Miksi pitää olla näitä vuoroja, eikö uimahalli pidä olla kaikille AINA vapaassa käytössä?
Osa näistä vuorojen kannattajista sanoo että ei ole sukupuolia mutta silti haluaa naisten/miesten vuoroja onpa kaksinaamaista touhua!
Tänään 9-11 osa hinureita raahautuu uimahalliin että saa tuijotella toisten kalleuksia ja tarvittaessa vaikka käyttä vessa yhteisiin leikkeihin.
Uimahalli vuorot naisille ja miehille miksi?
23
231
Vastaukset
- Anonyymi
Työttömille oma vuoro kans🏆
- Anonyymi
Työtön voi käydä järvessä ja jos ei nahka kestä,niin kesä tulee ajallaan.työtön ei ole nyt voittaja😃
- Anonyymi
Työttömille kaljakelluntaa pircca oluet sihahtelee auki iloisesti tölkit viskotaan altaan pohjaan
- Anonyymi
Kyttään vanhasta muistista periskoopilla pimuja ikkunan takaa. Pinpit vilahtelee paljaana ja munani nousee tojottamaan. Pakko ostaa juokulippu ja mennä pimujen koppiin laittamaan paljaalla pinppejä.
- Anonyymi
Sulla on kiire kotiin tumputtamaan.
- Anonyymi
Asiakaat teipataan vahvasti ei näy sukupuolielimet.
- Anonyymi
Pinppikunpu näkyy teipinkin läpi ja on pakko saada paljaana pimua märkänä.
- Anonyymi
Uimahallissa on myös sekavuorot naisten- ja miestenvuorojen lisäksi. Ulkonäköpaineet ja kehohäpeä jota moni ylipainoinen tuntee on näin ratkaistu.
- Anonyymi
sekopanovuorot joka ilta.paljaalla kortsuja ei anneta. jos vajakit väkisin haluu voi hommata prinssinakin kuorta Tebolilta.siinäki reikiä ja mälliviiltoja
- Anonyymi
Menen aina naistrn vuorolla saunaan ja panen kaikkia suuhun paljaalla.
- Anonyymi
yläastepit on hyvää paljaalla heti lentää ja pimut saa orkasmin
- Anonyymi
Panen paljaalla sisälle pinppiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panen paljaalla sisälle pinppiin
5000 lieskapimuu oon pannu paljaalla mällit sisälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
5000 lieskapimuu oon pannu paljaalla mällit sisälle
olen kovempi panija kuin jållylehen toimittaja mosiur mösse--->paljaalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen kovempi panija kuin jållylehen toimittaja mosiur mösse--->paljaalla
Jään aina ylitöihin panemaan siivoojat ja valvojat panen paljaalla perma haisee pimuosastolla ruikin loput kiukaalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jään aina ylitöihin panemaan siivoojat ja valvojat panen paljaalla perma haisee pimuosastolla ruikin loput kiukaalle
On taas vajakit näkyy vaudissa,,huhhuh..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On taas vajakit näkyy vaudissa,,huhhuh..
Vajakkeja pannaan myös nauravat kun nalli napsuu hulluämmän sisälle
- Anonyymi
Kyllä on taas Lieksan tieteilijät tehneet tulosta tutkimuksen saralla!
USA:n yliopistot lainaavat näitä tekstejä seminaariensa aineistoksi ja korjaavat omien tutkimustensa tuloksia näiden pohjalta.
Lieksa on tiedemaailman mekka ja kaiken sivistyksen kehto. - Anonyymi
USAN PIKKAPIMUT YLIOPISTOSTA TULEVAT KUNTOUTUJIEN MÄLLIN TAKIA UIMAHALLIIN OLEMAAN YHDYNNÄNNÄ JA VIEVÄT GEENIT HARWARDIIN JA MUIHIN YLIOPISTOIHIN. LL LEHTI TEKEE JUTTUA MUHKEAA, MUTTA NEW YORK POST VIE VOITON PANOJUTUSTA
- Anonyymi
amerikan yliopistopimut tulevat Lieskaan uimahalliin seksiasuissa kuntoutuja luo ja silloi alkaa touhu paljaalla lätkitään niin että uusi remontti tulee naimahalliin mälliä viedään pimujen pinpissä ynpäri amerikkaa.ongelmat ratkeaa
- Anonyymi
oon pannu uimahallissa paljaalla pimua pinppiin
- Anonyymi
Mällit sisälle uikkarin läpi paljaalla pinppiin
- Anonyymi
Wokettajat tuhoavat kaiken!
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663215
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272263Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t271730Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281240Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157