🙄💤🎶 Illalla aloin katselemaan tanssii tähtien kanssa finaalia. Tänään en kuitenkaan tiennyt kuka pari sen voitti. Ei ollut dementiaa, vaan nukahdin kesken romanssi biisin tanssimista. Siis miten voin, kun pelkästään tuo biisi on aivan ihana. Pahuksen uniapnea!
Jarkko Ahola -Romanssi
https://youtu.be/ww3lNac_QTA?si=qDJjyHOdQE7rhssI
Oi kauheeta mitä kävi
2
172
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kuutamolla koko ohjelmasta. Eikö olekin niin että tanssijoiden persoonat ovat itse tanssitaitoja tärkeämmät? Mietaa olisi hauska nähdä siellä jussipaidassaan. Milloin siitä tulee muutes Suomen presidentti? Sehän näyttää Joulupukilta, Jumalalta. "God-mode" päällä siis ;).
Yleisö äänestää ketä äänestää. Finaalissa laskettiin pelkät yleisöäänet. Väliäänissä oli tuomareidenkin äänet mukana. Finaalissa oli kaksi parasta tanssijaa. Kolmantena olisi voinut olla kuka tahansa loppuerien kilpailijoista.
Mieto ei kai tanssikisaan lähde, mutta oli kilpailijana uusimmassa farmi Suomessa. Iän puolesta hän sai vähän helpotuksia. Hänelle oli annettu torpparin huone. Torpparille oli tehty pesä keittiön uuninpankolle. Torppari on siis farmin sakista se joka saa määrätä muita päivän kerrallaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2422081- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461272Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50982- 41806
- 14790
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30771Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637