Vaimon vakkari tykkää tehdä fritsuja vaimoni rintoihin ja häpykummulle kun ollaan kimpassakin vaimoa pantu.
Sen jollakin tapaa ymmärrän kun on käynyt meillä kun en ole itse paikalla niin jättää kuin käyntikortin paikalle.
Mikähän toi fritsujen teon oikea tarkoitus on?
Vaimon vakkari tekee
42
2243
Vastaukset
- Anonyymi
Toinen mies merkkaa revìriään ja alistaa sua noilla merkeillään.
Aina kun näet vaimosi alasti, näet myös hänen tekemät jäljet. - Anonyymi
Minäkin merkkaan aina panoni fritsuilla...
- Anonyymi
Meillä sama homma. Vaimo käy vakkarinsa luona ja aina löytyy jokin merkki kun kun tulee takasin.
- Anonyymi
Minne on merkkejä tehnyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisiin paikkoihin jotka eivät normaalisti näy useimmiten rintoihin,ylös reiteen tai nivusiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisiin paikkoihin jotka eivät normaalisti näy useimmiten rintoihin,ylös reiteen tai nivusiin.
Vaimo sanoi että jossain tilaisuuksissa jossa ollut saunomista niin jotenkin kiihottanut ja jotenkin ujostuttanut kun muut ovat nähneet merkit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo sanoi että jossain tilaisuuksissa jossa ollut saunomista niin jotenkin kiihottanut ja jotenkin ujostuttanut kun muut ovat nähneet merkit.
Onko kukaan kommentoinut tms vaimosi merkeistä?
Tietääkö teillä jomman kumman kaveri näistä kuvioistanne? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö teillä jomman kumman kaveri näistä kuvioistanne?Moi,tekee lämärit merkiksi kuka on herra talossa...!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi uskottavia juttuja!! Ensin vieras panee ja sitten rouva joutuukin yhteissaunaan !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö teillä jomman kumman kaveri näistä kuvioistanne?Olen näyttänyt vaimoni rinnat kaverilleni vaimo nosti hameenhelmaa ja näytti pillunsa.
Meillä olikin tarkoitus ottaa kaveri mukaan panemaan ensikertaa vaimoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä tekee fritsut rintaliivien ja pikkarien alle.
Kun vaimoa panee niin näkee että vaimoa on nussittu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä tekee fritsut rintaliivien ja pikkarien alle.
Kun vaimoa panee niin näkee että vaimoa on nussittu.Sama täällä
- Anonyymi
Aisurina kerron aina uudelle miehelle joka tulee vaimon iloksi et tekee merkkejä eri puolelle kehoa. Kiihottaa pikään kun vaimo alasti liikkuu kotona, pakko panna kun näkee.
- Anonyymi
Käykö sinun vaimosi yksin vieraissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun vaimo ei käy vieraissa vaan ainoastaan vakkarin tykönä kun tekee mieli.
Joskus on tyttöjen illasta soittanut ja kertonut siellä olevan kivan miehen.
On kysynyt onko ok jos hän menee miehen kanssa sänkyyn?
Olen luvannut näinä kertoina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun vaimo ei käy vieraissa vaan ainoastaan vakkarin tykönä kun tekee mieli.
Joskus on tyttöjen illasta soittanut ja kertonut siellä olevan kivan miehen.
On kysynyt onko ok jos hän menee miehen kanssa sänkyyn?
Olen luvannut näinä kertoina.Meillä,myös käy vakkarinsa kanssa ja aina ilman minua. Työpaikan juhlissa ja tyttöjen retkillä nauttinut vieraasta.
Kuinka paljon kertoo sulle mitä on vakkarinsa tai irto miehen kanssa tehnyt? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä,myös käy vakkarinsa kanssa ja aina ilman minua. Työpaikan juhlissa ja tyttöjen retkillä nauttinut vieraasta.
Kuinka paljon kertoo sulle mitä on vakkarinsa tai irto miehen kanssa tehnyt?Mulle kertoo kaikki kun tietää että kiihoittaa minua kun kuulee miten häntä on pantu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä pikku jouluissa jatkoilla etsii miehen seksiin, itse runkkailen kotona odotan aamua kun kotiin palaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle kertoo kaikki kun tietää että kiihoittaa minua kun kuulee miten häntä on pantu.
Sama meillä. Kiihottaa kuulla miten on sekstailtu. Joskus on sattunut kuviakin matkaan. Varsinkin vakkarinsa kanssa kun on ollut.
Oletko sä saanut nähdä kuvia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä pikku jouluissa jatkoilla etsii miehen seksiin, itse runkkailen kotona odotan aamua kun kotiin palaa.
Aisuri kotona nartun sukkiksissa odottaa kun narttu saapuu pantuna kotiin aamulla..!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ollaan välillä sovittu että vaimo antaa ns "salaa" kaverille etten muka ole tietoinen.
Kaverin syyllisyys on paistanut ulos aivan selvästi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä jos tulee tauteja. Kiinnostaako yhtään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä käy! Viimeksi perjantaina lähti illalla haukkaa happea, ilmoitti tarttee omaa aikaa. Kotio tuli viiden tunnin päästä, meni suoraan suihkuun. Alapäähän suihkutti pitkään vettä, katselin kun ovi auki reiden sisä pinta aivan hiertynyt punertavaksi. Molemmat tiedostamme saanut kullia, emme keskustele asiasta.
- Anonyymi
Veikkaisin jotta halu merkitä omistuksensa/valloituksensa
- Anonyymi
Meillä ainakin jälkimmäinen eli valloituksensa. Merkki on viesti minulle että vakkari on käynyt ja käyttänyt vaimoani.
- Anonyymi
Minua kiihoittaa kun tiedän että kundit haluu mun kuumaa puumaa reisussa panna, on kiva katsoa kun muija on saanut kunnolla kyrpää ja merkattu fritsuja täyteen...
- Anonyymi
Parasta on puuman vaikerrus kuinka on pillu ja peppu kipeänä seikkailun jälkeen, kun useampi nuori ori on yhdessä astuneet puumaa joka koloon. Silti joutuu antautumaan vielä minulle.
- Anonyymi
Haluaa aisurille näyttää kuka panee narttuusi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaa aisurille näyttää kuka panee narttuusi..
Aisurina tykkään kun merkattuna vaimo tulee kotio. T. Aisuri 40v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aisurina tykkään kun merkattuna vaimo tulee kotio. T. Aisuri 40v
Kiihottaa kun vaimon kaula on syöty ja merkit näkyy monta päivää. Olen matkatöissä ja on vaimo joutunut selittelmään mistä jäljet peräisin kun minä olen jo pari viikkoa ollut pois kotoa. Arvaa muutkin etten se minä ole ollut.
- Anonyymi
Olisi parasta jos voisi fritsuista laskea montako kertaa vaimoa on pantu.
Vaimo on nyt ollut 15 kuukauden aikana ollut 4 kertaa vakkarin mukana hänen työpaikkansa virkistysviikonloppuna.
Pieni yritys 1N ja 17M ja vaimo toisena naisena.
Paikalla olleet miehet ovat vaihdelleet väliltä 11-17 miestä ja 2 naista.
Vaimokin on antanut kaikkien panna kun on ollut mukana.
Miesten ikä on 18-72-vuotta.
Vielä tänävuonna on tulossa pikkujoulu.- Anonyymi
Kyllä siinä tytöt kyrpää riittävästi saa.kävely varmasti hankalaa kun paikat hellinä.Ei taida. enään aamulla sinulle antaa pillua..?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siinä tytöt kyrpää riittävästi saa.kävely varmasti hankalaa kun paikat hellinä.Ei taida. enään aamulla sinulle antaa pillua..?!
Vaimo kertoo että jos kortsun kanssa panee usean kanssa niin tahtoo paikat kuivaa.
Täytyy käyttää liukkaria tai panna paljaalla niin pysyy liukkaus ja paikat kestää panna.
Vaimoa panevat paljaalla ja spermat pilluun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo kertoo että jos kortsun kanssa panee usean kanssa niin tahtoo paikat kuivaa.
Täytyy käyttää liukkaria tai panna paljaalla niin pysyy liukkaus ja paikat kestää panna.
Vaimoa panevat paljaalla ja spermat pilluun.Ja kaikki taudit saat sitte mitä muijaski.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kaikki taudit saat sitte mitä muijaski.
Onneksi ei olla saatu mitään tauteja :7 v aikana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimoa panevat paljaalla ja spermat pilluun.Reissut kestää yleensä perjantaista töiden jälkeen ja joskus myöhään sunnuntai iltana kotiutuvat.
Ovat kyllä kunnolla panneet naisia.
- Anonyymi
Vaiimo oli vieraan kanssa ja tämä imi merkit rintoihin. Vaimo imi kaverin kalun varteen merkin ja kaverilla oli kiva mennä kotiin kun kalussa jälki.
- Anonyymi
Meillä vaimoni seuraa minun ilmettä kun vieraamme alkaa nuolemaan pillua ja varsinkin kun vieraamme työntää kaluansa vaimoni pesään.
Vieraamme seuraa minua kun vaimoni alkaa ääntelemään pannessa ja varsinkin kun vaimoni saa orgasmin.
Vaimoni tulee kummankin pannessa häntä.- Anonyymi
Minun vaimo oli ensimmäisellä kerralla alussa hyvällä mielellä kun riisuimme häntä.
Vaimo hymyili minulle kun vieraamme nuoli pillua sitten oli kuin karkuunlähdössä kun kaveri alkoi sovittamaan penistä pilluun.
Sain vaimon rauhoittumaan silittelemällä hiuksista ja suutelemalla samalla kun toinen pani häntä.
Nyt vietettiin uuttavuotta meillä eikä vaimoa häirinnyt yhtään kun kimpassa pantiin häntä.
- Anonyymi
Uskomattoman kiihottava, a kun löytää merkatun vaimon, saa viikon niitä katsella ja fiilistellä
- Anonyymi
Kyllä tuo on,tietty alistamisen tarkotus .Myös uskon niin että vieras mies tarkotta tällä että tää naine rva on hänen .
Ainakin meillä tää tuntu pahalta,vaimo kaulassa fritsuja, tissit olivat verenpurkaus mustelmilla, reisie sisäpinnat haaroje väli lahes vituussa, oli imetty purtu verimustelmille, kuten perse kannikat verinaarmuilla, Vitusta cllitoris erittäi turvoksissa,häpylihat turvoksissa,.
Tästä huomautin ,niin minulle sanottii,tämä ei ukko sinulle kuuluu mitään,mitä alallesi yöllä tehdää, akkasi on tätä halunnut.
Tää tuntuu tosi vittumaiselta.- Anonyymi
Onks toi nii, sää ukko toteet,et sulla tuntuu vaan tos vittumaiselt.Etkös meinaa mitää tehä,saada aikaiseks,ton huoraava muijas suhte. Vai kukkiikos rakkaus viel kun muijas vittuu ku sitä on imetty hakattu nusittu.
Seisooks siul äijä kyrpäsi muijasi vitulle kun levittä nussittua vittua sinulle jäbä. Mitä tunnet muijas vittuu kohtaa..
Paas bamlaa jotai.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302926- 2182917
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791866Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va761502Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2381383- 471118
- 991021
- 111929
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6853- 46853