Koronan tultua 2020 piti keksiä uusi halpa harrastus.
Lomautus koronarajoitukset jouten oloa mitä tekisi?
Kaverillakaan ei mennyt hyvin omassa parisuhteessa kun tuli ero ja masennus.
Kaveri oli noin 3kk sinkkuna ja otettiin meillä alkon tuotteita.
Saunottiin kolmistaan ja kaverilla heräsi halu vaimoani kohtaan ja kalu alkoi nostaa päätään.
Päädyttiin siitä samaan sänkyyn ja vaimoa kimpassa panemaan.
Nykyään ei olla käytetty alkoa mutta vaimoa pannaan kimpassa kun tekee mieli ja mieli tekee tosi usein.
Piti keksiä uusi
5
657
Vastaukset
- Anonyymi
Ok...
- Anonyymi
Hupiukko todellakin keksii näitä kusten juostuja satuja buaahaa
- Anonyymi
Konservatiivi kommentoi
- Anonyymi
Omaa vaimoa en ole muiden kanssa pannut. Mutta eikö ole mukavaa, kun nainen haluaa saada useampaa miestä yhtäaikaa. Ovat valtavan kiimaisia ja halukkaita naisia. Noin kyrvänhaluinen nainen on lottovoitto. Hienoimmat hetket on kun naista panee monta miestä yhtäaikaa, vuorotellen, joka reikään. Nainen vai määräilee miehiä, että kuka panee ja minne. Lopussa nainen vain ulvoo ja ulisee, kun nauttii monen kyrvän tuottamasta orgasmista.
Uskaltakaa naiset vaatia useampaa kyrpää sisään ja runkattaviksi!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831579Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721390Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271354Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
- 11941