Olisko teillä hyviä vinkkejä itsensä sitomiseen? Itse käytän jäätä ajastimena. Jääpala ylös avaimien kanssa. Odotellaan alhaalla avaimia.
Laitan yleensä itseni käsirautoihin ym. välineillä pakettiin. Sitten ei auta kuin odotella vapautumista.
Tietysti olis kivempaa jos olis kumppani joka vois hoidella nää sitomiset. Ei vaan oo oikein innostunut sitomisasioista.
Eli pistäkää kokemuksia ja hyviä ideoita vastauksesi.
Self bondage
16
7680
Vastaukset
- Male_26
Toi on hyvä tai sitte hommaa käsiraudat joissa on
turvalukko. Saa avattuu jos liikaa käy ahdistaa.
Suukapulat on kans kivoja tuomaan viboja.- Tweeter
Eihän se turvalukko oo jees. Siitähän pääse irti. En tykkää niistä lelukäsiraudoista. Jos on kiinni on kiinni ja sillä hyvä... :-)
- karppa15
Tweeter kirjoitti:
Eihän se turvalukko oo jees. Siitähän pääse irti. En tykkää niistä lelukäsiraudoista. Jos on kiinni on kiinni ja sillä hyvä... :-)
Itsekin olen sitä mieltä, että leikkiraudat ovat vain itsensä huijaamista. Ja vie hommasta mielenkiinnon.
Suomessakin myytiin aikalukkoja, mutta liike lopetti, ennen kuin kerkesin sellaisen hommaamaan. Jos joku tietää mistä saa, vinkit otetaan mielellään vastaan. - fiugukhyuio
karppa15 kirjoitti:
Itsekin olen sitä mieltä, että leikkiraudat ovat vain itsensä huijaamista. Ja vie hommasta mielenkiinnon.
Suomessakin myytiin aikalukkoja, mutta liike lopetti, ennen kuin kerkesin sellaisen hommaamaan. Jos joku tietää mistä saa, vinkit otetaan mielellään vastaan.Saksan ja Britannian Amazonista saa tilattua helposti 20-30€ kappaleelta.
- bourgeois
perinteisin self-bondagen muoto on porvarillinen elämä ja yhteiskunta.
- Tweeter
Sori, mut nyt ei ymmärrä miten toi liittyy tähän kontekstiin.
- kokeilija2
Noi turvalukot ei oo kivoja kun ne saa auki! Mutta hommaa numerolukko (vaikkapa 5 x 10 mahdollisuutta) ja laita siihen joku numerosarja. Käytä tätä lukkoa joko suoraa kahleisiin tai laita käsirautojen avain numerolukon taakse. Sen jälkeen siis kahleet kiinni ja numerot sekaisin lukossa. Laita valot ajastimen taakse siten, että ne sammuvat hetken päästä. Kun olet valinnut ajaksi vaikka 6 tuntia, niin kiipelissäpä olet. Vaikka pääset numerolukkoon käsiksi, niin se ei auta, kun et näe numeroita... on siis odotettava valittu tuntimäärä tai kokeiltava pimeässä esim. 10x10x10x10x10 avauskoodia ;-) Joskus voi odottavan aika olla pitkä. Tuskallisen pitkä.
- nimittäin
on mahdollista että lamppu ei sytykään, se on saattanut simahtaa. Tai kellokytkin pissii eikä sytytäkään lamppua.
Yleisesti ottaen aina yksin touhutessa kannattaa olla varovainen ettei telo itseään. Karmea ajatus, että joku joskus löytää asunnosta kahleisiin lukitun vainajan joka ei ole saanut itse laittamiaan lukkoja auki...
- olo
Niin se on. Ja nyt puhun kokemuksesta. Olo on aika avuton, jos on harrastanut sefbondagea ja ei saakaan siteitä auki. Paniikki tulee helposti. Toisaalta avuttomuuden tunne vain kasvaa. Ja kasvaa muuten vielä aika nopeasti. Itselläni kävi tuuri. Kaikilla ei ole käynyt. Kannattaisiko pyytä joku kaveri varmistamaan, jos ei sovittuun aikaan ota yhetyttä?
- avuttomuus
eikö self-bondagessa ole kysymys juuri avuttomuuden tunteen synnyttämästä kiihoittuneisuudesta?
- Dreamer
Mun mielestäni ihan perinteiset vuosien varrella keräämäni narut on kiihottavimpia.Ensin sitoo jalat nilkoista ja polvien yläpuolelta paksummalla narulla.Sitten laitta huivin suukapulaksi ja sen jälkeen tekee paksumpaan naruun solmun sopivaan kohtaan,niin että ne saa juuri ja juuri pujotettua ranteisiin ja sen jälkeen ottaa valmiiksi leikatun ohuen "kotinaru" pätkän ja pujottaa sen ranteiden välistä niin,että köydetkiristyvät ranteissa niin tiukalle,että niistä on todella vaikea vapautua (Kiristämiseen voi apuna käyttää toista kättä kantapäätä selälleen maatessa) Kotinaru on niin ohutta,että solmuja on mahdoton itse avata ILMAN VEISTÄ,jos on opetellut hyvin self-bondagen tekniikan.Paksummat narut ranteiden ympärillä on sitä varten,ettei ranteet nirhaannu verille.Hogtie asentokin on mahdollista self-bondagena:nilkkojen sitomisen jälkeen laittaa sopivan pituisen narun kiinni nilkkasiteisiin,jonka toisenpään voi sitten myöhemmin pujotella ranteiden väliin,kun ranteet on jo sidottu.Näin nilkat ja ranteet on yhdistetty köysillä ja liikkuminen on entistä vaikeampaa.
Kannattaa pitää kuitenkin veitsi vaikka viereisessä huoneessa,sopivan haastellisessa paikassa,jos haluaa vielä päästä vapaaksikin...Itse olen harrastanut self-bondagea ala-asteelta asti ja nyt olen 32.Aina olen kuitenkin irti päässyt,vaikka hiki välillä vuolaasti on valunutkin...:o) Tämä tekniikka vaatii harjoittelua,mutta sehän on vain mukavaa...ja ah sitä ihanaa vapautumisen tunnetta,kun saa lopulta itsensä rimpuiltua vapaaksi session päätyttyä! - N27........
Uskaltaisko kokeilla tuota hogtied asentoo? :)
- N30sublady
Moi
Itse olen suosinut jäälukkoja. Siis sellainen pieni teräksinen kaksiosainen sylinteri joka täytetään vedellä ja pakastetaan. Sulaessaan palat irtoavat toisistaan. Siihen menee noin kaksi tuntia. Käytän aitoja kunnon käsirautoja ja jalkarautoja. Sitten kun vuoteen molemmissa päädyissä on lukot sulaneet auki pääseekin jo pois :) Näitä näyttää edelleen olevan kaupan ainakin Antishopissa. Turvalukoilla varustetuissa kahleissa ei ole mitään järkeä, ei niillä pääse samoihin fiiliksiin. Minä käytän remmiä,tuolaista remmiä joka pitää housut ylös,siellä on valmis reikiä ja on remmiäkin jos ei ole reiät,ne ovat vielä parempia säätää!
- selfis
Pikalukolliset tekstiilihnat ovat käteviä. Pystyy paketoimaan itsensä täydelliseen hogtied pakettiin kunhan pitää huolen, että avainasemassa oleva pikalukko on sormien ulottuvissa.
Olen harrastanut sitomis- juttuja pitkään. Muovi-,nahka-, pvc asuihin itseni laittamista. Välillä onkin tosi hankala päästä irti ja silloin mielikuvitus tekee tepposen. Tästä, kun pääsen irti olo on tosi helpottunut. Voin kuvitella miten kaksi saman henkistä keksii vaikka mitä keskenään:)
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 966366
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303803törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283180Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859