se on varmasti ratikan syy .tai myöhäinen vaikutus kun viistokatu suljettiin .nämä ne on vieneet asiakkaat sanokaa mun sanoneen jo vuosia sitten että näin tulee käymään ja näin nyt kävi.
koiso lopettaa
5
340
Vastaukset
- Anonyymi
Kenkä- ja vaatekaupat toimivat nykyään vain hyvälaatuisina sovituskoppeina. Niin sanotut maksavat asiakkaat käyvät sovittamassa päälle- ja alle-laitettavia tuotteita kivijalkamyymälöissä ja sopivan tuotteen löydyttyä tilaavat sen kiinalaiselta verkkokauppiaalta netin kautta.
- Anonyymi
Vai että kiinasta aito tuote ja vieläpä saman kokoinen, päivän naurut
- Anonyymi
Tilalle tulee Turo miestenpukimo. Sinne kaikki tyylikkäät naiset kuljettavat puolisonsa.
- Anonyymi
Paskinta asiakaspalvelua, mitä ikinä olen saanut.
Hyvä, että lopettaa. Ei tule ikävä.- Anonyymi
. . . Vaikka et ole ikinä siellä edes käynytkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371638