Kylläpäs on joku

Anonyymi-ap

tosi kateellinen kiuruveen teboilille ja metsoloille kun ei muusta osaa jauhaa.

13

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Teboil = veribensaa

• Anonyymi

Katteellisuus puhuu.

• Anonyymi

Ajan dieselillä.

• Anonyymi

Helppohan se on täällä nimettömänä huudella kun kantti ei kestä tulla suoraan sanomaan ko. yrittäjille päin naamaa. Pelkää varmaan että tulee nenä kipeäksi. Hakeutua jo hoitoon reppana!

• Anonyymi

Niin mikä kauppias ja missä epäonnistui??? Todellakin ko. kommentin kirjoittaja on se todellinen epäonnistuja!

• Anonyymi

Se on hienoa, kun meillä on, jotain venäläistä täällä. Lukoil Teboil on yhteys sureen ja mahtavaan venäjään. Annetaan Putinille, mitä Putinille kuuluu eli kymmenykset Lukoil Teboilin myynnistä.

• Anonyymi

Tämä ei näytä olevan ongelma muille kuin sinulle, kun pitää joka ketjussa lässyttää samaa. 🤣

• Anonyymi

Metsoloille?metsoloille?metsoloille....?
      Onko montahii metsoloita?

• Anonyymi

Kolomehan nuita näkkyy olovan laskujes mukkaan, Teb- oilia vain yks!

• Anonyymi

Joku vajukki katkera ihminen tämä joka vuodesta toiseen jauhaa täällä käyhän se tuokin työstä?

• Anonyymi

Hillomunkki

• Anonyymi

Harasoo tavarits.

• Anonyymi

Ei tuolla vajukilla oikeeta työtä olekaan, kerkeehän siinä sitten hyvin päivät ja yöt roikkua juorupalstalla lässyttämässä asioista, joista ei mitään ymmärrä 😂🤣😅

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe