2 autiotaloa poltettu Savonlinnassa

Anonyymi-ap

Huh huh, liekö kodittomia majaillut tai narkkareita luvatta, ei ne itsestään syty. Toivottavasti poliisi löytää syyllisen nopeasti, ennenkuin jatkaa tuhojaan 😮

38

787

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Elä puutu kun et mitään asiasta tiedä!

• Anonyymi

Kauppalinna jo purettu, siellä ei enää voi majailla.

• Anonyymi

Kohteet oli kuitenkin melko etäällä toisistaan. Nojanmaa ja Pihlajaniemi.

• Anonyymi

Viranomaisuutisista luin ja nyt oli Itä-Savossakin, poliisi epäilee molemmissa tuhopolttoa.

• Anonyymi

"Huh huh, liekö kodittomia majaillut tai narkkareita luvatta, ei ne itsestään syty. Toivottavasti poliisi löytää syyllisen nopeasti, ennenkuin jatkaa tuhojaan 😮"

Tämä voi olla myös ns. hybridivaikuttamista!!!

• Anonyymi

Kävi sama mielessä 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävi sama mielessä 🤔

Oisko ollut ano t asialla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävi sama mielessä 🤔

Kyllä! Varpilla hypriti vaikuttimet nyt vallan.. Ei helekutti oikeasti?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä! Varpilla hypriti vaikuttimet nyt vallan.. Ei helekutti oikeasti?!

Ei näillä pyöri muuta mielessä

• Anonyymi

Onhaan sielläkin päin venäläisiä, jotka toteuttavat Putinin käskyjä.

• Anonyymi

Onko tästä uutisoitu jossain

• Anonyymi

Tuossa lukee ylempänä

• Anonyymi

• Anonyymi

Se Inarintien talo oli kaunis kylpyammeineen kaikkineen. Idioottimaista touhua poltella...

• Anonyymi

Oli. Silloin kun siellä oli viimeksi lämmintä sisällä, eli 90-luvulla.

Kenelle mahtaa mennä kiinteistöveromaksu. ko. taloista...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun luokka kaveri asui tuossa 90 luvulla. Mihin lie kadonnut hän? Olivat aikoinaan melkoisen varakasta sakkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun luokka kaveri asui tuossa 90 luvulla. Mihin lie kadonnut hän? Olivat aikoinaan melkoisen varakasta sakkia.

Autoliike Salo Ainonkadulta oli talon omistajien työpaikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Autoliike Salo Ainonkadulta oli talon omistajien työpaikka.

Anna Salo oli tämän tytön nimi. Missä hän lienee nykyisin? Ja miksi talo ollut tyhjillään niin kauan?

• Anonyymi kirjoitti:

Oli kaunis hylättynäkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Anna Salo oli tämän tytön nimi. Missä hän lienee nykyisin? Ja miksi talo ollut tyhjillään niin kauan?

Talon omistajan Tuomo Salon autoliike meni konkkaan, ei pystynyt laskuja maksamaan. Lama-aika.

• Anonyymi kirjoitti:

Oli varakasta siihen asti kunnes isän autokauppa meni konkkaan. :(
        Takkahuone saunasta poistuttaessa oli hienoin.

• Anonyymi

Poliisi tutkii tuhopolttoina, toivottavasti pyromaani jää kiinni. Voihan niitä olla muutamakin, autolla toki liikkuu paikasta toiseen tässä kylässä nopeasti.

• Anonyymi

Olavinkatu 48:n tulipalo vuonna 2009 uutisoitiin tuhopolttona.
      Tekijää ei saatu kiinni. Saattoi olla sellainen "sopiva" kohde niin eihän savonlinnassa "sopivia" tekoja tutkita koskaan. Yhtä "sopivasti" joku myrkytti postin aamukahvit ja poltti savolan.
      Savonlinnassa on itärajan takainen kulttuuri hyssytellä asioita. Pimeä kylä.

• Anonyymi

Putin varmaan kävi itse tekemässä keikan? Voi teitä ryhmyliinrjä!!!

• Anonyymi

Nämä on harmillisia juttuja kun ei yleensä saada kiinni tekijää

• Anonyymi

On tämä jännä juttu, pakko olla joidenkin asunnottomien hassuttuksia. Mistä oli yli päätänsä on tienneet niiden olevan tyhjillään?!

• Anonyymi

Näkeehän nuo. Tässä kilometrin säteellä meiltäkin on ainakin 5 taloa tyhjillään.

• Anonyymi

3 otettu kiinni ja 2 kotietsintää tehty. Lisää kiinniottoja kuulemma tulossa.

• Anonyymi

Mahtavaa toimintaa, hyvä!

• Anonyymi

Nää vapautu jo sunnuntaina. Yhestä puhelimesta oli löytyny vihjetieto mahollisesta tekijästä ja nyt se on teknisessä seurannassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nää vapautu jo sunnuntaina. Yhestä puhelimesta oli löytyny vihjetieto mahollisesta tekijästä ja nyt se on teknisessä seurannassa.

No hyvä että asia etenee

• Anonyymi
      • Anonyymi

"Etelä-Savon pelastuslaitoksen tiedotteen mukaan omistaja huomasi saunan pukuhuoneen täyttyneen savulla ja liekeillä, jolloin henkilö poistui rakennuksesta sulkien ovet jäljessään."

• Anonyymi

Kalliomäentien palaneen talon vastapäätä oleva rakennuskin on näköjään palanut joskus.

https://aijaa.com/avdlm5

• Anonyymi

Ei kyllä paljon järki liiku jos tämmöistä tuhopolttoa harrastaa, mitä sillä luulee saavuttavansa

• Anonyymi

Toisaalta mitäpä käyttökelvottomilla autiotaloilla tekee. Parempi tietysti olis velvoittaa omistaja purkamaan rakennukset.

• Anonyymi

Ongelma on siinä jos menet polttamaan taloja omin lupinesi niin tuli voi levitä, vaikkakin näin talvella ei niin todennäköistä kuten keskikesän paahteessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ongelma on siinä jos menet polttamaan taloja omin lupinesi niin tuli voi levitä, vaikkakin näin talvella ei niin todennäköistä kuten keskikesän paahteessa

Puhuinko polttamisesta tai sen suorittamisesta omin luvin?

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      34
      4550
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3175
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      268
      2299
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      49
      2162
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      160
      2024
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1643
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1641
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1611
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1259
    Aihe