Kosulassakaan ei tubesuvut jatku :(
On se harmin paikka, että
29
420
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs Heiskasia Kosulan viimeinen mohikaani on? Onko ökytalo eli eliittiä? Asiallisia videoita tekee eikä hauku paskakyläksi Kosulaa.
- Anonyymi
Todella hyvä ja asiallinen maatalousyrittäjä.
Hänen kaltaisiaan selkärankoja maaseutu tarvitsee.
Pitkät perinteet näkyy ja kuulu myös puheissa,
Toivottavasti ei ole viimeinen mohikaani joka sammuttaa Kosulan kylältä valot.
Järjenvalo maaseudulta näyttää jo monin paikoin sammutetun lopullisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järjenvalo maaseudulta näyttää jo monin paikoin sammutetun lopullisesti.Maaseutu on jo kuollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järjenvalo maaseudulta näyttää jo monin paikoin sammutetun lopullisesti.kateus kukoistaa, se on varma asia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järjenvalo maaseudulta näyttää jo monin paikoin sammutetun lopullisesti."Pitkät perinteet näkyy ja kuulu myös puheissa,"
jos perinteistä pitää kiinni, niin tietokoneita ei käytetä lainkaan. vai käytettiinkö niitä muka 60 luvulla.?
On ristiriitaista että tenapöksy pappa haukkuu tubettajia. miten se niistä tietää jos elää 60 lukua vieläkin?
- Anonyymi
Näitä ihmisiäkö se Mestari vihaa??? Mistähän tuo viha tosiasiassa juontaa juurensa? Käsittääkseni se kauppiaskin on Kosulan Heiskasia ja on tehnyt arvokasta vapaaehtoistyötä seudulla yrittämisen ohella.
Onko se Mestari ollut ketä milloin auttamassa? - Anonyymi
Mistäs aloitaja sitä niin varmasti tietää.?
Minäkin aloittelin 30 vuotiaana,seurusteluja. 32 vuotta ,tuli ovella hyvin saman
näköinen kaveri kuin "Itsekin"olen.Antoi kirjeen käteen ja esitteli itsensä.
Kirjeessä luki.antaja on sinun,siitämäsi voit toki käydä dna kokeissa,poika
on 32 vuotta ynm.. T: Taimi ...........................Ps:Korkeastikoulutettu.!
Metsä-Manille saattaa käydä samoin/mistä sitä näistä 15.000000 siitiöstä
koskaan tietää.Aina niistä joku karkaa,naapuri kuntaan.- Anonyymi
Aloittajan tapauksessa olisi siunaus ettei lisäänny itse.
- Anonyymi
Sinä et kovin korkeasti koulutettu ole kun et osaa kunnolla edes kirjoittaa...
- Anonyymi
Parempi olisikin, että karkaa naapurikintaan tai etemmäksikin ettei käy kuten sinun ja useammankin kohdallasi, että kuuluu ja näkyy ja valitettavasti etenkin näkyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et kovin korkeasti koulutettu ole kun et osaa kunnolla edes kirjoittaa...
Kiitos vaan "Aisankannatajalle.! Ymmärsit kumminkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajan tapauksessa olisi siunaus ettei lisäänny itse.
Näin on niitä taitaa olla jo joka torpan pankon päällä aivan piisalle asti.
- Anonyymi
Eihän sitä koskaan tiedä vaikka:Tuntematonsotilas"tulisi taloon.
Vintiä kumminkin kunnostetaan. - Anonyymi
"Näitä ihmisiäkö se Mestari vihaa??? Mistähän tuo viha tosiasiassa juontaa juurensa? Käsittääkseni se kauppiaskin on Kosulan Heiskasia ja on tehnyt arvokasta vapaaehtoistyötä seudulla yrittämisen ohella.
Onko se Mestari ollut ketä milloin auttamassa?"
Ketä täällä palkitaan? Kovaa ääntä itsestään pitäville möykkäreille kunniakirjoja ja kulttuurikuokkia jakavat.
Ovatko kunnian jakajat edes tunteneet möykkäriä, tai asuneet möykkärin kanssa samassa kylässä?- Anonyymi
Tunnetko itse?
- Anonyymi
Kunniakuntalaisuus velvoittaa.
- Anonyymi
Ärhäkkää porukkaa nää persjalkaset. Ne kattoo mualimoo melkein maanravosta?
- Anonyymi
Tyhmiä honkkeloita on maailma täys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmiä honkkeloita on maailma täys.
Kuinkahan ne on sinne T-niemelle pakkautuneet ihmisten joukkoon.
- Anonyymi
Mestarilla on tienoomisessa niiiin kiirus että ei siinä jouva muitten murheita miettimmään. Päkitsejä uottaa.
- Anonyymi
Turhaan spurgut täällä uikkasee.
- Anonyymi
Kuulehan Arvi ei se asia edisty sinunkaan kohdallasi niin kauan kun käyt potsin luona karsinassa. Jos sittenkään.
- Anonyymi
Hoo hoo hoo ei vain tajua sitä.
- Anonyymi
Vielähän tuo kerennöön,ehtii nuorikon itelleen ja eiku hommiin. Sen verran suanoon linkoon vielä eloa,jotta onnistuu....
- Anonyymi
Timo on oman tien kulkija .
- Anonyymi
Näytti käjellä tapettirullan kans miten männää ommoo tietä. Raju rakastaja..heh heh.
- Anonyymi
Tubetus harvoin kulkee suvuittain.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374