miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE!
Tutulta mieheltä.
Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
62
1021
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi et tuttu mies laita suoraan sille naiselle, kun kerran olette tuttuja?
- AnonyymiUUSI
Voicemailit voi päätyä juu tupeen?
- Anonyymi
No, en ole koskaan kaivannut miestä, jota mulla ei ole lupa kaivata.
Enkä ole syönyt koskaan kuormasta.
Että siinä sitten.- AnonyymiUUSI
Tuo syyttelijä on se kuka pitää 10-20 vuoden ikäväliä pedarina.Eli kun kaivattu on vaikka 55v.ja kaipaaja vaikka 65v.niin se kaipaaja on muka pedari.Kyseessä on ilmeisesti on jonku kaivatun vanhempi tai luulee et sen aikuista lasta(55v.) joku kaipaa.Jotain psyykkaamista se on.
- Anonyymi
En kaipaa häntä. En ole kaivannut häntä aikoihin pitkiin. Kaipailin keväällä ja alkukesästä mutta sitten selvisi asioita. Olen mennyt eteenpäin. Hänelle toivon mukavaa loppuelämää
- Anonyymi
Kappas kappas kukasse siellä hämmentelee soppaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kuka hän mielestäsi on soppatykkimies ja mikä on hämmennyksen suunta? En hoksannut viä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on mm pahoja dissosiaatio-ongelmia ja tiedätki sen ehkä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikään working class hero mummielestää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä keittiöpsyka taas siellä?Kerroppa sitte mikä diagnoosi on kun oireena on ylivoimaisuuden tunne muihin ihmisiin.Pitää muita ali-ihmisenä?Tuossa Dissosaatiossa pitää poltilas itseään huonompana eli päinvastanen juttu.
- Anonyymi
En lopeta jonkun käskystä,
varsinkaan jonkun anonyymin.
Ilman perusteita ei kukaan voi sanoa tollai.
Enkä voisi edes lopettaa,
vaikka kuuntelisin jonkun käskytystä,
jos en tiedä kenestä kyse.............
Kuinka niin siitä ei tule mitään ikinä?
Mistä vatun kuormasta? - Anonyymi
Laitas nimiä tähän
- AnonyymiUUSI
Ne nimittelyt sovitaan kyllä sitten vasta käytännössä, älä siitä murehi
- Anonyymi
Toiset on mustasukkaisia vanhoista heiloista, vaikka olis kulunut aikaa yli 20 vuotta.
Mieheltä - Anonyymi
Perttikö se taas antaa elämän ohjeita🫢
- Anonyymi
Kyllä minä häntä ajattelen kokoajan, ei se pitäs olla väärin.
- Anonyymi
Noh menehän sinne naisesi luo ja hyvin vikkelään. Ei haittaa ettei tuu mitään, on miehiä jotka arvostavat paljon paremmin ja kohtelevat kunnioittavasti. En halua mitään kylmää ja töykeää miestä harmikseni, vaan jonka kanssa olla yhdessä kunnioittaen toinen toistansa ja yhteiset haaveet joita täyttää oikeasti.
- AnonyymiUUSI
Testasit miten hän imuroi ja osallistuu etkä ollut guppe tyytyväinen?
- Anonyymi
Se söi jo koko suvun... Eikä mikään riitä 🤷
- Anonyymi
Mee mukula kotiis sittä !!
- Anonyymi
En tarvitse kenenkään "lupaa". Kaipaan ketä tahdon. Kaipaaminen ja toiminta on eri asioita.
- Anonyymi
Sulla ei ole mitään oikeutta lähestyä sitä miestä!!!!
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ApKuule homppeli tuohon mustasukkasuuteen saa apua!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ApMiksi ei voisitko perustella??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ApKuule hinuri hanki seuras muualta anna naisten olla !!!
- Anonyymi
Ap leikkii tad naisena ja itseltään kyselee!
- AnonyymiUUSI
Niinhän tuo tekee ja nämä eräät lässyttää
- Anonyymi
Miksi et sano minulle suoraan asiaa?
- Anonyymi
Osaatko katsoa silmiin ja sanoa samat asiat? Oletko sanonut?
- AnonyymiUUSI
Sulla on kaveri hei aika kaukaa haettuja kaikki nämä asiat
- Anonyymi
Nainen millä kirjaimella ? R?
- Anonyymi
Voi ..ittu näitä pellen kuvatuksia ja yleisön naurattajia.
Harhoja on ja itsestä varsinkin.
Hyi.
- Anonyymi
no nyt kun kysyit, tuli just mieleen
- Anonyymi
Keltään ei mitään lupia kysellä kaipaukselle ja tunteille. Ei voi kieltää tuntemasta tunteita.
- Anonyymi
Onko kuormalta kysytty haluaako syöjättären?😂😆
- Anonyymi
No haluaahan se, kunnes syöjätär syöny kaiken ja kuormaa vituttaa sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät että haluaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, se on varmaa että jääkö kitumaan selälleen vaiko ei hohhoijaa
- Anonyymi
Vapaus on tehdä ihmisillä mitä haluaa, kaivata, ikävöidä mitä tahansa.
- Sivusta N - Anonyymi
Mutta jos ne molemmat vaikka kaipaa toisiaan. Sehän olisi vain toivottavaa ja hyvä asia, jos päätyvät yhteen.
- Anonyymi
Niih… me kaivataan toisiamme molemmat. Sydämet puhuu toisilleen ja hirveä ikävä koko ajan. Kumpa pääsisimme sylikkäin pian ennenkuin järki lähtee
- Anonyymi
minkälaisesta parista on kysymys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Henri porsaanreijästä ja hiluvitkuttimesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä tiedä kenestä tässä aloituksessa puhutaan. Kunhan vastasin ap:lle, että miksi hän yrittää pitää erossa ihmisiä (naista jolle aloitus on osoitettu ja sitä miestä, jota ko. nainen ei muka saisi kaivata), jotka mahdollisesti pitävät toisistaan.
22:08:39 viesti kirjoittaja - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niih… me kaivataan toisiamme molemmat. Sydämet puhuu toisilleen ja hirveä ikävä koko ajan. Kumpa pääsisimme sylikkäin pian ennenkuin järki lähtee
Yksi syy miksi aion kohta irtisanoutua. Ei pysty olla samassa työpaikassa näiden tunteiden kans ja vaikka olis kuinka paljon kiinnostavia miehiä ni en kiinnostu kenestäkään. Tää on tuskaa!
- AnonyymiUUSI
Kaipaan ketä haluan ja lähestyn niin paljon kun haluan. Millä perusteilla mulla ei ole oikeutta
tai lupaa siihen? - AnonyymiUUSI
apua 😱 kauheita uhkakauksia tollaset 💘 en mä pysty nukkuu, pelkään kaivattuni puolesta 😪 mua pelottaa et näenkö kaivattuani enää koskaan 😢💔
- AnonyymiUUSI
Toi kuormasta syöminen viittaa yleensä työkaveriin, sukulaiseen ym. Samassa porukassa olevaan.
Onkohan jollain käsitteet vähän sekaisin.
Joku mustasukkainen nainen täällä kuitenkin nätä selvästi kirjoittaa, eikä mikään "tuttu mies"- AnonyymiUUSI
Toisen exiin ei kajota, vain horo tekee niin!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toisen exiin ei kajota, vain horo tekee niin!
Exä on exä ja vapaa tekeen mitä vaan.Et ole käsitellyt omaa suhdettasi exään näköjään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Exä on exä ja vapaa tekeen mitä vaan.Et ole käsitellyt omaa suhdettasi exään näköjään.
Samoin sinkku kumppani polyamorisessa on vapaa tekeen mitä vain.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vain horot kehtaa kajota toisen exään. Vink glut
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vain horot kehtaa kajota toisen exään. Vink glut
Edelleenkään en allekirjoita tuota.Jopa siskon ex mies voi alkaa suhteeseen vaikka minun kanssa eikä se ole mitenkään väärin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Edelleenkään en allekirjoita tuota.Jopa siskon ex mies voi alkaa suhteeseen vaikka minun kanssa eikä se ole mitenkään väärin.
Tai sinä vaihdat veljeksiä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai sinä vaihdat veljeksiä
En ole tuo mutta jos ero toisesta tulee jonkin muun vuoksi, voi olla veli siinä mahdollinen,veljet.😁😇
- AnonyymiUUSI
Yritän koska tuntuu siltä että kaltaisiasi on liikenteessä enemmänkin. Ollut koko ajan.
- AnonyymiUUSI
Tiesikö tunsiko se nainen sinut silloin, kun oli tuon miehen kanssa.
Olivatko olleet sillai?
Jos mies on vapailla markkinoilla niin ei sitä yleensä tule kyseltyä kaikilta työkavereilta heilutellen kuvaa. Hei onks tää sun saanko käydä treffeillä.- AnonyymiUUSI
Kyllä lupa täytyy kysyä.
- AnonyymiUUSI
Kerrohan nyt juttusetä siitä kuormasta- onko työpaikka-, klaani vai mikä rasite kyseessä?
- AnonyymiUUSI
Hoitohenkilökuntaa kun on yöt aikaa tarkastella potilaiden tietoja koneelta ja levittää niitä ympäri yhteisöä.
- AnonyymiUUSI
Kyl oot aasi. Syöt kuormasta itse päivittäin !!!
- AnonyymiUUSI
Kuuleppa sinä tuttimies, oot aika säälittävä. 😆
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663045
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252123Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671709Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251577Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161307- 281301
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61216Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281170Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101127Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621021