Olit taas vanhempies luona yötä koko hela veckoslut. :D
Silleen se mies löytyykin....ai niin...eihän sua kukaan halua!
On se häpeällistä vanhemmilleskin tuollainen ikisinkku hylkiö.
Hei Johannaaa...mites meni taas viikonloppu???
12
381
Vastaukset 12
- Anonyymi
Huh...luojan kiitos mulla on hyvät geenit.
En kyllä kehtais liikkua missään, jos oisin joku ikisinkku, jota kukaan ei halua koskaan.- Anonyymi
Naisia netissä nimettömänä herjaava hemmo on varmaan parisuhdemarkkinoiden kuningas, vai miten koet tämän aapee?
- Anonyymi
Itselle tulee mieleen, että Johanna on aikamoinen kisuli, kun joku on noin v ittuuntunut häneen. Joku nainen varmaan..
Go Johanna 👍Äläkä taaksesi katso, minne vatipäät jäävät.- Anonyymi
Joo, todellakin kisuli...hah. Kylän reppana, joka ei saa ikinä miestä. Kukaan ei halua sitä. :DDDDDDDDDDDDD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, todellakin kisuli...hah. Kylän reppana, joka ei saa ikinä miestä. Kukaan ei halua sitä. :DDDDDDDDDDDDD
Haluaisitko autuaasti kirjoitteleva guppe kertoa lisää tästä kylästä, että olisi mihin reflektoida
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko autuaasti kirjoitteleva guppe kertoa lisää tästä kylästä, että olisi mihin reflektoida
Olen kylläkin nainen! :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kylläkin nainen! :D
No totta mooses olet kun kerran näin hoksasit kirjoittaa tänne koko kansan pulinaboksiin🥱 va epäilemättä tiedämme heti
- Anonyymi
Voitko nyt random mt-potilas mennä muualle keuhkoomaan, tai mieluummin sille Johannalle suoraan, ketään ei kiinnosta katella sun noloa riehuntaasi täällä
- Anonyymi
Eikä tämä sinun alustus näistä gupen nimikimaroista taida lähteä rullaamaan kuten sinä lähtisit jos laittaisit jalat taskuun ja menisit alamäkeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tämä sinun alustus näistä gupen nimikimaroista taida lähteä rullaamaan kuten sinä lähtisit jos laittaisit jalat taskuun ja menisit alamäkeen
Johan minä arvasin että yksäri vähintään yhden tekosisarellisen spinnauksen aiheen poimii mitäs muuta nimiä ja kirjaimia sitä oli a ja h ja
- Anonyymi
Mitähän sä värität
- Anonyymi
Ei ole kivaa tekstiä. Kenenkään ei tarvitse kuunnella tuollaista >:l Johannat älkää välittäkö kateellisista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 721148
- 981084
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i23963Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔67943Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t126890Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen22867- 129828
- 58795
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke27761Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6718- 45686
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol46681Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka143642Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok129630- 19627
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast48620- 48604
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.80602- 35600
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi12599