Sain rajun orkun.

Tästä jo noin 7v kun kävin yhden vajaa 70v leski miehen luona. Oli sillä kuulemma uus nais ystäväkin mut asui kauempana ja tiesin miehen olevan bi. Se tarjos viinaksia kunnes se yhtäkkiä tuli seisomaan mun eteeni ja kerto et hänellä on kovat paineet ja laski housunsa. Sillä oli jo kalu turvonnut hieman ja sano et runkkaa sitä. No humalassa kun estot oli karisseet multa pois ni aloin runkkaa sitä. Sen kalu koveni jo entisestään kun se pyys imemää sitä. No mä vähällä kokemuksella imin terskaa vartta samalla runkaten. Se halus istua ja mä polvilleen sen eteen jatkaen imemistä ja kylläpä sil oli jo kovana. Tais mennä noin 10min kun voihkinta koveni ja lantio teki pano liikettä. Sit siltä tuli spermat yhtäkkiä mun suuhun ja osa valu suunpielistä vaikka yritin niellä. Ukko kiitteli paineen purusta mut sano et mun pitää lähtee. No hyppäsin pyörän satulaan ja pyöräilin noin vartin kotiin sperman maku suussa ja kalu kovana. Kotiin päästyäni aloin runkkaamaa sohvalla maaten ja tulikin äkkiä ja tosi rajusti et spermat sain omalle naamalle. En ollu aikoihin lauennu niin upeesti. Pitäis varmaa kokeilla samaa uudestaan?

8

653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saisit tehdä minun 17/4.5 saman, alkoi seisoo isona kovana kun luin. t.+60ukm

• Voisin tehdäkin sulle saman. Vaan taidat olla tietty kaukana kun itse olen 02al? Laukeetko runsaasti?

• Anonyymi
        Hanski1999 kirjoitti:

Voisin tehdäkin sulle saman. Vaan taidat olla tietty kaukana kun itse olen 02al? Laukeetko runsaasti?

Joo harmi, Uudeltamaalta, hyvin seisoo ja tulee runsaasti jos jaksaa muutaman päivän olla laukeamatta ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Joo harmi, Uudeltamaalta, hyvin seisoo ja tulee runsaasti jos jaksaa muutaman päivän olla laukeamatta ;)

Joo nää välimatkat aina. Ois kiva tyhjätä toinen spermoista ja sil ois vähintään viikon lasti tallessa. Kiinnostaa juurikin yli 60v miehet. Mut täältä kait on turha hakea?

• Anonyymi
        Hanski1999 kirjoitti:

Joo nää välimatkat aina. Ois kiva tyhjätä toinen spermoista ja sil ois vähintään viikon lasti tallessa. Kiinnostaa juurikin yli 60v miehet. Mut täältä kait on turha hakea?

Entä jos löytäisit 56v bi ukm 02 alueelta, kelpaiško?

• Hanski1999
        Anonyymi kirjoitti:

Entä jos löytäisit 56v bi ukm 02 alueelta, kelpaiško?

No mikäs ettei. Millasilla mitoilla olet ja mistäpäin 02al?

• Anonyymi

Näköjää kiinnostusta löytyy ainoastaan niuvanniemeen ja spedeen. Eiköhä nää jutut ole jo loppuun kulutettu

• Kuten arvelinkin et tämä on huono paikka kirjoitella mitään kun ääliö vastailee vähemmän nerolla kuluneilla kommenteilla.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      221
      7442
    2. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      44
      4789
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4752
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3418
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      2005
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      30
      1850
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1809
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1667
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      37
      1578
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1317
    Aihe