Vaimon vakkari tykkää tehdä fritsuja vaimoni rintoihin ja häpykummulle kun ollaan kimpassakin vaimoa pantu.
Sen jollakin tapaa ymmärrän kun on käynyt meillä kun en ole itse paikalla niin jättää kuin käyntikortin paikalle.
Mikähän toi fritsujen teon oikea tarkoitus on?
Vaimon vakkari tekee
20
397
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Toinen mies merkkaa revìriään ja alistaa sua noilla merkeillään.
Aina kun näet vaimosi alasti, näet myös hänen tekemät jäljet. - AnonyymiUUSI
Minäkin merkkaan aina panoni fritsuilla...
- AnonyymiUUSI
Milloin meinaat saada ensimmäisen merkattua.
- AnonyymiUUSI
Meillä sama homma. Vaimo käy vakkarinsa luona ja aina löytyy jokin merkki kun kun tulee takasin.
- AnonyymiUUSI
Minne on merkkejä tehnyt?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minne on merkkejä tehnyt?
Sellaisiin paikkoihin jotka eivät normaalisti näy useimmiten rintoihin,ylös reiteen tai nivusiin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisiin paikkoihin jotka eivät normaalisti näy useimmiten rintoihin,ylös reiteen tai nivusiin.
Sitten heräsit ja päästit kissasi ulos.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo sanoi että jossain tilaisuuksissa jossa ollut saunomista niin jotenkin kiihottanut ja jotenkin ujostuttanut kun muut ovat nähneet merkit.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo sanoi että jossain tilaisuuksissa jossa ollut saunomista niin jotenkin kiihottanut ja jotenkin ujostuttanut kun muut ovat nähneet merkit.
Onko kukaan kommentoinut tms vaimosi merkeistä?
Tietääkö teillä jomman kumman kaveri näistä kuvioistanne?
- AnonyymiUUSI
Aisurina kerron aina uudelle miehelle joka tulee vaimon iloksi et tekee merkkejä eri puolelle kehoa. Kiihottaa pikään kun vaimo alasti liikkuu kotona, pakko panna kun näkee.
- AnonyymiUUSI
Käykö sinun vaimosi yksin vieraissa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minun vaimo ei käy vieraissa vaan ainoastaan vakkarin tykönä kun tekee mieli.
Joskus on tyttöjen illasta soittanut ja kertonut siellä olevan kivan miehen.
On kysynyt onko ok jos hän menee miehen kanssa sänkyyn?
Olen luvannut näinä kertoina. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minun vaimo ei käy vieraissa vaan ainoastaan vakkarin tykönä kun tekee mieli.
Joskus on tyttöjen illasta soittanut ja kertonut siellä olevan kivan miehen.
On kysynyt onko ok jos hän menee miehen kanssa sänkyyn?
Olen luvannut näinä kertoina.Meillä,myös käy vakkarinsa kanssa ja aina ilman minua. Työpaikan juhlissa ja tyttöjen retkillä nauttinut vieraasta.
Kuinka paljon kertoo sulle mitä on vakkarinsa tai irto miehen kanssa tehnyt? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meillä,myös käy vakkarinsa kanssa ja aina ilman minua. Työpaikan juhlissa ja tyttöjen retkillä nauttinut vieraasta.
Kuinka paljon kertoo sulle mitä on vakkarinsa tai irto miehen kanssa tehnyt?Mulle kertoo kaikki kun tietää että kiihoittaa minua kun kuulee miten häntä on pantu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä pikku jouluissa jatkoilla etsii miehen seksiin, itse runkkailen kotona odotan aamua kun kotiin palaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulle kertoo kaikki kun tietää että kiihoittaa minua kun kuulee miten häntä on pantu.
Sama meillä. Kiihottaa kuulla miten on sekstailtu. Joskus on sattunut kuviakin matkaan. Varsinkin vakkarinsa kanssa kun on ollut.
Oletko sä saanut nähdä kuvia?
- AnonyymiUUSI
Veikkaisin jotta halu merkitä omistuksensa/valloituksensa
- AnonyymiUUSI
Meillä ainakin jälkimmäinen eli valloituksensa. Merkki on viesti minulle että vakkari on käynyt ja käyttänyt vaimoani.
- AnonyymiUUSI
Minua kiihoittaa kun tiedän että kundit haluu mun kuumaa puumaa reisussa panna, on kiva katsoa kun muija on saanut kunnolla kyrpää ja merkattu fritsuja täyteen...
- AnonyymiUUSI
Parasta on puuman vaikerrus kuinka on pillu ja peppu kipeänä seikkailun jälkeen, kun useampi nuori ori on yhdessä astuneet puumaa joka koloon. Silti joutuu antautumaan vielä minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763402
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t312011Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681919Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171476- 281401
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261328Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61306Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671247Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531025