Petteri Kovanaama syyllistää

Anonyymi-ap

Suomalaisia miehiä väkivallasta naisia kohtaan. Suomalaisesta miehestä tehtiin taas syyllinen. Muslimi-kulttuurissahan ja Arabimaissa tälläistä naisiin kohdistuvaa väkivaltaa ole,eikö niin, Petteri Orpo? Ja entäs sitten naisten miehiin kohdistuva HENKINEN väkivalta? Miksi Turun Viisas Poika ei nosta sitä esille?

26

535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nosta itse. Tutkimukset eivät tue ajatteluasi

• Anonyymi

empatia kykyinen ihminen tuomitsee kaiken väkivallan eikä vain suomalaisten miesten tekoset.

• Anonyymi

Nyt on taas Suomalaiset miehet syyllistetty. Ja oikein pääministerin suulla. Kyllä nyt VasemmistoFeministit ,Jutta ja Tytti kiittää Petteriä.

• Anonyymi

Islamin uskonnossa miehellä on velvollisuus ojentaa niskoittelevaa vaimoa. Heillä tuo fyysinen ojentaminen ei ole väkivaltaa, vaan opetusmetodi. Suomalainen mies pieksää vaimoaan vihan vallassa ilman päämäärää ja tarkoitusta.

• Anonyymi

kaikki sitä joskus saa turpaansa ei sitä tarvitse pelätä. pelkästään jos se ei osaa lyödä silloin voi tulla vahinkoa.

• Anonyymi

Semmosia ne Suomalaiset miehet on täysiä sikoja. Hakkaavat jatkuvasti naisiaan. Kyllä Arabimiehet on sitten ihania. Muslimimaissa naisten ei tarvitse elää pelossa,että mies hakkaa. Muslimimies on vaan niin ihana,että se vain silittelee ja rapsuttelee vaimoaan. Kyllä tässä Meidän pääministeri Orpo on ihan oikeassa. Suomalaisten miesten perheväkivalta on saatava kuriin. Nyt tarvitaan kovia otteita ja ilmianto kanavia,mihin voi tehdä ilmoituksen väkivaltaisesta miehestä.

• Anonyymi

Sika on muslimeille saastainen eläin, joten suomalainen mies on sika juuri siinä merkityksessä. Suomalaisen naisen ei tarvitse muslimimiestä pelätä, vaan kunnioittaa ja olla kuuliainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sika on muslimeille saastainen eläin, joten suomalainen mies on sika juuri siinä merkityksessä. Suomalaisen naisen ei tarvitse muslimimiestä pelätä, vaan kunnioittaa ja olla kuuliainen.

Moneltako otit poskeen tänään?

• Anonyymi

EI SILLÄ TUTKIMUKSELLA OLLUT MITÄÄN POHJAA KUTEN MYÖHEMMIN SELVISI. VAHVAA TUNNISTAMISTA EI TARVITTU,JOTEN YKSI TYYPPI ON VOINUT LADATA KYMMENIÄ SAMOJA VASTAUKSIA..

• Anonyymi

Suomalaiset on ihan turhia muutenkin

• Anonyymi

Joo, vois vaihtaa väestön. Ainakin miehet lähettää Venäjälle ja muslimiuroksia tilalle.

• Anonyymi

Gulak kuriton kansa. Sliperia opettaa!! Päättäjät armahtavat toisiaan ja tuomitsevat kansan!! Mikä vapaus täällä on kaikki on vankilassa ja sen nimi on Suomi!! Kuinka monesti sinut on haukuttu kansalaisena paskaksi turhaksi tyhjän toimittajaksi vaikka olet parhaasi mukaan yrittänyt, lautasesi viedään edestäsi, kätesi kahlitaan ja jos erehdyt valittamaan niin sinusta tehdään esimerkki jota kaikki muut joutuvat häpeämään, saat iskuja, saat satikutia, saat opetuksen. Miksi pitää olla niin? miksi suostut alistumaan heille, tekevät sitä vaan ilokseen, tumpatakseen sinut kuin savukkeen. Selkärankasi on kierteellä etkä tiedä katketakko vai vain odottaa kuolemaan, SEKÖ ON SINUN ELÄMÄSI, SEKÖ ON SINUN HAAVEESI, SEKÖ ON SINUN TAHTOSI!!!!!! EI ENÄÄÄÄ!!!!! Tahdotko kuolla heidän naurunsa tähden, sitäkö oikeasti tahdot? Missä on sinun naurusi? Minä tiedän, sinulla ei ole oikeutta nauraa..

• Anonyymi

Ei se ole helppoa Petterilläkään. Poika leikkii Oikeistolaista Porvaria,vaikka tietää itsekkin ,että on Vasemmistolainen Sosialisti. Kaksilla rattailla ajaminen tekee varmasti tiukkaa,ja jatkuvasti löytää itsensä jostain itse tekemästään sotkusta. Petterille itselleenkin olisi varmasti helpompaa tunnustaa itselleen olevansa Sosialisti,ja siirtyisi sinne Tovereidensa pariin Demareihin.

• Anonyymi

Pelkkä paskanjauhaja koko ukko. Lopettaisi tuollaisen jokaisen femakon perseennuolennan.

• Anonyymi

Olen kyllästynyt olemaan miehenä,joten päätin ensivuonna muuttua naiseksi. Onneksi Marinin hallitus muutti biologian niin tämäkin on nyt mahdollista...

• Anonyymi

Kyllä sukupuolta pitää saada vaihtaa vuoden välein,ja jollette minua usko niin uskokaa demareita ja kepua jotka lain säätivät..

• Anonyymi

Minäkin olin Jorma ennen,ja nyt vuoden päivät olen ollut Pirkkona,mutta kun musta nyt tuntuu,että mä olenkin Susi,joka saalistaa,niin mä taidan vaihtaakkin identiteettini nyt sudeksi.Mun kulmahampaatkin on ihan kuin sudella,ja joskus yöllä mä herään siihen kun mä ulvon.Mun täytyy olla susi.

• Anonyymi

tossun alla niin pitää pätee muualla sitten niin kuin on nähty jo aikaisemminkin

• Anonyymi

Petteri saa taas piiskaa illalla, kun ei puhunut homoista mitään.

• Anonyymi

Petteri on mamis. Ei minkäänlaista seksuaalirikosta miehellä.

• Anonyymi

Kuka pyykkää petterin kotona? Emäntä vaiko pikku-petteri?

• Anonyymi

Kuka niistää petterin nokan?

• Anonyymi

Siksi Sdp

• Anonyymi

Ja ääniä senkun ropisee ;) Millä tarinalla kalastetaan seuraavat äänet?

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      130
      3089
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      39
      2949
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      105
      1331
    4. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      135
      1057
    5. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1047
    6. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1037
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      977
    8. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      949
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      777
    10. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      753
    Aihe