olet jörninyt? Itse olen ollut aika kansainvälinen. Mun saalis on suomalainen, thaikku, venäläinen, virolainen, saksalainen, ruotsalainen, italialainen, intialainen ja kiinalainen. Mutta se oikea löytyi suomalaisesta naisesta. Laitan parhausjärjestykseen, millaista seksi oli. Paras ekana.
1. Suomalainen
2. italialainen
3. kiinalainen
4. ruotsalainen
5. Saksalainen
6. venäläinen
7. Virolainen
8. thaikku
9. intialainen.
Minkä maanalaisia muijia
15
340
Vastaukset
- Anonyymi
Eunukin päiväunilista buaahaa
- Anonyymi
Kun työssä matkustaa paljon, ei sitä ilman seksiä voi olla. Mikä sun ongelma on?
- Anonyymi
"Minkä maanalaisia muijia"
Kaikki minun kokemani ovat olleet maanpäällisiä.- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Parhaan orgasmini olen saanut suomalaisen naisen kanssa. En silti halua vähätellä yhtään naista, jonka kanssa olen rakastellut. Kaikkien kanssa on ollut hienoa. Toivon mukaan saan vielä kokea intohimon hetkiä aasialaisen naisen kanssa. Monet heistä ovat todella kauniita ja seksikkäitä. Oma listani:
1. Suomalainen
2. Britti
3. Norjalainen
4. Tanskalainen
5. Ruotsalainen
6. Saksalainen- Anonyymi
Hyvä alku tuo lista. Ei aasialaiset ole kummoisia, mun listan huonoimmasta päästä, harmi kyllä. Aasialaisista ottaa päähän se tyypillinen köyry nokka, ikäänkuin koukkunokka, joka muistuttaa noita-akkaa. Eli alkaa ajan mittaan haittaamaan. Tummuus on kyllä plussaa ja eksoottista. Mutta thaikku ja intialainen olivat valitettavan huonoja sängyssä. Ihme kyllä suomalainen nainen on ollut paras, juuri se kenelle sydämeni menetin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä alku tuo lista. Ei aasialaiset ole kummoisia, mun listan huonoimmasta päästä, harmi kyllä. Aasialaisista ottaa päähän se tyypillinen köyry nokka, ikäänkuin koukkunokka, joka muistuttaa noita-akkaa. Eli alkaa ajan mittaan haittaamaan. Tummuus on kyllä plussaa ja eksoottista. Mutta thaikku ja intialainen olivat valitettavan huonoja sängyssä. Ihme kyllä suomalainen nainen on ollut paras, juuri se kenelle sydämeni menetin.
Tuo britti oli Jamaikalla syntynyt upea musta nainen. Häntä on vieläkin ikävä.
- Anonyymi
Eikö maanalaiset ole yleensä kuolleita
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
1. Suomi
2. Thai
3. Bulgaria
4. Puola
Noista puolalainen ollut ehdottomasti paras
Kiinnostaisi kyllä kokea muitakin
Huorillahan tuota saisi laajennettua helposti, mutta kun menee halut jos joutuu maksamaan.
M42 - Anonyymi
Mulla vain nämä sSauomi, Ruotsi ja Norja. Norjalainen paras. Haluaisin tummaihoista afrikkalaista kaunista naista, se on fantasiani.
- Anonyymi
No en kyllä ole körninyt yhtään maanalaista muijaa.
- Anonyymi
Sairas on se, joka yleensä esittääkään seksiä maanalaisten muijien kanssa. Saisi mennä itseensä ja opetella kirjoittamaan. Ja pysyisit kaukana hautuumailta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairas on se, joka yleensä esittääkään seksiä maanalaisten muijien kanssa. Saisi mennä itseensä ja opetella kirjoittamaan. Ja pysyisit kaukana hautuumailta!
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Mulla vain Suomi ja Puola. Puolassa oli yksi hyvä hotelli missä pyöri maksullisia. Kolmea eri puolalaista neitoa sitten nussinut. Halpaa touhua siellä eikä vaimo saa tietää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663392Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463212Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1252771- 442553
- 311963
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391240