Olit taas vanhempies luona yötä koko hela veckoslut. :D
Silleen se mies löytyykin....ai niin...eihän sua kukaan halua!
On se häpeällistä vanhemmilleskin tuollainen ikisinkku hylkiö.
Hei Johannaaa...mites meni taas viikonloppu???
12
381
Vastaukset 12
- Anonyymi
Huh...luojan kiitos mulla on hyvät geenit.
En kyllä kehtais liikkua missään, jos oisin joku ikisinkku, jota kukaan ei halua koskaan.- Anonyymi
Naisia netissä nimettömänä herjaava hemmo on varmaan parisuhdemarkkinoiden kuningas, vai miten koet tämän aapee?
- Anonyymi
Itselle tulee mieleen, että Johanna on aikamoinen kisuli, kun joku on noin v ittuuntunut häneen. Joku nainen varmaan..
Go Johanna 👍Äläkä taaksesi katso, minne vatipäät jäävät.- Anonyymi
Joo, todellakin kisuli...hah. Kylän reppana, joka ei saa ikinä miestä. Kukaan ei halua sitä. :DDDDDDDDDDDDD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, todellakin kisuli...hah. Kylän reppana, joka ei saa ikinä miestä. Kukaan ei halua sitä. :DDDDDDDDDDDDD
Haluaisitko autuaasti kirjoitteleva guppe kertoa lisää tästä kylästä, että olisi mihin reflektoida
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko autuaasti kirjoitteleva guppe kertoa lisää tästä kylästä, että olisi mihin reflektoida
Olen kylläkin nainen! :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kylläkin nainen! :D
No totta mooses olet kun kerran näin hoksasit kirjoittaa tänne koko kansan pulinaboksiin🥱 va epäilemättä tiedämme heti
- Anonyymi
Voitko nyt random mt-potilas mennä muualle keuhkoomaan, tai mieluummin sille Johannalle suoraan, ketään ei kiinnosta katella sun noloa riehuntaasi täällä
- Anonyymi
Eikä tämä sinun alustus näistä gupen nimikimaroista taida lähteä rullaamaan kuten sinä lähtisit jos laittaisit jalat taskuun ja menisit alamäkeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tämä sinun alustus näistä gupen nimikimaroista taida lähteä rullaamaan kuten sinä lähtisit jos laittaisit jalat taskuun ja menisit alamäkeen
Johan minä arvasin että yksäri vähintään yhden tekosisarellisen spinnauksen aiheen poimii mitäs muuta nimiä ja kirjaimia sitä oli a ja h ja
- Anonyymi
Mitähän sä värität
- Anonyymi
Ei ole kivaa tekstiä. Kenenkään ei tarvitse kuunnella tuollaista >:l Johannat älkää välittäkö kateellisista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520