Pirjo hannele taas loihti keittiössään.
Hyvännäköisiä pullia
24
332
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, tää oli mulle uutta, että ruusupullaan voinokare ja lusikallinen sokeria päälle
- Anonyymi
Humpuukia, roinaa ja hömppäheinää tuottavat
Kuluttavat valtavan määrän uusiutumattomia luonnonvaroja lentäessään korpiteillä kuin päättömät kanat.
Edes korpeen johtavaa metsätietä eivät saa aurattua ilman maanomistajien ja yhteiskunnan maksamia avustuksia.
Mutta kyllä naukuvat jos viljeljä käy koneillaan muutaman kerran kesässä pellollaan vaikka maksaa tieyksikkö maksuja kymmen kertaisesti.
Yksityisen yksikkötien päässä asuvan korpimuijan asumukselle on tie pidettävä auki läpi talven.- Anonyymi
Kommunisti vajakki.
- Anonyymi
Aivan hyvin metsäman voisi tapetoida kamariaan Tuusniemen kirkonkylällä ja käydä lumettomana aikana muutamana päivänä metsäänsä "hoitamassa".
- Anonyymi
Mitä vätys valitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vätys valitat?
Eiköhän teiltä maaseudun vapaamakustajiltakin ala rahat loppumaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän teiltä maaseudun vapaamakustajiltakin ala rahat loppumaan?
Ne piiärä spurgu kellä liitua on.
- Anonyymi
Kortistossa voi maata ja kuvata naamaansa myös kirkonkylällä.
- Anonyymi
KYLLÄ TUUSNIEMEN VÄKI ON KATEELLISTA TIMON JA PIRREN TUBE TULOT VAAN NOUSEE ON TODELLA LÄPEENSÄ PASKOO VÄKEÄ
- Anonyymi
Kuka metsämanikin lumityö könäkän maksaa?
- Anonyymi
Kuka metsään muuttavien korpimuijien ja pirjohanneleiden tiet auraa, vanhat köppäukotko harraste traktoreineen?
Entäpä kun ne köppänät loppuvat ennen hanneleita?- Anonyymi
Ne piiräää kellä liitua on!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne piiräää kellä liitua on!!
Kyllä.
- Anonyymi
TIMO PYYHKII PERSEENKIN 100€ SETELEILLÄ .
- Anonyymi
Siihen saa spuget ja vinkuapinat kerää monta palautuspulloa.hähhähhäää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen saa spuget ja vinkuapinat kerää monta palautuspulloa.hähhähhäää
"Siihen saa spuget ja vinkuapinat kerää monta palautuspulloa.hähhähhäää"
Jatkahan sinä runkkailua siellä peräkamarissa.
- Anonyymi
Pulla on hyvää.
- Anonyymi
Pirre on kiva .Parhaat videot .
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289