Olen todella kiimainen ja haluan heti päästä runkkaamaan ja imemään kyrpää niinkauan että se laukeaa suuhuni ja naamalleni spermaten kasvoni irstaasti spermalla isolta osin ja laajasti kiihoittavasti! Kysynkin että missä Lahden uimahalleista käyvät gay-miehet etsimässä seksiseuraa miehistä? Olen itse päässyt ammattikoulun uimahallissa päässyt runkkaamaan ja imemään kyrpää suuhun molemmissa saunoissa höyrysaunassa sekä pienessäsaunassa ja miesten pukuhuoneessa! Aionkin mennä tänään kyseiseen uimahalliin saadakseni runkata ja imeä kyrpää niinkauan että se laukeaa suuhuni ja naamalleni spermaten kasvoni irstaasti spermalla isolta osin ja runsaasti kiihoittavasti. Miesten pukuhuoneen vessassakin voin ottaa suuhun runkaten ja imien sun kyrpää vaikka sinun kuvatessa mun kännykällä kun otan suihin sun kyrpää toivottavasti vieläpä isoa kyrpää kun en ole ikinä päässyt runkkaamaan ja imemään isoa kyrpää enkä edes keskivertoa isompaa eli noin 18 senttistä paksua kyrpää jollainen on jo isohkoksi katsottava saatikka sitten 22 senttiä ja ylikin jollaista haluaisin runkata ja imeä säännöllisesti ja suurta nautintoa tuntien! Eli jos kukaan ei osaa neuvoa onko Kivimaan uimahallissa lauantaina gaymiehiä tai mahdollisesti Saksalan hallissa niin minut voi tavata ammattikoulun uimahallista jo ennen puoltapäivää ja minut tunnistaa oikean käden olkapään alapuolella olevasta tatuoinnista joka kuvaa naista ja vasemman olkapään kotka tatuoinnista eli jos olet kiinnostunut kyrpäsi runkkaamisesta ja imemisestä loppuun asti minun toimestani niin anna rohkeasti minun nähdä kun vaikka suihkussa niin sanotusti runkkaat kyrpääsi rohkeasti heti kun tunnistat minut tatuoinneistani ja kun itse runkkaan suihkussa tai höyrysaunassa tai pienessä saunassa omaa kyrpääni siten että ei jää epäselväksi mitä minulla on mielessä! Voimme rauhassa mennä pukuhuoneessa olevaan vessaan eri aikaan eli voit mennä vaikka vähän ennen minua ja jättää oven lukitsematta ja minä tulen huomaamatta sinun jälkeesi samaan vessaan siten ettei muut asiakkaat tajua meidän olevan yhtäaikaa vessassa. Otan vaikka höyrysaunassakin sinulta suuhun runkaten ja imien sun kyrvästä spermat suuhuni ja naamalleni siten että laukeat paineella ja runsaasti suuhuni ja naamalleni spermaten kasvoni irstaasti sun spermalla laajalta alueelta ja kiihottavasti. Höyrysaunassakin voin monesti aivan huoletta runkata ja ottaa suuhun kyrpää imien samanaikaisesti kyrpää niinkauan että suihinotettava laukeaa, kunhan runkkaamani ja imeväni nautiskeleva seuraa saunan lasiovesta pesutilan puolelta mahdollisesti saunaan tulevaa ja heti kun näkee että joku on tulossa samaan saunaan niin sanoo mulle että joku tulee niin ehdin lopettaa suihin ottamisen eikä mahdollinen saunaan tulija ehdi nähdä suihin ottoani emmekä näin ollen jää kiinni seksistä saunassa, Toivottavasti suuhunottamista vailla olevia miehiä tulee vaikka useampikin ammattikoulun uimahalliin noin puolenpäivän aikaan että pääsen antamaan suihinoton heille tai vaikka vaan runkkauksen jommassakummassa saunassa jos ei pääse imemään rauhassa tai sitten pukuhuoneen vessassa voi todellakin aivan rauhassa ottaa suuhun runkaten ja imien sun kyrpää niinkauan että laukeat paineella ja runsaasti suuhuni ja naamalleni spermaten kasvoni irstaasti sun spermalla laajalta alueelta ja kiihottavasti! Haluaisinkin saada kännykälläni sinun kuvaavan kun hoitelen kyrpääsi kunnes laukeat! Jos olet samanlaiset touhut mielessä aiemmin käynyt lauantaina uimahalleissa esim. Kivimaan uimahallissa ja olet itse saanut seksiseuraa siellä niin ilmoita ihmeessä minulle tai jos olet saanut Saksalan uimahallissa seksiä niin ilmoita minulle. Voit myös soittaa tai laittaa mulle viestiä jos omistat paikan missä voisin antaa sulle kunnon suihinoton tai jos vaikka sinulla on auto käytössä niin voit tulla hakemaan mut kyytiin niin annan sinulle kunnon suihinotto runkkaamalla ja imemällä sun kyrpää niinkauan että laukeat lujaa! Mun puhelin numero on 046 9393130 jos soitat ja et saa yhteyttä vaan operaattori sanoo ettei tavoittelemaanne numeroon saa yhteyttä niin se johtuu huonoista kentistä, silloin sinun kannattaa lähettää tekstiviesti ja ilmoittaa että mitä haluat minun tekevän sinun tyydyttämiseksi!
Missä Lahden uimahallissa käy gay-,miehet?
1
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Suksi hevon vittuun luuseripelle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .694118Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503065Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323010Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3912093Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101196Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291014- 601000
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963