Skoda syttyi liekkeihin liikenneonnettomuuden seurauksena Helsingissä.
Onnettomuus tapahtui, kun bussi ja henkilöauto törmäsivät toisiinsa Sturenkadun ja Hämeentien risteyksessä, kerrotaan Helsingin poliisilaitoksen johtokeskuksesta.
Varhain lauantaina tapahtunut onnettomuus ei aiheuttanut henkilövahinkoja. Matkustajat olivat päässeet poistumaan autosta. Myöskään bussin matkustajat tai kuljettaja eivät loukkaantuneet.
Poliisista kerrotaan, että pelastuslaitos on sammuttanut palamaan syttyneen auton. Ajoneuvo paloi pahoin.
skooda roihahti liekkeihin pikku hipaisusta!
14
292
Vastaukset
- Anonyymi
Valitettavasti kyseessä oli Toyota Avensis, olin paikalla katsomassa kuinka se roihusi ja näin kun vaari katseli silmät hikoillen kun oma kulta muuttui jätteeksi.
- Anonyymi
If osa kasko ei korvaa paloa.
- Anonyymi
Eihän se If korvaa mitään muutakaan. Yli 2 v odotettu luvattua korvausta ja rikosilmoitus tehty vakuutuspetoksesta. Ei kyllä Oulun Poliisikaan tee asialle yhtään mitään.
- Anonyymi
Kylläpä niitä Skodia palaa jatkuvasti.
Huono laatu vissiin syynä kun itäauto roihahtaa? - Anonyymi
Ei taaskaan ollut hemmolla lauantaina aikaisin aamulla muuta tekemistä kuin kirjoitella pelleilykirjoituksia.
- Anonyymi
On vakava paikka kun Skoda palaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vakava paikka kun Skoda palaa.
No mikähän Skodan malli tuo oli. Enemmän kyllä Toyota kuin Skoda.
- Anonyymi
Palanut auto oli Toyota Avensis.
- Anonyymi
Ohoh! Kylläpä skooda paloi komeasti!
- Anonyymi
Silminnäkijän havainto: palamaan syttynyt auto oli varmuudella Toyota. Auton merkki varmistettu rekisterinumeron perusteella.
- Anonyymi
Etkö sitten hädissäsi muuta keksinyt, kääkkä.
- Anonyymi
Jopa nyt skoodat kärtsää jatkuvasti.
- Anonyymi
Et taida olla sisälukutaitoinen. Kyseessä oli Toyota Avensis.
- Anonyymi
Mikä sen skoodan taas sytytti tuleen eikä meneen?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2154178Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692685Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932401- 472333
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321561Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5321350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951316- 571300
- 751273
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251176