"Tavata" törkeimmät ihmiset ikinä. En edes uskonut että sellaista porukkaa on. Ja kun seurannut tät kehitystä niin alemmas koko ajan menee. Missään kukaan ole puhunut niin rumasti kuin täällä. Missään kukaan ei ole ollut niin ilkeä kuin täällä. Täällä missä kaivataan. En voi kuin ihmetellä.
Mun täytyy sanoa että olen täällä ehkä saanut
99
618
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Samaa miettinyt. Mihin tämä maailma on menossa?
- AnonyymiUUSI
En tiedä. Sotaa kohti todennäköisesti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Sotaa kohti todennäköisesti.
Ilmeisesti😢mulle sanottiin että miehet lähtee rintamalle niin mä istun kauneussalongissa 💋💄
- AnonyymiUUSI
Et oo vielä törkeää nähnykään siinä tapauksessa. Minä pystyn semmoseen käytökseen, kieleen ja uhkailuun,että kunnianloukksusrajat paukkusi 100000x1000000
- AnonyymiUUSI
Ei ole vaikea kuvittella kun sun txt seurannu. Onnea elämääsi🎉
- AnonyymiUUSI
No sehän se onkin aihe olla ylpeä. Kyllä minäkin voin haukkua ihmisen alimpaan maanrakoon. Kuka vaan voi. Muttei ole tarvetta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sehän se onkin aihe olla ylpeä. Kyllä minäkin voin haukkua ihmisen alimpaan maanrakoon. Kuka vaan voi. Muttei ole tarvetta.
Joo mut minä meinsin 3v sitten kun meni poikki erään kans päätyä vähä muuhunki, erittäin vakavaan tekoon kun vaan haukkumiseen onnrks sain maltettuu mieleni
En avaudu enempää mistä oli kyse. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo mut minä meinsin 3v sitten kun meni poikki erään kans päätyä vähä muuhunki, erittäin vakavaan tekoon kun vaan haukkumiseen onnrks sain maltettuu mieleni
En avaudu enempää mistä oli kyse.Poliisille sut pitäis ilmoittaa. Kuulut lukkojen taakse. Mäkin pelännyt teitä hulluja oikeasti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Poliisille sut pitäis ilmoittaa. Kuulut lukkojen taakse. Mäkin pelännyt teitä hulluja oikeasti.
Hulluksi nimittelystä voi nostaa kunnianloukkaussyytteen, tiesitkö sen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hulluksi nimittelystä voi nostaa kunnianloukkaussyytteen, tiesitkö sen
Nosta vaan. 😂 ei taida kuule perusteet riittää kun ei tunneta ja itse uhkailet ihmisiä väkivalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nosta vaan. 😂 ei taida kuule perusteet riittää kun ei tunneta ja itse uhkailet ihmisiä väkivalla.
Kannattaa luetunymmäryämistä sitten harjotella.
Ja itse asiassa riittää perusteet. Siihen ei naamaa, osoitettas ja numeroas tarvita jos sen haluan tehdä. On näitä tehty ennenkin netissä.
Joten jos jatkat länkytystäsi, niin rikosilmotus lähtee tästä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kesällä tein treffit palstalta eräästä ja se lähti käsittelyyn. Hänenkään kanssa ei tunnettu Joten ei kannata kokeilla onneaan minun kanssa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa luetunymmäryämistä sitten harjotella.
Ja itse asiassa riittää perusteet. Siihen ei naamaa, osoitettas ja numeroas tarvita jos sen haluan tehdä. On näitä tehty ennenkin netissä.
Joten jos jatkat länkytystäsi, niin rikosilmotus lähtee tästä.Jep jep 😂 Hanki elämä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jep jep 😂 Hanki elämä
Selväpä. Tästä lähtee ilmotus
Sen tulet näkemään - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kesällä tein treffit palstalta eräästä ja se lähti käsittelyyn. Hänenkään kanssa ei tunnettu Joten ei kannata kokeilla onneaan minun kanssa
Eli olet näitä joka turhaan kuormittaa oikeusjärjestelmää ettei aikaa jää oikeille rikoksille. Varmaan vielä yhteiskunta maksaa oikeuskulut. Hienoa jatka samaan malliin 👌
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet näitä joka turhaan kuormittaa oikeusjärjestelmää ettei aikaa jää oikeille rikoksille. Varmaan vielä yhteiskunta maksaa oikeuskulut. Hienoa jatka samaan malliin 👌
Joo olen tehny monta ja teen tästä nyt
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo olen tehny monta ja teen tästä nyt
😂😂👉oisittepa nähny ilmeenne! Luulivat että teen ilmon 😂😂
- AnonyymiUUSI
Niinpä. Täällä sitä tajuaa kuinka hyvä oma elämä onkaan loppujen lopuksi, ja kuinka hyvien ihmisten kanssa saa oikeassa elämässä olla tekemisissä.
- AnonyymiUUSI
Näinpä. Ja onneksi löytänyt ihmisiä jotka palautti sen uskon taas ihmisiin jonka nämä vei.
- AnonyymiUUSI
On kyllä oudon alhaista jengiä täällä. Ikäväpalstalla? 😧🤔😤
- AnonyymiUUSI
Ei voi kui ihmetellä. Sellaista ala arvoista kiusaamista. Jotenkin niin arvattavissa olevaa ja rasittavaa.
- AnonyymiUUSI
Osa on mukana touhussa, missä ei ole oikein että jaetaan ja voi ottaa mitä vaan. Se on se homman ydin, monille. Viet muilta, etkä anna tarpeeksi. Et ole oma itsesi ja sinulle annetaan asioita mitä ihmiset ei halua antaa, ja ottavat sitten muilta, ja viha sen kuin kasvaa. Se koko toiminta, ei ole okei. Osa haluaa liian paljon, ja ottaa sitä, mutta eivät anna. Haluavat liikaa, liian nopeasti, ja liiaksi itselle vierasta, muiden avulla, porukassa. Ja se on loputon suo. Jotain on tulossa, tai on ollut tuloillaan vuoden ehkä pari. Mitä moni odottaa, rahaakin, tai uusia juttuja, muutoksia, ja kaikki on aika tiukoilla, monessa asiassa, vaikka tuntuisi että on, ei ehkä oo, tai ovat osanneet suojata ja tekevät täällä businesstä kun osalta loppuu ja odottavat että voivat ostaa lisää. Ja tuohon rooliin avustetaan joitakin "syöttämällä" ja ottamalla. Jotta niin sanottu roolijako mielyttää monia, ei kaikkia. Vaikka nyt jännittää vähän, ei tuu uni, niin luottoa on tulevaan, ja vältyin monelta pahalta tulevaisuudessa vaikka hirveitä juttuja joutunut kokemaan. Ja viety tosi paljon, tosi haittaavasti jne. Enkä ole kilpaillut, tai vienyt muilta. Jotain tullut, olisi tullut muutenkin.
- AnonyymiUUSI
Ei kannata avata sitä leipäläpeä, jos et kestä vastahyökkäystä.
- AnonyymiUUSI
Okei mä olen siis kaivannut ihmistä jota ikävä. Se tuskinpa vaatii joitain vasta hyökkäystä. 🙄
- AnonyymiUUSI
Sinunlaistesi takia tämä paikka jää historiaan. Joskus oli kiva käydä. Ei enää
- AnonyymiUUSI
pakko näitä on selvittää noiden paskapuheiden ja henkilöiden väärin ymmärrysten takia. Etkä voi tietää kuka avaa leipäläpeä, siitäkin täällä puhuttu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
pakko näitä on selvittää noiden paskapuheiden ja henkilöiden väärin ymmärrysten takia. Etkä voi tietää kuka avaa leipäläpeä, siitäkin täällä puhuttu.
Laittakaa suoraa viestiä sille ihmiselle! Ei ne asiat muuten selviä. V*TUN NÖSSÖ LAMPAAT
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laittakaa suoraa viestiä sille ihmiselle! Ei ne asiat muuten selviä. V*TUN NÖSSÖ LAMPAAT
Ei kaikki halua mitään muutoksia. Tämä on keskustelu palsta.
- AnonyymiUUSI
Ei täällä kannata liikaa aikaa viettää. Täysi hullujenhuone koko paikka.
- AnonyymiUUSI
Huomattu on.
- AnonyymiUUSI
😃kyllä täällä äkkiä ikävä kaikkoaa😂👍🏻 hyvää yötä sekopäät vika risteily täällä. Nyt jotenki oikeen toivoo että maanantai tulis vaan äkkiä. Oikeen jopa aion nauttia siittä
- AnonyymiUUSI
Ei kannata ottaa kaikkea, ja hyvä oppia ilmaisia lounaita ei ole. Ja jos jotain saat mitä joku ei halua antaa, varmasti siitä saat huonoa.
Vaikka jotkut pakoitetaan hiljaisiksi, ei he sitä ole, ja jotkut ehti joskus vuosia sitten puhua niin sanottua paskaa, jotta selvisi itse ja muut hoiti niin sanotut paskahommat. Ei ne niitä unohda, varsinkin kun härskeimmät veivät vielä niistä hyödytkin, kun ajateltiin että suurin osa noista kuolee. Koita ymmärtää ne ovat kokeneet paljon, menettäneet paljon ja hakattu paljon, eivät osa tunne enää mitään ja epäilevät kaikkia. En ole piilossa mutta ihanaa olla sivummalla, on täällä jotain hommia, tuleva raha helpottaa ja yritetään nyt loppuun asti, viimeist metrit saada jotain täällä aikaan. Kiva poistua täältä kommentoimasta pian. Oma elämä toivottavasti jatkuu pian parempana, tai ilman tätä hommaa. Varmasti jatkuukin, tosi ärsyttävää tämä. - AnonyymiUUSI
Totta puhut ja samaa mieltä olen. Hyvää yötä.
- AnonyymiUUSI
Samaa mieltä. Olen syvästi järkyttynyt joistakin kirjoituksista.💔
- AnonyymiUUSI
Niinpä. Ja kukaan ei koskaan puutu mihinkään. Kaikki vaan komppaa sitä haukkujaa ja tai jopa uhkailee tai jotain.
- AnonyymiUUSI
Totuus valkenee hitaasti palstan porukasta pahuuden takana.
- AnonyymiUUSI
Tahallista mielenterveyden tuhoamista.
- AnonyymiUUSI
Herkässä tilassa olevien ihmisten. Mitä nämä sankarit oikein on? Ja miksi juuri täällä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Herkässä tilassa olevien ihmisten. Mitä nämä sankarit oikein on? Ja miksi juuri täällä?
Miksi luotit muhun, en ymmärrä?
- AnonyymiUUSI
Sitäkin ja nyt tuntuu että ainoa mikä nyt auttaisi olisi hiljaisuus kaikkialla!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi luotit muhun, en ymmärrä?
En ole luottanut kehenkään. Minulla on IRL kourallinen luotettuja.
- AnonyymiUUSI
Huutavat pahaa oloaan. On seassa niitäkin jotka ensin nostattavat toisen ihmisen taivaisiin ja sitten nauttivat kun toinen tippuu. Sairautta on sekin.
- AnonyymiUUSI
Viitsivät sellaista? Käyhän se jo työstä. Pakko olla jo paljon psykopatiaa persoonallisuudessa. Ei juuri muilla palstoilla ihan tällaista menoa ole.
- AnonyymiUUSI
Surkea tulevaisuus näillä.
Epäsosiaalisia varmaan kotioloista johtuen. Onhan näitä nykyvanhempia nähty kun eivät osaa kasvattaa lapsiaan.
Tarhan ja koulun vastuulle jätetty sekin kun on niin kovin raskasta. Oikeasti ne on täysin kyvyttömiä ja laiskoja.
Taitaa olla mentaalipuolella heikkolahjaisuutta joka perityy ja täällä se sitten näkyy. Joo o. Oon huomannu tämän täällä pitemmän aikaa ja ihmetellyt samaa. Välillä oli ihmeen rauhallistakin tuossa.
- AnonyymiUUSI
Eräs perheenäiti sitä harrastaa. Ruma nainen kaiken lisäksi.
- AnonyymiUUSI
Okei. Eli yksi perheen äitikö on esim. Uhkaillut minua väkivalla, haukkunut ,huo*itellut, kehoittanut tappamaan itseni, toivonut kuolemaa. Jne jne.. peloitellut. Luvannut puukottaa. Siinä muutama kommentti tässä vuosien varrelta. En usko että se sinun vainoamasi perheen äiti noita on kirjoittanut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Eli yksi perheen äitikö on esim. Uhkaillut minua väkivalla, haukkunut ,huo*itellut, kehoittanut tappamaan itseni, toivonut kuolemaa. Jne jne.. peloitellut. Luvannut puukottaa. Siinä muutama kommentti tässä vuosien varrelta. En usko että se sinun vainoamasi perheen äiti noita on kirjoittanut.
Ässä on helvetin ruma.
- AnonyymiUUSI
Joo on!
- AnonyymiUUSI
Mistä sinä tiedät ellet ole itse stalkannut sitä.Voit olla itse aloitiksen tehnyt provoamalla uhria ja nyt leikit itse sitä,suuret setelit silmissäs pyörien.Voit olla joku nisti tai köyhis akka joka haluu helppoo rahaa silikooneihin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa tutulta projektilta tällä foorumilla.
Kaikki naiset saa samat sonnat niskaan.
- AnonyymiUUSI
Netti ei ole oikea paikka vuodattaa henkilökohtaisia asioita ja tunteita, ellei ole henkisesti valmistautunut siihen, että voidaan häpäistä ja lyödä julkisesti.
Kaikki jutut täältä voivat myös tulla joku päivä julkisuuteen kirjoittajan omalla NAAMALLA JA NIMELLÄ. Netti toimii niin. Älkää unohtako sitä, kun "traumatisoidutte" siitäkin, että joku kirjoittelee samalla anonyymisivustolla. Voi tehdä paljon pahempaakin.- AnonyymiUUSI
Alaston suomi on ansa, esim jos erehyt naamas laittamaan ni o ouuuu....kokrilepa joskus. Niitä k ulleja js pi lluja löytyy usasta kiinasta ja vaikka mistä, kun niitä on kaapattu sinne sun tänne
- AnonyymiUUSI
Jos anonyyminä kirjoittelee ja siitä häpäistään niin voitaneen katsoa rikoksen tapahtuneeksi. Eiköhän se häkki heilahda silloin häpäisijälle.
- AnonyymiUUSI
Meinaan ite oon käänteisellä kuvahaulla löyyäny yhen värkin kuvia ympäri maailmaa vaikka lähtömaa on suomi
- AnonyymiUUSI
Että juu tämmöset ei vieöä mutään mutta kuvilla kun voi kiristää eahaa yms
- AnonyymiUUSI
Ja taitavammat hyödyntää tekoälyä kiristyksessä sekin vielä
- AnonyymiUUSI
Mun jutut kestää kyllän päivän valoakin. Ei siinä.
- AnonyymiUUSI
Entäkö on vain yhdel ihmisel kertonut olevansa täällä ja kertonut että kiusataan.Sitten pahenee niin eikös se jolle kertonut oo jotenkin buustaaja?Selkään puukottaja?
- AnonyymiUUSI
Mikä pointt tässä on. Kyllä kaikkee pystyy tekemään , varma ikisinkku olet.
- AnonyymiUUSI
En onneksi ole laittanut itsestäni koskaan kuvaa nettiin. Ei tietoisesti vaan ei vaan ole tullut laitettua 🤷♀️
- AnonyymiUUSI
Nykyään tekoälyllä luodaan alastomia tekovartaloita esim oikealle ihmisnaamalle ja sillä voidaan kiristää.
Noi tulee lisääntymään
Eli sitä kroppaa luullaan oikeaksi ja näin voidaan levittää kuvaa koulussa, työpaikalla, sukulsisille ja yleisesti - AnonyymiUUSI
Eli käytännössä vaikka konkun facebook naamalle luodaan alastonvartalo
- AnonyymiUUSI
Tai ihan mistä vaan. Myös uutisotsikoista, lehdistä mistä vaan voidaan ottaa jonkun kuva summittaisesti ja jahka löydetään esim osoitetieto ynnä muuta, voidaan alottaa kiristys.
Ja nuo kiristäjäthän yleesä osaa it-hommat - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai ihan mistä vaan. Myös uutisotsikoista, lehdistä mistä vaan voidaan ottaa jonkun kuva summittaisesti ja jahka löydetään esim osoitetieto ynnä muuta, voidaan alottaa kiristys.
Ja nuo kiristäjäthän yleesä osaa it-hommatJa viranomaiset ei voi sille mitään koska kiristäjä on yleensä touselta puolen maapalloa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja viranomaiset ei voi sille mitään koska kiristäjä on yleensä touselta puolen maapalloa
Ja niitä bkackmeilattuja kuvia ja tilejä vilisee pimeäsdä verkossa, sielyä ne lykätään ns normi verkkoon
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja nuo kiristäjäthän yleesä osaa it-hommatKyllä minä menisin poliisille jos kiristämään ryhtyisivät.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja niitä bkackmeilattuja kuvia ja tilejä vilisee pimeäsdä verkossa, sielyä ne lykätään ns normi verkkoon
Ja vaaditaan lunnaita tyyliin "lähetä sitä ja tätä vsikka 10000 rai kaikki saa tietää kuvasi"
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja vaaditaan lunnaita tyyliin "lähetä sitä ja tätä vsikka 10000 rai kaikki saa tietää kuvasi"
Haluaisin täsdä korostaa sen, etyä älkää luottako salasanaankaan, silöä instagramin, facebookin, snäpchaton ym. murto-ohjelmia on darkwebissä
- AnonyymiUUSI
Miten se liittyy keskustelupalstalla tapahtuvaan törkeään käytökseen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja nuo kiristäjäthän yleesä osaa it-hommatEikö tuollaisen toiminnan harrastajia nolota? Eivätkö he pelkää itse joutuvansa käräjille ja lööppeihin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sikäöi, että ne sanat ei ketään tapa.
Jos niistä loukkaantuu niin enpä osaa kuvitella mitä kävis jos joutus kiristyksen uhriksi
Ne ksi tappas ittesä, jos ovat noin heikkoja - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos niistä loukkaantuu niin enpä osaa kuvitella mitä kävis jos joutus kiristyksen uhriksi
Ne ksi tappas ittesä, jos ovat noin heikkojaMinä kummiskin darkwebin ja it-alan tuntevana tiiän aikas paljon kohtaloita, miten tullasn isoltakin pallilta rytisemällä katuojaan.mm
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä kummiskin darkwebin ja it-alan tuntevana tiiän aikas paljon kohtaloita, miten tullasn isoltakin pallilta rytisemällä katuojaan.mm
Vaikuttaa vähän siltä kun ihmisiä seuraa täällä varsinsisessa verkossa että he ei tosiaan ymmärrä, että tämä on jäävuoren huippu, mut itse jäävuori, darkweb on ihan jtn muuta. Eikä 99% ole asvistustskaan
Käytännössä sinut voidaan hakkeroida miten vaan missä vasn millon vaan ja miten vaan - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa vähän siltä kun ihmisiä seuraa täällä varsinsisessa verkossa että he ei tosiaan ymmärrä, että tämä on jäävuoren huippu, mut itse jäävuori, darkweb on ihan jtn muuta. Eikä 99% ole asvistustskaan
Käytännössä sinut voidaan hakkeroida miten vaan missä vasn millon vaan ja miten vaanNo onneksi ei kovin korkealta tule tipahdettua… ketään it gurua kiinnosta mitättömyyksien hesarinluku tai pikkutuhmuudet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ne ksi tappas ittesä, jos ovat noin heikkojaAi eikö sanat ketään tapa. Monet tehneet itsemurhia nettikiusaamisen takia. Itsellänikin käynyt mielessä joskus pahimpina aikana. Sanottiin vaan saadako tulla kattomaan. Minä menisin poliisille kiristämisen kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No onneksi ei kovin korkealta tule tipahdettua… ketään it gurua kiinnosta mitättömyyksien hesarinluku tai pikkutuhmuudet.
No se taas riippuu niistä guruista. Jotkut tekee sitä ihan vaan piruuttasn. Toiset enemmän hyödyn ksnnalta.
Uriksi saattaa joutua huonon tuurin vuoksikin.
Kaikki kantapalvelut vero.fi ihan mikä vaan pankki ym. Huh huh jos porukka tietäs, miten helppo noihin on iskeä jo amatööri gurunkin saatika kovemman tyypin, ne ei lähes uskaltasi kirjautua niihin.
Salasanoihin luotetaan kuon jumaliin korostan....älkää luottako liikaa. Vaihtakaa mobiiliavain nyt tsi heti. Sekään ei takaa silti mitään.
Salasanoja cräkätään sekunneissa auki - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No se taas riippuu niistä guruista. Jotkut tekee sitä ihan vaan piruuttasn. Toiset enemmän hyödyn ksnnalta.
Uriksi saattaa joutua huonon tuurin vuoksikin.
Kaikki kantapalvelut vero.fi ihan mikä vaan pankki ym. Huh huh jos porukka tietäs, miten helppo noihin on iskeä jo amatööri gurunkin saatika kovemman tyypin, ne ei lähes uskaltasi kirjautua niihin.
Salasanoihin luotetaan kuon jumaliin korostan....älkää luottako liikaa. Vaihtakaa mobiiliavain nyt tsi heti. Sekään ei takaa silti mitään.
Salasanoja cräkätään sekunneissa aukiHionolla tuurilla meinaan sitä, että jos joku iso murto tilee, on todennäköstä että monta perus mattii ja maijaa onnsiinä joukossa mukana
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä kummiskin darkwebin ja it-alan tuntevana tiiän aikas paljon kohtaloita, miten tullasn isoltakin pallilta rytisemällä katuojaan.mm
Mitä ihmettä tuollainen asiantuntija tekee suomi 24 ikäväpalstalla? Luulis olevan muita intressejä. Tai no kaikkihan me ikävöidään…
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä tuollainen asiantuntija tekee suomi 24 ikäväpalstalla? Luulis olevan muita intressejä. Tai no kaikkihan me ikävöidään…
No sepä se. Ei me mitä meillä tarkottanetkaan, olla vain aina it-juttujen parissa. Ikävä se meilläki joskus....
Tosin en mä täälläkään ole normi verkon kautta nyt, vaan darkwebsin kautta.
Nyt muistakaa ero: deepweb on se shitti paikka, kun taas darkweb EI ole se. Mutta darkweb on paaaaaaaaaaljon laajempi avointa verkkoa - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sepä se. Ei me mitä meillä tarkottanetkaan, olla vain aina it-juttujen parissa. Ikävä se meilläki joskus....
Tosin en mä täälläkään ole normi verkon kautta nyt, vaan darkwebsin kautta.
Nyt muistakaa ero: deepweb on se shitti paikka, kun taas darkweb EI ole se. Mutta darkweb on paaaaaaaaaaljon laajempi avointa verkkoaKiitos infosta. Kuulostaa pelottavalta näin maallikon korvissa…. Deeppiä ja darkkia🫣 toivottavasti ikäväsi helpottaa. Öitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos infosta. Kuulostaa pelottavalta näin maallikon korvissa…. Deeppiä ja darkkia🫣 toivottavasti ikäväsi helpottaa. Öitä.
Joo ja niissä paikoissa hakkerit iskee vieläkin helpommin.
Yhtäältä oot suojattu, toisaalta oot uhattu hakkerien osalta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Isolta pallilta ja korkealta tippuukin nopeasti mut jo pohjalla ollut tuntee tuskin mitään haukuista kuten en minäkään.Ellei ne tuu kaivatun suusta.
Vihaan taloudellisessa mielessä kiusaajia ja hakkereita kun ne tienestit tulee intimiteettisuojan sisältä.Voisin tuolloin jopa t.....a. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hah,haa jos joku haluu nähdä minun kuvan niin siitä vaan😂Omalla vastuulla.Yhtään senttiä ei tipu ,eipä niitä edes ole🤭Jotatain hyötyä olla sentitön ja velkanen Suomessa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Isolta pallilta ja korkealta tippuukin nopeasti mut jo pohjalla ollut tuntee tuskin mitään haukuista kuten en minäkään.Ellei ne tuu kaivatun suusta.
Vihaan taloudellisessa mielessä kiusaajia ja hakkereita kun ne tienestit tulee intimiteettisuojan sisältä.Voisin tuolloin jopa t.....a.Juu ja kun tuossa on vielä se, että monesti hakkeri on joku ex tietoturva-asiantuntija, joka on vttuuntunut jostain tai kilahtanu ja alkaa tehä rikoksia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hakkerit kertoilee täällä millon joku on pois kotoo esim.Sitten rosmot tietää käydä varkaissa.Sitte millon on otollista olla puskassa oottamassa millon joku tulee..jne.
Krytisesti tekee. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu ja kun tuossa on vielä se, että monesti hakkeri on joku ex tietoturva-asiantuntija, joka on vttuuntunut jostain tai kilahtanu ja alkaa tehä rikoksia
Tai sitten tulee ykdinkertasesti sokea rahanhimo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja viranomaiset ei voi sille mitään koska kiristäjä on yleensä touselta puolen maapalloa
Pöh,sen voi laittaa niin näkymään et on toisel puolen maapalloo vaikka olis kilsan päässä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten tulee ykdinkertasesti sokea rahanhimo
Ei sillä etteikö hakkerit olis myös itseoppineita, on ne sitäkin usein
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pöh,sen voi laittaa niin näkymään et on toisel puolen maapalloo vaikka olis kilsan päässä.
Joo mut sen osaa it-ammattilsiset jälittää.
Sitä paitsi ei ne rahakitistykset ole koskaan kotimaasta. Ne on ulkomailta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hakkerit kertoilee täällä millon joku on pois kotoo esim.Sitten rosmot tietää käydä varkaissa.Sitte millon on otollista olla puskassa oottamassa millon joku tulee..jne.
Krytisesti tekee.Ihmiset on ite toopeja. Kuka valopää esim. Jakaa facebookissa kuvia kodistaan ja päivittää "olen 2vk lomalla"
Kuka vaan voi mennä varkaisiin. Ei siihen sen ihmeempää tarvita. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meinaat että vpn peittää.
Se on hidaste, ei este. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meinaat että vpn peittää.
Se on hidaste, ei este.Joo mutta hyvä vpn + sipuliselain, niin se on kyllä parempi kun perus palomuuri
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo mutta hyvä vpn sipuliselain, niin se on kyllä parempi kun perus palomuuri
Kaikkea pskaa ei kannata ladata, osa vpn:stä on vakoiluohjelmia. Ja niistä tulee jopa palvelimrlta ilmo, että liittymäsi suljetaan, se on saastunut
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea pskaa ei kannata ladata, osa vpn:stä on vakoiluohjelmia. Ja niistä tulee jopa palvelimrlta ilmo, että liittymäsi suljetaan, se on saastunut
Eikä ole vitsi nuo on venäläisten trollien juttu
Mulla paikkakunnaks tuli moskova, vaikka sen piti olla saksa, frankfurt, eikä venäjää ollu edes valittavissa maissa että että...m - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole vitsi nuo on venäläisten trollien juttu
Mulla paikkakunnaks tuli moskova, vaikka sen piti olla saksa, frankfurt, eikä venäjää ollu edes valittavissa maissa että että...mJoten lukekaa netistä artikkeli mitä vpn:ää EI PIDÄ ladata
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Krytisesti tekee.https://www.is.fi/digitoday/art-2000009164901.html
Kyllä täälläkin osataan. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
https://www.is.fi/digitoday/art-2000009164901.html
Kyllä täälläkin osataan.Tulee mieleen vähän kuin muuan guru johon törmäsin 20v sitten täällä s24 chatissa. Se rakensi esim botteja tänneki s24 chatteihin jne. Yp ei tienny mitään. Ja tuskin olis osannu mitään tehfäkään, se oli hyvin osaava tyyppi.
Lähti oxfordiin opiskelemaan. Ei hajua missä on ja mitä tekee - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tulee mieleen vähän kuin muuan guru johon törmäsin 20v sitten täällä s24 chatissa. Se rakensi esim botteja tänneki s24 chatteihin jne. Yp ei tienny mitään. Ja tuskin olis osannu mitään tehfäkään, se oli hyvin osaava tyyppi.
Lähti oxfordiin opiskelemaan. Ei hajua missä on ja mitä tekeeMutta villi veikkaus on it-ala
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663105
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262183Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681749Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251627Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161361- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61246Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281200Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101157Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631057