laitonta kaappaamista ulkomaisrlle suurpääomalle?

• Anonyymi

Eli et pysty osoittamaan sitä valheeksi, vaikka viestejä kuinka poistattelet😜

• Anonyymi kirjoitti:

Eli ei valehtele.

Än ei myöskään puhu totta.

• Anonyymi kirjoitti:

HeHe molopää se kilahti, kun paljastui sankarinsa korruptoituneiksi roistoiksi😂

Tiltun omat sankarit ovat korfuptoituneempia kuin Ukrainan johto, mutta heidän korruptiostaan tiltu haluaa vaieta.

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä ihmeen tarve sulla on puolustella korruotioa ja Ukrainan maiden laitonta kaappaamista ulkomaisrlle suurpääomalle?

Haha. En puolustelee sitä, vaan minusta tuo Ukrainan laki, joka estää ulkomaisen maatalousmaan omistuksen, on hyvä. Mutta toisaalta Ukraina tarvitsee ulkomaisia investointeja. Sen sijaan, jos Venäjä voittaa Ukrainassa, se varastaa kaiken ukrainalaisen maatalousmaan oligarkeilleen. Ja sinä puolustat sitä, vaikka esiinnyt muka moraalisena. Pelle.

• Anonyymi

Tiltun omat sankarit ovat korfuptoituneempia kuin Ukrainan johto, mutta heidän korruptiostaan tiltu haluaa vaieta.

HeHe kylläpäs se molopää nyt käy kuumana, kun sankarinsa onkin korruptoituneita roistoja😆

• Anonyymi

Än ei myöskään puhu totta.

No siitä ei ole muuta näyttöä kun molopään oma volina😆

• Anonyymi

Haha. En puolustelee sitä, vaan minusta tuo Ukrainan laki, joka estää ulkomaisen maatalousmaan omistuksen, on hyvä. Mutta toisaalta Ukraina tarvitsee ulkomaisia investointeja. Sen sijaan, jos Venäjä voittaa Ukrainassa, se varastaa kaiken ukrainalaisen maatalousmaan oligarkeilleen. Ja sinä puolustat sitä, vaikka esiinnyt muka moraalisena. Pelle.

HeHe missä kohtaa minä olen puolustellut Venäjän varastelua?

PELLE!

• Anonyymi kirjoitti:

HeHe kylläpäs se molopää nyt käy kuumana, kun sankarinsa onkin korruptoituneita roistoja😆

Zelenskyin korruptiosta on vain Venäjän valheita. Sen sijaan Putin Kalsarimyrkyttäjän korruptiosta on todisteita. Mutta niistä ei tiltu halua puhua.

• Anonyymi kirjoitti:

HeHe missä kohtaa minä olen puolustellut Venäjän varastelua?

PELLE!

Siinä, kun tuet Venäjän riko,lista sota Ukrainassa.

• Anonyymi kirjoitti:

No siitä ei ole muuta näyttöä kun molopään oma volina😆

Jos Ukrainan laki kieltää ulkomaisen maatalousmaan omistamisen, niin siinä on tarpeeksi näyttöä.

• Anonyymi

• Anonyymi

Siinä, kun tuet Venäjän riko,lista sota Ukrainassa.

Mitä huumeita käytät?

Ymmärrän toki, jos olet päihteiden käytön vuoksi sekaisin, siksipä lienee turhaa pyytää sinua osoittamaan missä kerron tukevani Venäjän rikollista sotaa Ukrainassa:-D

• Anonyymi

Jos Ukrainan laki kieltää ulkomaisen maatalousmaan omistamisen, niin siinä on tarpeeksi näyttöä.

No ei todellakaan ole mitään näyttöä:-D

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä huumeita käytät?

Ymmärrän toki, jos olet päihteiden käytön vuoksi sekaisin, siksipä lienee turhaa pyytää sinua osoittamaan missä kerron tukevani Venäjän rikollista sotaa Ukrainassa:-D

Jos sinä kerrot, ettet tue Venäjän sotaa Ukrainassa, niin toki myönnän ollenii väärässä, mutta on tiltujen oerustaktiikka yrittää syyttää Ukrainaa korruptiosta kuten sinä teit, vaikka Venäjä on paljon korruptoituneempi maa kuin Ukraina. Jos olin väärässä, niin pahoitteluni.

• Anonyymi

Hassua neuvotella kun ei ole neuvottelijaa vastapuolella . Joten halut eivät kohtaa

• Anonyymi

Kolumnissaan hän totesi, että Zelenskyi "itse loi olosuhteet, joissa ihmiset voivat ilmaista tyytymättömyytensä vain aseellisen kapinan kautta". Hänet valittiin rauhan presidentiksi, mutta hän aloitti sodan, jonka hän hävisi, voitti yhden "maidanien" johtajista, mutta hän itse pakotti "Maidanin" kapinaideologian valtion ideologiaan. Medvedchuk lisäsi.

• Anonyymi

Hänen mukaansa kapinallisten on poistettava Zelenskyi Yhdysvaltojen ja Venäjän välisistä neuvotteluista ja osallistuttava niihin itse. "Zelenskyillä on jo äärimmäinen heikkous; hän vetäytyi itse neuvotteluista Venäjän kanssa", poliitikko selitti. "Laittomana johtajana hän ei pysty käymään neuvotteluja, vielä vähemmän rauhanneuvotteluja."

Medvedtšuk jatkoi sanomalla, että maa on nyt umpikujassa, eikä kukaan voita etulinjassa eikä kukaan myöskään neuvottele rauhasta. "'Maidan' ja levottomuudet eivät ole katastrofi, vaan mahdollisuus, että sota loppuu pian", hän uskoo. Hänen mukaansa Zelenskyin poliittinen kaatuminen on väistämätöntä.

• Anonyymi

Sorry Putininntrolli toi bullshitti ei mene Suomessa läpi.

• Uskomatonta paskaa tuo Medvedchukstelee, vai mitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Hänen mukaansa kapinallisten on poistettava Zelenskyi Yhdysvaltojen ja Venäjän välisistä neuvotteluista ja osallistuttava niihin itse. "Zelenskyillä on jo äärimmäinen heikkous; hän vetäytyi itse neuvotteluista Venäjän kanssa", poliitikko selitti. "Laittomana johtajana hän ei pysty käymään neuvotteluja, vielä vähemmän rauhanneuvotteluja."

Medvedtšuk jatkoi sanomalla, että maa on nyt umpikujassa, eikä kukaan voita etulinjassa eikä kukaan myöskään neuvottele rauhasta. "'Maidan' ja levottomuudet eivät ole katastrofi, vaan mahdollisuus, että sota loppuu pian", hän uskoo. Hänen mukaansa Zelenskyin poliittinen kaatuminen on väistämätöntä.

Buaahhaahhhaa. "Kapinallise" Eli nuo isänmaanpetturit, jotka Venäjän aseistamina ja johtamina taistelivat kotimaataan vastaan, vasta laillinen neuvotteluosapuoli olisikin. Vain sairaassa mielikuvituksessa.

• Anonyymi

Zelenski osoittautui natsimielisten nationalistien nukeksi.
        Hän ei tehnyt mitään, mitä vaalikampanjassaan lupasi ja millä lupauksillaan pääsi presidentiksi.

• Haha, tiltu. Sinun piti todistaa oma väittämäsi, eikä alkaa vaihtamaan aihetta paasaamalla valheitasi.

• Anonyymi

Kenen "sinun"
        Kenen kanssa toi harhainen nyt luulee keskustelevansa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kenen "sinun"
        Kenen kanssa toi harhainen nyt luulee keskustelevansa.

Jostakin syystä vastaukseni Kardoxille hyppäsi ketjun viimeiseksi.

• Anonyymi

Vähän yli puolet eli 99 , 99 prosenttia ukrainalaisista ajattelee, että Ukrainan tulisi pyrkiä neuvottelupöytään sodan lopettamiseksi mahdollisimman pian ja paikka on Haag.

• Anonyymi

Huono, erittäin huono yritys putleristit. Nuo luvut ovat niin törkeän yliampuvia että niistä oikein paistaa kaalisopan hajuinen kreml bullshit

• Anonyymi kirjoitti:

Huono, erittäin huono yritys putleristit. Nuo luvut ovat niin törkeän yliampuvia että niistä oikein paistaa kaalisopan hajuinen kreml bullshit

Ehkä hän tarkoitti Kalsarinmyrkyttäjän neuvotteluja Haagin tuomareitten kanssa.

• Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

Ehkä hän tarkoitti Kalsarinmyrkyttäjän neuvotteluja Haagin tuomareitten kanssa.

Apinahäkistä on huono neuvotella.

• Anonyymi

Sota loppuu heti kun venäjä vetäytyy Ukrainasta palauttaen maat takaisin ja Putin syrjäytetään virasta ja luovutetaan Ukrainalle tuomittavaksi. Muuta rauhaa ei tule antaa. Ukrainan tukea tulee jatkaa ja lisätä siten että se voi iskeä venäjän puolelle sotilaskohteisiin.

• Anonyymi

"Ukrainan tukea tulee jatkaa ja lisätä siten että se voi iskeä venäjän puolelle sotilaskohteisiin."

Ukrainan korruptoituneita politrukkeja on avustettu jo tarpeeksi ja sinne on mennyt hölmölästämme 3,3 miljardia avustuksina ja turha luulla, että USA jatkaa avustuksia Trumpin tultua presidentiksi.

"Putin syrjäytetään virasta ja luovutetaan Ukrainalle tuomittavaksi. "

Turha kuvitella tuollaista, että Putin joutuisi vastaamaan rikoksistaan eikä Putinin jälkeen tule mikään muuttumaan Venäjällä vaan siellä nousee uusi vieläkin hullumpi johtajaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ukrainan tukea tulee jatkaa ja lisätä siten että se voi iskeä venäjän puolelle sotilaskohteisiin."

Ukrainan korruptoituneita politrukkeja on avustettu jo tarpeeksi ja sinne on mennyt hölmölästämme 3,3 miljardia avustuksina ja turha luulla, että USA jatkaa avustuksia Trumpin tultua presidentiksi.

"Putin syrjäytetään virasta ja luovutetaan Ukrainalle tuomittavaksi. "

Turha kuvitella tuollaista, että Putin joutuisi vastaamaan rikoksistaan eikä Putinin jälkeen tule mikään muuttumaan Venäjällä vaan siellä nousee uusi vieläkin hullumpi johtajaksi.

"Ukrainan korruptoituneita politrukkeja on avustettu jo tarpeeksi ja sinne on mennyt hölmölästämme 3,3 miljardia avustuksina ja turha luulla, että USA jatkaa avustuksia Trumpin tultua presidentiksi."

Hohhoijaa taas tätä Kremlin kulunutta valhetta korruptiosta. Ensinnäkin ei ole edelleenkään löytynyt todisteita Ukrainan tuen valumisesta vääriin käsiin. Sorry ei toimi nytkään tää valhe.

"Turha kuvitella tuollaista, että Putin joutuisi vastaamaan rikoksistaan eikä Putinin jälkeen tule mikään muuttumaan Venäjällä vaan siellä nousee uusi vieläkin hullumpi johtajaksi."

Ei väliä kuka tulee sillä jokaiselle tehdään vuorollaan selväksi sotilaallisella voimalla ettei sen imperialistisilla haaveilla havitella itselleen uusia maa-alueilla ole realistisia mahdollisuuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ukrainan korruptoituneita politrukkeja on avustettu jo tarpeeksi ja sinne on mennyt hölmölästämme 3,3 miljardia avustuksina ja turha luulla, että USA jatkaa avustuksia Trumpin tultua presidentiksi."

Hohhoijaa taas tätä Kremlin kulunutta valhetta korruptiosta. Ensinnäkin ei ole edelleenkään löytynyt todisteita Ukrainan tuen valumisesta vääriin käsiin. Sorry ei toimi nytkään tää valhe.

"Turha kuvitella tuollaista, että Putin joutuisi vastaamaan rikoksistaan eikä Putinin jälkeen tule mikään muuttumaan Venäjällä vaan siellä nousee uusi vieläkin hullumpi johtajaksi."

Ei väliä kuka tulee sillä jokaiselle tehdään vuorollaan selväksi sotilaallisella voimalla ettei sen imperialistisilla haaveilla havitella itselleen uusia maa-alueilla ole realistisia mahdollisuuksia.

Euroopan poliisiviranomainen Europol varoitti kesällä, että kansainväliset rikollisverkostot pyrkivät salakuljettamaan ampuma-aseita ja ammuksia sotaa käyvästä Ukrainasta esimerkiksi eri EU-maihin.

Aseet ovat järjestäytyneessä rikollisuudessa haluttua pääomaa ja kauppatavaraa.

Nyt keskusrikospoliisin hallussa on tiedustelutietoihin perustuvia viitteitä aseiden päätymisestä Suomeen rikollisille.

– Meillä on merkkejä siitä, että näitä aseita on jo Suomessa, Ahlgren sanoo.

– Ukrainalle toimitettuja aseita on löydetty myös Ruotsista, Tanskasta ja Hollannista.

Poliisi on saanut tietoja, joiden mukaan Ukrainasta on jo voinut tulla sotilasaseita Suomeen.

Asiasta kerrotaan Poliisihallituksen tuoreessa ampuma-aseita koskevassa analyysiraportissa.

Raportin mukaan keskusrikospoliisin (KRP) hallussa on tiedustelutietoihin perustuvia viitteitä sotilasaseiden päätymisestä Ukrainasta Suomeen rikollisten käsiin.

https://yle.fi/a/74-20118608

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Hohhoijaa taas tätä Kremlin kulunutta valhetta korruptiosta."

"Korruptio Ukrainassa on laajalle levinnyt Ongelma"
        Wikipediassa on mainittu Ukrainan korruptiosta ongelmana.

Ukrainassa korruptoituneet politrukit ovat käyttäneet sotaa hyvänä pisneksenä rikastuttaa omia tilejään, kun esimerkiksi täältä hölmölästämme on lähetetty miljardeja heille helppona keinona rikastua.

Tietysti Putin uskoisi voimaan jos jostain rohkeita sotilaita löytyisi, mutta Natokin on vain pelkkä pelkureitten suuri liitto.

• Anonyymi

Joku poistelee saitilta natomielisille kiusallisia veistejä saitilta.
      Epätoivoiseksi menee hörhöjen hommat.

• Anonyymi

No eipä nuo putinistien valhekommenttien poisto harmita yhtään. 99,99999% poistetuista kommenteista sisälsi sitä tuttua lähteetöntä Kremlin narratiivia.

• Anonyymi

Tapahtumat ja vuodet ovat todistaneet kaksi asiaa.
      Niinistön väite ennen Natojäsenyyttä Venäjän aiheuttamasta uhasta on vale.
      Vieläkin me kiivaastikin keskustelemme miinoista ja muista uhista,- keskenämme pitääksemme pelkoa kansan keskuudessa yllä.
      Kaikki Naton toimet on suunnattu Venäjää vastaan sen hajottamiseksi.
      Venäläinen ei näytä olevan niin pelkotilaan alistuva että suostuisi toteuttamaan Lännen toiveet.
      Venäjä edelleen hoitaa omat päätöksensä ja tekemisensä.
      Suomi sen sijaan on kohtalostaan täysin ulkona. Tulevaisuutemme on lännen selviytymisen varassa.
      Jos olisimme pitäneet puolueettomuutemme emme nyt olisi Euroopan maista pahnanpohjimmainen.

• Haha, tiltu. Emme ole Eurooppaan pahnanpohjimmainen muualla kuin sinun harhaisessa mielikuvituksessasi. Ja Venäjä on edelleen ainoa uhkamme, vaikka liityimmekin NATO:on, koska sitä johtaa harhainen sotakiimainen diktaattori, mutta jos emme olisi päässeet jäsenmaaksi, niin sitten tilanteemme vasta kusinen olisi. NATO ei uhkaa Venäjää mitenkään, jos Venäjä malttaa pysyä omien rajojensa sisällä. Jos ei, niin se on voi voi.

• Anonyymi

Haha, tiltu. Emme ole Eurooppaan pahnanpohjimmainen muualla kuin sinun harhaisessa mielikuvituksessasi. Ja Venäjä on edelleen ainoa uhkamme, vaikka liityimmekin NATO:on, koska sitä johtaa harhainen sotakiimainen diktaattori, mutta jos emme olisi päässeet jäsenmaaksi, niin sitten tilanteemme vasta kusinen olisi. NATO ei uhkaa Venäjää mitenkään, jos Venäjä malttaa pysyä omien rajojensa sisällä. Jos ei, niin se on voi voi.

Suomen julkisen talouden velka kasvoi huhti–kesäkuussa enemmän kuin yhdessäkään muussa EU:n jäsenvaltiossa, ilmenee Euroopan unionin tilastoviranomaisen Eurostatin tiistaina julkaisemista tiedoista.

Suomen julkisen talouden velka oli 80,0 prosenttia suhteessa bruttokansantuotteeseen. Se on 5,2 prosenttiyksikköä enemmän kuin vuotta aikaisemmin ja 2,0 prosenttiyksikköä enemmän kuin edellisellä vuosineljänneksellä.

”Suomessa sakkaa pahasti ja pysyvästi”, kommentoi tasavallan presidentti Sauli Niinistö velkaantumista ja talouskasvun kehitystä. Hän nosti asian esiin puheessaan valtiopäivien avajaisissa keskiviikkona.

Niinistö totesi, että Suomessa ei ole ollut merkittävää reaalista talouskasvua 16 vuoteen, ja samalla julkisen sektorin ”huolestuttavan tuntuva” velkaantuminen on jatkunut. Hänen mukaansa on siirrytty pysyvästi velkaperusteiseen ylläpitoon.

Suomen bruttokansantuotteen (BKT) kasvu on pahasti hyytynyt kansainvälisellä tasolla vertailtuna. Tänä vuonna se on Kansainvälisen valuuttarahaston IMF:n tilastojen mukaan koko maailman 10. huonoimmalla sijalla yhdessä Irlannin kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

Suomen julkisen talouden velka kasvoi huhti–kesäkuussa enemmän kuin yhdessäkään muussa EU:n jäsenvaltiossa, ilmenee Euroopan unionin tilastoviranomaisen Eurostatin tiistaina julkaisemista tiedoista.

Suomen julkisen talouden velka oli 80,0 prosenttia suhteessa bruttokansantuotteeseen. Se on 5,2 prosenttiyksikköä enemmän kuin vuotta aikaisemmin ja 2,0 prosenttiyksikköä enemmän kuin edellisellä vuosineljänneksellä.

”Suomessa sakkaa pahasti ja pysyvästi”, kommentoi tasavallan presidentti Sauli Niinistö velkaantumista ja talouskasvun kehitystä. Hän nosti asian esiin puheessaan valtiopäivien avajaisissa keskiviikkona.

Niinistö totesi, että Suomessa ei ole ollut merkittävää reaalista talouskasvua 16 vuoteen, ja samalla julkisen sektorin ”huolestuttavan tuntuva” velkaantuminen on jatkunut. Hänen mukaansa on siirrytty pysyvästi velkaperusteiseen ylläpitoon.

Suomen bruttokansantuotteen (BKT) kasvu on pahasti hyytynyt kansainvälisellä tasolla vertailtuna. Tänä vuonna se on Kansainvälisen valuuttarahaston IMF:n tilastojen mukaan koko maailman 10. huonoimmalla sijalla yhdessä Irlannin kanssa.

Aha. Tiesitkö, että Suomen bkt asukasta kohden oli viime vuonna noin 60 000 dollaria, kun ihannoimassasi diktatuurissa se oli noin 35 000 dollaria?

• Anonyymi

"Jos olisimme pitäneet puolueettomuutemme emme nyt olisi Euroopan maista pahnanpohjimmainen."

Tuossa yllä on täyttä totuutta olemme nyt täysin lamassa ja syyllisiä tuohon ovat päättäjämme eduskunnassa.
        Ja Nato leikkii sotaa tuhoten Lapin luontoa.

• Anonyymi

Aha. Tiesitkö, että Suomen bkt asukasta kohden oli viime vuonna noin 60 000 dollaria, kun ihannoimassasi diktatuurissa se oli noin 35 000 dollaria?

Mikä se sinun ihannoimmasi diktatuuri on?

Tyhmistääkö se sivari ihmistä, vai oletko ihan luonnostasi?

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä se sinun ihannoimmasi diktatuuri on?

Tyhmistääkö se sivari ihmistä, vai oletko ihan luonnostasi?

Tiltu ei muka ymmärrä enää edes suomea.

• Anonyymi

"Tiesitkö, että Suomen bkt asukasta kohden oli viime vuonna noin 60 000 dollaria"#

Hahaha en muuten tiennyt, etkä tiedä sinäkään, vaan valehtelet taikka et ymmärrä koko asiaa, veikkaan jälkimmäistä 😂

• Anonyymi

Tiltu ei muka ymmärrä enää edes suomea.

HeHe turhaan yrität pölvästi nimittelyllä häntääsi nostaa 😜

• Anonyymi kirjoitti:

HeHe turhaan yrität pölvästi nimittelyllä häntääsi nostaa 😜

Älä tiltu höpötä.

• Anonyymi

Älä tiltu höpötä.

Hahaha no älähän nytpölvästi sorru toistamaan itseäsi, kertookos pölvästille PPP mitään?

• Anonyymi kirjoitti:

Hahaha no älähän nytpölvästi sorru toistamaan itseäsi, kertookos pölvästille PPP mitään?

Keroo. Se on kehitysmaiden tapa yrittää nostaa sijoitustaan. Palvelut ja samalla palkat kun ovat niissä alhaisia, kuten rahan arvokin.

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

No niin todistit sitten itse, ettet asiasta mitään ymmärrä 😜

Onnesi tiltu ymmärtää, vaikka ei tiedäkään, mitä.

• Anonyymi

• LOl. En ole väärässä eikä minulla ole tarvetta poistatella mitään. Ylläpito sääntöjensä mukaan poistaa viestejä, joissa valehdellaan Venäjän valheita.

• Anonyymi kirjoitti:

Todistit sitten itse ettet asiasta mitään ymmärrä!

Tiltulla on taas kovasti asiaa. Minusta, eikä itse aiheesta.

• Anonyymi

LOl. En ole väärässä eikä minulla ole tarvetta poistatella mitään. Ylläpito sääntöjensä mukaan poistaa viestejä, joissa valehdellaan Venäjän valheita.

Hahaha no olethan väärässä et vaan ymmärrä koko asiasta mitään 😜

• Anonyymi kirjoitti:

Hahaha no olethan väärässä et vaan ymmärrä koko asiasta mitään 😜

Jo olen väärässä, niin osoita se sitten tiltu, äläkä höpötä.

• Anonyymi

Tiltulla on taas kovasti asiaa. Minusta, eikä itse aiheesta.

HeHe no minkäs minä sille voin, ettet ymmärrä mistä on kyse 😜

• Anonyymi kirjoitti:

HeHe no minkäs minä sille voin, ettet ymmärrä mistä on kyse 😜

Edelleen tiltu haluaisi puhua omasta käsityksestään minusta, eikä ketjun aiheesta.

• Anonyymi

Muuta sit muualle täältä tiltu. Mitäs täällä enää teet?

• Anonyymi

Jo olen väärässä, niin osoita se sitten tiltu, äläkä höpötä.

Eli sinä kerroit ostovoimapariteetilla korjatun luvun 60000, minkä kerroit olevan BKT asukasta kohden ja esittelit listan ostovoimapariteetilla korjatusta bruttokansantuotteesta asukasta kohden, minkä väitit kertovan bruttokansantuotteesta asukasta kohden.

Tässä on listattu maat bruttokansantuotteesta asukasta kohden, ja näkyy, että aika kaukana ollaan siitä 60000 dollarista

https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(nominal)_per_capita

• Anonyymi kirjoitti:

Eli sinä kerroit ostovoimapariteetilla korjatun luvun 60000, minkä kerroit olevan BKT asukasta kohden ja esittelit listan ostovoimapariteetilla korjatusta bruttokansantuotteesta asukasta kohden, minkä väitit kertovan bruttokansantuotteesta asukasta kohden.

Tässä on listattu maat bruttokansantuotteesta asukasta kohden, ja näkyy, että aika kaukana ollaan siitä 60000 dollarista

https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(nominal)_per_capita

Hupsis. Totta. Erehdykseni johtuu siitä että katsoin tämänvuoden linkin, jossa on eri luvut:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(PPP)_per_capita

Suomi lähes 65 000 dollaria ja sitten kuvittelin tarkistamatta asiaa, että toinen linkki, jossa on eri luvut kuvaisi nominal GDP;tä, mutta se olikin linkki viime vuoteen.

• Anonyymi

Hupsis. Totta. Erehdykseni johtuu siitä että katsoin tämänvuoden linkin, jossa on eri luvut:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_GDP_(PPP)_per_capita

Suomi lähes 65 000 dollaria ja sitten kuvittelin tarkistamatta asiaa, että toinen linkki, jossa on eri luvut kuvaisi nominal GDP;tä, mutta se olikin linkki viime vuoteen.

Lännen sotilasliitto Naton sotilaskomitean johtaja, hollantilainen amiraali Rob Bauer, vaatii Eurooppaa valmistautumaan sotaan ja esittää, että Naton tulee hyökätä ensi-iskuilla Venäjää vastaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Lännen sotilasliitto Naton sotilaskomitean johtaja, hollantilainen amiraali Rob Bauer, vaatii Eurooppaa valmistautumaan sotaan ja esittää, että Naton tulee hyökätä ensi-iskuilla Venäjää vastaan.

Niinkö? Kun minä luen uutisia, niin siellä kerrotaan Bauerin sanomista näin:

"NATO would respond by targeting Russian launch sites if Russia were to attack, but the alliance will not strike first. This was stated by Admiral Rob Bauer, Chairman of NATO’s Military Committee, during a discussion at the European Policy Centre."

Luetko sinä MV-lehteä?

• Anonyymi

Niinkö? Kun minä luen uutisia, niin siellä kerrotaan Bauerin sanomista näin:

"NATO would respond by targeting Russian launch sites if Russia were to attack, but the alliance will not strike first. This was stated by Admiral Rob Bauer, Chairman of NATO’s Military Committee, during a discussion at the European Policy Centre."

Luetko sinä MV-lehteä?

Käypäs nolorepemolo iltsikasta lukasemassa asiasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Käypäs nolorepemolo iltsikasta lukasemassa asiasta.

No minäpä kävin:

"Bauer korosti paneelikeskustelun aikana, että Nato on puolustusliittouma. Hän kuitenkin sanoi, että Naton ajattelutavassa on tapahtunut muutos.

– (Aiempi) ajatus oli, että olemme puolustusliittouma, joten meidän on istuttava ja odotettava, kunnes meitä vastaan hyökätään. Kun meitä vastaan hyökätään, voimme ampua alas meitä kohti tulevat ”nuolet”, hän sanoi.

Bauerin mielestä järkevämpää on tällaisessa tilanteessa on sallia Natolle iskut hyökkääjän maaperälle niihin asejärjestelmiin, joita hyökkääjä käyttää Natoa vastaan.

Bauerin mukaan tämänkaltainen ajattelu on alkanut ottaa sijaa Naton ajattelussa.

– Järkevämpää on hyökätä jousiampujaa vastaan Venäjällä, mikäli Venäjä on hyökkääjä, hän sanoi.

– Koska olemme puolustusliittouma, meidän on otettava ensimmäinen isku."

Eli jos Venäjä hyökkää NATO-maahan, Venäjän ohjustenlaukaisualstat tuhotaan. Hyvä niin.

• Anonyymi

No minäpä kävin:

"Bauer korosti paneelikeskustelun aikana, että Nato on puolustusliittouma. Hän kuitenkin sanoi, että Naton ajattelutavassa on tapahtunut muutos.

– (Aiempi) ajatus oli, että olemme puolustusliittouma, joten meidän on istuttava ja odotettava, kunnes meitä vastaan hyökätään. Kun meitä vastaan hyökätään, voimme ampua alas meitä kohti tulevat ”nuolet”, hän sanoi.

Bauerin mielestä järkevämpää on tällaisessa tilanteessa on sallia Natolle iskut hyökkääjän maaperälle niihin asejärjestelmiin, joita hyökkääjä käyttää Natoa vastaan.

Bauerin mukaan tämänkaltainen ajattelu on alkanut ottaa sijaa Naton ajattelussa.

– Järkevämpää on hyökätä jousiampujaa vastaan Venäjällä, mikäli Venäjä on hyökkääjä, hän sanoi.

Eli jos Venäjä hyökkää NATO-maahan, Venäjän ohjustenlaukaisualstat tuhotaan. Hyvä niin.

Nolorepemololla on valikoiva luku sekä ymmärrys taito kirjoitettua tekstiä luettaessa.
        Vai oliko se sokea piste vaikuttin asiaan.
        Mutta tässä iltalehden artikkelin tärkein osa.

Iltalehti - Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

2024-11-26 12:54

IL: Naton korkein sotilasjohtaja, amiraali Rob Bauer sanoi ajatushautomo European Policy Centren järjestämässä tilaisuudessa Brysselissä, että Naton johdossa keskustellaan ennaltaehkäisevien iskujen tekemisestä Venäjälle mahdollisen sodan varalta.

Bauerin mukaan Naton on viisaampaa olla odottamatta Venäjän iskua, mikäli se on päättänyt aloittaa hyökkäyksen.

• Anonyymi kirjoitti:

Nolorepemololla on valikoiva luku sekä ymmärrys taito kirjoitettua tekstiä luettaessa.
        Vai oliko se sokea piste vaikuttin asiaan.
        Mutta tässä iltalehden artikkelin tärkein osa.

2024-11-26 12:54

IL: Naton korkein sotilasjohtaja, amiraali Rob Bauer sanoi ajatushautomo European Policy Centren järjestämässä tilaisuudessa Brysselissä, että Naton johdossa keskustellaan ennaltaehkäisevien iskujen tekemisestä Venäjälle mahdollisen sodan varalta.

Bauerin mukaan Naton on viisaampaa olla odottamatta Venäjän iskua, mikäli se on päättänyt aloittaa hyökkäyksen.

Älä selitä tiltu:

"– Koska olemme puolustusliittouma, meidän on otettava ensimmäinen isku.""

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/2959122e-eac8-4efd-86c6-109635345453

• Anonyymi

No minäpä kävin:

No näithän tuon itsekin, että sitä tekstiä on muutettu.

• Anonyymi kirjoitti:

No näithän tuon itsekin, että sitä tekstiä on muutettu.

Niin, siitä oli korjattu virheet.

• Anonyymi

Katso nyt itse edes kumpi juttu oli vanhempi eli se mitä oli korjattu.

2024-11-26 12:54:05 Tämä on tämän päiväinen.
        Sinun lainaus nolorepemolo IL.ästä on: maanantailta 25. marraskuuta 2024.

– Tarvitaan tarkkuusiskujen yhdistelmä, joka poistaa käytöstä hyökkäämiseen käytetyt järjestelmät, ja meidän on iskettävä ensin, Bauer sanoi.

Bauer lisäsi, että puolustusliiton on täydennettävä asevarastojaan sekä päivitettävä ilmapuolustusta ja tarkkoihin iskuihin kykeneviä järjestelmiä.

Onko Nato/Yhdysvallat saanut tietoja Venäjän aikeista hyökätä länttä vastaan, muutenhan ydinsodan uhkaa ei eskaloitaisi. Eikö olisi parempi nostaa Euroopan, Yhdysvaltain, Kanadan, Australian, Japanin ja Etelä-Korean sekä Israelin moderni ase- ja ammustuotanto niin korkeaksi, ettei hyökkäyksessä olisi mitään järkeä. Venäjä on Italian kokoinen talous, joka olisi hyvin helppo lyödä tässä, sillä ei Pohjois-Korea, Iran ja Kiina ilmaiseksi Venäjällä aseita lahjoita, joten talouden koko ei niiden avulla kasva.

Ottawan sopimuksesta reunavaltiot eroon ja miinoitukset puolustuslinjojen eteen, droonimuuri, pitkän kantaman itseliikkuvan tykistön vahvistus, IT-torjunta kuntoon ja Mako ym. ohjukset hävittäjiin.

• Anonyymi

Moloch se taas sekoilee puheisaan. Taas vaihtuu kannat kuin tulliviirillä.

• Anonyymi kirjoitti:

Katso nyt itse edes kumpi juttu oli vanhempi eli se mitä oli korjattu.

2024-11-26 12:54:05 Tämä on tämän päiväinen.
        Sinun lainaus nolorepemolo IL.ästä on: maanantailta 25. marraskuuta 2024.

– Tarvitaan tarkkuusiskujen yhdistelmä, joka poistaa käytöstä hyökkäämiseen käytetyt järjestelmät, ja meidän on iskettävä ensin, Bauer sanoi.

Bauer lisäsi, että puolustusliiton on täydennettävä asevarastojaan sekä päivitettävä ilmapuolustusta ja tarkkoihin iskuihin kykeneviä järjestelmiä.

Onko Nato/Yhdysvallat saanut tietoja Venäjän aikeista hyökätä länttä vastaan, muutenhan ydinsodan uhkaa ei eskaloitaisi. Eikö olisi parempi nostaa Euroopan, Yhdysvaltain, Kanadan, Australian, Japanin ja Etelä-Korean sekä Israelin moderni ase- ja ammustuotanto niin korkeaksi, ettei hyökkäyksessä olisi mitään järkeä. Venäjä on Italian kokoinen talous, joka olisi hyvin helppo lyödä tässä, sillä ei Pohjois-Korea, Iran ja Kiina ilmaiseksi Venäjällä aseita lahjoita, joten talouden koko ei niiden avulla kasva.

Ottawan sopimuksesta reunavaltiot eroon ja miinoitukset puolustuslinjojen eteen, droonimuuri, pitkän kantaman itseliikkuvan tykistön vahvistus, IT-torjunta kuntoon ja Mako ym. ohjukset hävittäjiin.

Minun lainaukseni on tältä päivältä, pösilö. Siellä lukee nyt näin:

"Korjattu 26.11. kello 13.46: Toisin kuin koosteessa aiemmin kerrottiin, Naton amiraali Rob Bauer ei ollut sanonut, että Naton tulisi iskeä ensin. Hän sanoi EPC:n tilaisuudessa, että Naton olisi otettava vastaan ensimmäinen isku."

• Anonyymi kirjoitti:

Moloch se taas sekoilee puheisaan. Taas vaihtuu kannat kuin tulliviirillä.

Tiltu epärehellisenä ihmisenä haluaisi vedota virheelliseen uutisointiin, joka on jo korjattu eikä siihen, mitä Bauer oikeasti sanoi. Sellainen on tiltu ja tuollainen epärehellisyys kuvastaa hyvin hänen epätoivoaaan.

• Anonyymi

Naapurien saldot tuskin riittää puoliskoitten velkojen armahtamiseen.
      -PeterPanropo-

• Anonyymi

Ulkomaat

25.11.2024 12:13 ・ Päivitetty: 25.11.2024 12:13
      Romanian presidentinvaalien ensimmäisen kierroksen on voittamassa Venäjä-myönteinen Calin Georgescu

Romanian presidentinvaaleissa äänestettiin sunnuntaina 24. marraskuuta.
      Romaniassa Venäjä-myönteinen laitaoikeiston ehdokas Calin Georgescu on voittamassa presidentinvaalien ensimmäisen kierroksen, kun liki kaikki äänet on laskettu. Vaaleissa äänestettiin eilen.

DEMOKRAATTI/STT
      Demokraatti
      Kun 99 prosenttia äänistä oli laskettu, Georgescu oli saanut melkein 23 prosentin osuuden kaikista äänistä. Vaalien toisella kierroksella hänet haastaa toiseksi eniten ääniä saanut keskustaoikeistolainen Elena Lasconi.

Sosiaalidemokraatteja edustava EU-myönteinen pääministeri Marcel Ciolacu sen sijaan on putoamassa toiselta kierrokselta.

Joulukuussa järjestettävälle vaalien toiselle kierrokselle etenee kaksi eniten ääniä saanutta. Suora voitto ensimmäisellä kierroksella olisi vaatinut yli 50 prosentin ääniosuuden.

Georgescun hurja nousu on yllättänyt, sillä ovensuukyselyt ennustivat aiemmin, että toiselle kierrokselle jatkaisivat Ciolacu ja Lasconi.

• Anonyymi

Kyllä tällä viikolla varmasti Venäjä ottaa ratkaisevan voiton.

Tsemiä Vladimir, älä juo ja syö mitään tarjottua apetta.

• Anonyymi

venäjä on jo hävinnyt, se ei voita mitään

• Anonyymi

Onko venäjän tekemä galluppi. Hieman siltä vaikuttaa.

• Anonyymi

Hehe vai on Gallup muka venäläinen yhtiö:-D

• Anonyymi

Eivät uskalla Ukrainan päättäjät tehdä rauhaa.
      On nimittäin muutamia selvittämättömiä asioita Trumpin uuden tiedustelujohtajan agendalla:

"Tulsi Gabbard sanoo tuoreella videolla:

”Tässä ovat kiistattomat tosiasiat: Ukrainassa on 25-30 Yhdysvaltain rahoittamaa biolaboratoriota. Yhdysvaltain hallituksen mukaan nämä biolaboratoriot tekevät tutkimusta vaarallisista taudinaiheuttajista. Ukraina on aktiivisella sotavyöhykkeellä, jossa pommitukset, tykistö ja pommitukset ovat laajalle levinneitä, ja nämä tilat, jopa parhaimmissa olosuhteissa, voivat helposti vaarantua ja vapauttaa nämä tappavat taudinaiheuttajat.

Toisin kuin COVID, nämä taudinaiheuttajat eivät tunne rajoja. Jos niitä vahingossa tai tarkoituksella rikotaan tai vaarannetaan, ne leviävät nopeasti kaikkialle Eurooppaan, Yhdysvaltoihin ja muualle maailmaan aiheuttaen mittaamatonta kärsimystä ja kuolemaa.

Joten suojellaksemme amerikkalaisia, eurooppalaisia, ihmisiä ympäri maailmaa, nämä laboratoriot on suljettava välittömästi ja niiden hallussa olevat taudinaiheuttajat on tuhottava.

Sen sijaan, että Biden-Harris-hallinnon yritetään peitellä tätä, sen on työskenneltävä Venäjän, Ukrainan, Naton ja YK:n kanssa tulitauon toteuttamiseksi välittömästi kaikkien sotilaallisten toimien osalta näiden laboratorioiden läheisyydessä, kunnes ne on turvattu ja taudinaiheuttajat tuhotaan.

Kaiken tämän lisäksi Yhdysvallat rahoittaa noin 300 biolaboratoriota ympäri maailmaa, jotka harjoittavat vaarallista tutkimusta, mukaan lukien Wuhanin laboratorion kaltaisten toimintojen saaminen, josta COVID-19 saattoi olla peräisin.

Ymmärtettyään kuinka vaarallisia ja haavoittuvia nämä laboratoriot ovat, ne olisi pitänyt sulkea kaksi vuotta sitten, mutta sitä ei ole tehty. Tämä ei ole puoluepoliittinen kysymys. Hallituksen ja kongressin on toimittava nyt jokaisen amerikkalaisen ja jokaisen ihmisen terveyden ja hyvinvoinnin puolesta tällä planeetalla.”"

• Anonyymi

Ukrainalaisten enemmistö haluaa Putinin pylvääseen

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      71
      3283
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      3003
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2892
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2698
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2578
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2550
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      54
      2339
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2221
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2098
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2092
    Aihe