Toyota takuu on 3v
Hybrideillämme on normaalin takuun lisäksi 5 vuoden / 100 000 km hybridijärjestelmän takuu.
Mutta esimerkiksi Mazda autoissa on takuu hieman erilainen.
https://www.mazda.fi/uuden-ajoneuvon-takuu
Miten takuu vaikuttaa siihen minkä auton ostat?
18
143
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös Mazda2 Hybrid ole sama auto kuin Yaris Hybrid ?
- Anonyymi
Se on sama uto eri logolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sama uto eri logolla.
Mutta takuu erittäin pitkä Mazdalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta takuu erittäin pitkä Mazdalla.
Valmistusmaa ja rakentajien huolellisuus takaa Mazdalle huolettomia kilometrejä.
- Anonyymi
Takuun mitalla ei ole merkitystä, vaan auton ominaisuuksilla, näin minä ajattelen.
- Anonyymi
Niin minäkin, jos ominaisuuksiin kuuluu venyvä jakoketju, öljyä tolkuttomasti hörppivä kone, ongelmallinen kaksoisongelmavaihteisto käyttäjävirheineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin, jos ominaisuuksiin kuuluu venyvä jakoketju, öljyä tolkuttomasti hörppivä kone, ongelmallinen kaksoisongelmavaihteisto käyttäjävirheineen.
Tero, mene hoitoon. 3v/100tkm on huono takuu.
- Anonyymi
Minulla on kohta 27 vuotias Opel. Takuu ei ole viime vuosina vaikuttanut.
- Anonyymi
Toyotan kuolevaa tekniikkaa yritetään myydä 10 vuoden Relax turvalla.
- Anonyymi
Hyvin kuolee, tojo 9994 kpl.
das auto kaputt 4000 resua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin kuolee, tojo 9994 kpl.
das auto kaputt 4000 resua.Etkö usko, että itselataavien myynti tulee hiipumaan?
- Anonyymi
Sillä relaxilla myydään 10 vuoden huoltopaketti, jonka asiakas maksaa joka vuosi erikseen.
- Anonyymi
Toyotissa on mitätön kilometreillä rajattu takuu, joka minun ajoillani loppuisi 1½ vuoden iässä. Lisäksi niissä on riesana markkinoiden lyhimmät huoltovälit. Joutuisin huollattamaan autoni 5x vuodessa. Ei kiitos Toyotaa!
- Anonyymi
Ei vaikuta mitenkään. Ostan auton johon haluan tietyt ominaisuudet. En koskaan hanki autoa ja mieti samalla, että miten tämä kestää ja toimii 10 vuoden päästä.
- Anonyymi
Miksi aloitus on tojotin palstalla vaikka juttu on Mazdasta?
Onko aloittaja vain pelkkä provopelle...- Anonyymi
Hyvä nähdä miten Mazdan pitkä takuu samasta autosta vaikuttaa.
Mazdoissa on myös tiepalvelu joka auttaa jos auto jää tielle.
Miten se on trollaamista jos vertailee eri merkin tarjoamia palveluja?
Nämä kun on autoja vain.
Mikä Madza on verrattavissa RAV 4 esimerkiksi?
Miten huoltojen maksut eroavat hinnaltaan Japsien välillä?
https://www.youtube.com/watch?v=27RyUGx11dU&t=104s - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä nähdä miten Mazdan pitkä takuu samasta autosta vaikuttaa.
Mazdoissa on myös tiepalvelu joka auttaa jos auto jää tielle.
Miten se on trollaamista jos vertailee eri merkin tarjoamia palveluja?
Nämä kun on autoja vain.
Mikä Madza on verrattavissa RAV 4 esimerkiksi?
Miten huoltojen maksut eroavat hinnaltaan Japsien välillä?
https://www.youtube.com/watch?v=27RyUGx11dU&t=104sEi uuden ostajalle, joka vaihtaa autoaan muutaman vuoden välein ole mitään merkitystä takuun pituudella.
Huoltohinnat voi vaikuttaa, mutta moni ei asiaa näytä edes ymmärtävän. En minä ainakaan maksa näiden jatkettujen takuiden ylläpidosta tuhansia euroja ylimääräistä huollattamalla merkkiliikkeessä. TM:n mukaan halvimmat huoltaa ovat Ford ja Honda. Kalleimmat Kia ja Toyota. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei uuden ostajalle, joka vaihtaa autoaan muutaman vuoden välein ole mitään merkitystä takuun pituudella.
Huoltohinnat voi vaikuttaa, mutta moni ei asiaa näytä edes ymmärtävän. En minä ainakaan maksa näiden jatkettujen takuiden ylläpidosta tuhansia euroja ylimääräistä huollattamalla merkkiliikkeessä. TM:n mukaan halvimmat huoltaa ovat Ford ja Honda. Kalleimmat Kia ja Toyota.Paljos autoja myytiin Kiinassa 2023?
Olikos se vähän yli 20Miljoonaa?
Aika vähän oli Toyotan tekemiä autoja niiden joukossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1996110Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442307
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2301425- 771392
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131316Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256