Olin vähän aikaa sitten oman työpaikka i kehittämispäivillä (syntymä-?) ja niihin yhdistetyissä joulujuhlissa eräässä Pohjois-Suomessa sijaitsevan pikkukylän perinteikkäässä miljöö motellissa. Koko työpaikkani henkilöstö oli paikalla ja tilaisuus oli kolmipäiväinen joten yövyimme siellä ja majoitus oli kahden hengen huoneissa. Huoneet olivat vierekkäisiä. Paikalla oli myös harjoittelijoita sekä vakituisessa virassa olevia, osa virassa olevista tuli muualta Suomesta, tekevät työt etänä.
Huomasin jo ensi tapaamisella, erään työpaikkani alusta lähtien, siis melkoisen pitkään virassa olleen naisen, nimeä en voi tässä mainita, 42v ikäisen, suuren mielenkiinnon toisen yksikön nuoreen miespuoliseen korkeakouluharjoittelijaan. Silmäpeli katseilla naisella alkoi heti. Nainen työskentelee muualta Suomesta käsin, organisaatio on Pohjois-Suomessa, jossa minä itsekin asun. Kuulin kuinka jo aiemmin tämä nainen sanoi rakastavansa tuon harjoittelijan ääntä, ja hänellä oli naisen mielestä ihana parta, nuo sanat oli tarkoitettu naisen naispuoliselle työkaverille, olen kyllä itsekin nainen, olin lähellä ja kuulin ne sanat kuitenkin selvästi ja tiesin ketä hän niillä tarkoittaa. Tuo nainen oli juuri eronnut, hänellä on myös lapsi, joka on vakavasti sairas, mutta hänellä on kuulemma myös uusi mieskaveri, jolla on myös lapsia entisestä avioliitostaan.
Siellä oli sitten sovittuna aikana kaksituntinen palaveri, johon kaikkien piti osallistua. Kuinka ollakaan, kun palaveria aloiteltiin, muut olivat paikalla, mutta nämä kaksi henkilöä puuttuivat. Sanoin meneväni hakemaan vielä parranajokonettani huoneesta, koska tarvitsin sitä kokouksessa. Menin huoneeseen ja otin sieltä mukaani kännykän. Kun olin palaamassa takaisin, käytävässä huomioni kiinnittyi läheisen huoneen oveen joka oli raollaan, tiesin kyllä huoneen numerosta että se huone oli varattu tälle miespuoliselle harjoittelijalle ja hänen saman yksikön virassa olevalle miespuoliselle työkaverille, jonka tunsin hyvin, tuo työtoveri oli jo kokoustilassa. Sisältä huoneesta kuului raollaan olevan oven takaa myös jonkinlaista ääntä, hienoista huohotusta.
Tuli pisihätä jatkan myöhemmin
Syntymäpäivät ja pikkujoulut
Anonyymi-ap
3
2227
Vastaukset
- Anonyymi
Kusipää varastat toisten jutut, asshole
- Anonyymi
Spede se taas on lukenut isojen poikien lehtiä uutterasti buaahaa
- Anonyymi
Sää mää ja bää on nyt pöljä buaahaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1792029- 1741743
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691608Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241403Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1031396- 1001047
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1541038Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731027Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228856Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56810