Ettei Kyläkrouvissa käy paljon väkeä.
Näyttää siltä
59
3958
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä olet nyt väärässä.. 😅
- Anonyymi
Viimeksi kun kävin, ei ollut paljon ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeksi kun kävin, ei ollut paljon ketään.
Meinaatko että karvian kokoisessa kunnassa sijaitseva ravintola edes pystyisi olemaan avauksesta sulkemiseen aina täynnä?
Ei se niin ole edes isompien kaupunkien ravintoloissa ainakaan tällä hetkellä...
Kyläkrouvissa on ollut ihan tarpeeksi väkeä kun itse olen sielä käynyt.. ja ilmeisesti ravintolalla menee myös ihan hyvin tilanteeseen nähden. ☺️ - Anonyymi
Ei paljon käy ihmisiä kaljalla, mutta syömässä varmaan käy enemmän porukkaa. Joskus olin Krouvissa työkokeilussa ja sain ilmaisen lounaan.
- Anonyymi
Kyllä olet nyt väärässä.. 🤣
- Anonyymi
Ehkä onkin niin, että välillä käy ja välillä ei.
- Anonyymi
Kateelliset huutelee🤣
- Anonyymi
Hyvä että edes jonkin verran käy, baari pysyy pystyssä ja kaikki on tyytyväisiä...
Taidan poiketa siellä vkonloppuna olusilla. - Anonyymi
Meen toiseen juomapisteeseen.
- Anonyymi
Rouvissa on paremmat naiset.
- Anonyymi
Mentävä kauas muihin kuntiin, jos nais asiois liikkuu.
- Anonyymi
Naulan kantaan nais jutus.
- Anonyymi
Lähipubi on hyvä.
- Anonyymi
Krouvi on kyllä nykyää paljon parempi ku Tälli..
Krouvissa on laajempi valikoima, ruoka on laadukasta ja hyvää, henkilökuntakin ammattitaitosta.- Anonyymi
Tällissähän on vain keittolounas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällissähän on vain keittolounas.
Ei ole edes sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole edes sitä
Aiemmin oli.
- Anonyymi
Mutta saa juomaa
- Anonyymi
Kummassako käy tasokkaammat naiset?
- Anonyymi
Ei kummassakaan.
Tasokkaat naiset ei ryve tuollaisissa paikoissa.
- Anonyymi
Ei ilmeimeisesti kun 4kk sitten päiväys menny breezeris
- Anonyymi
Missäs paikalliset laatu naiset käy viihteellä?
- Anonyymi
Karaoke väestä kadonnut monta joita on ollut ilo kuunnella. Muutakin tulkintaa kuin ukkometsoa kolme kertaa illassa tarzan huutona.
- Anonyymi
Joo pari Mattia uupuu!!
- Anonyymi
T H voisit mennä muualle mariseen. On ihan sama onko 10 asiakasta vai 200 asiakasta, niin aina sama virsi "ei ole ketään"
Tällissä hyvä kun 10 ihmistä käy yhteensä.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T H voisit mennä muualle mariseen. On ihan sama onko 10 asiakasta vai 200 asiakasta, niin aina sama virsi "ei ole ketään"
Tällissä hyvä kun 10 ihmistä käy yhteensä..Ei se määrä, vaan se laatu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se määrä, vaan se laatu!
Nimenomaan...
- Anonyymi
Ei Matit käy enää kuppilas, heillä on parempaa seuraa ja tekemistä
- Anonyymi
Miten siellä juomapisteellä uusivuosi vaihtui?
Oliko jotain mainitsemisen arvoista?- Anonyymi
Mahtavasti
- Anonyymi
Eiköhän se kuinka paljon väkeä käy, ole julkista tietoa kohta, kun osakeyhtiö kyseessä....
- Anonyymi
Kyllä siä kyläkrouvis hyvin käy väkeä ja hyviä sapuskat
- Anonyymi
...ja paljon hyvää juomatonta juomaa, ruuan kylkeen.
- Anonyymi
Mikä oli vapun tilanne Karvian juomapisteillä?
- Anonyymi
Perinteinen hämäriä muistikuvia. Pyörin ympäri terasseja ja näin viissiin väkeä.
- Anonyymi
Eli normi vappu ollut.
- Anonyymi
Kyllä siellä oli 98% koko Karvian väestöstä.
- Anonyymi
Kyĺlä siä vain hyvi poruķkaa hyvää sapuskaa ja onhan siä siä usein eri esiintyjää
- Anonyymi
Juaraan KyläRouvi uuteen nousuun..
- Anonyymi
Ei ne enää nouse.
- Anonyymi
Kulta ajat on jääny 2010 luvun alkuun. Ei baarielämä tästä varmasti koskaan enää sinne nouse. Mutta krouvissa tehdään asiat nyt hyvin, sillä pääsee pitkälle.
- Anonyymi
Yritetään edes. Jätetään sahrin lipittäminen kotona väliin ja lähdetään pariin.
Siä on parempi sosiaalinen toimintakin kuin kotona.
Siinä sivussa voi saada vierastakin. - Anonyymi
Alamäki on varma. Kulta aika oli silloin kun savua oli ettei nähny ketä on paikalla.
- Anonyymi
Kyllä krouvissa taas oli viikonloppuna hyvinkin väkeä. Kyllä krouvi pystyssä pysyy! Mukava henkilökunta, hyviä esiintyjiä ja hyvää ruokaa!
- Anonyymi
Seponvasenseppoakaan näy https://yle.fi/a/74-20191240
- Anonyymi00052
Kummassako juomapisteessä on parempi meno?
- Anonyymi00053
Ehkä pääsiäisen aikaan käy.
- Anonyymi00054
Neljän päivän putki...
- Anonyymi00055
Tänään siellä on kello 19-22 pääsy vain 12-17-vuotiaille.
- Anonyymi00056
Ainaki esiintyjät voisi olla muutaku sitä ainasta räppiä....
Vähän vanhemmalla kansalle kans jotain????ruoka hyvä- Anonyymi00058
Eikö uniklubin laulaja Jussi Selo ole sellainen? Onhan sielä useasti ollut vanhemmalle väelle musiikkia? Trubaduureja? Soittaneet kaikille sopivia lauluja?
- Anonyymi00057
Kunnon strippari pari ja toples tarjoilijat vois elvyttää meininkiä.
- Anonyymi00059
Eiköhän se pärjää ilmankin..
- Anonyymi00060
Krouvi ny on ollu nuoremman väen paikka. Tälli vetää loput.
- Anonyymi00061
Joo sitä räppiä vaa. Ei vois vähempää kinostella
- Anonyymi00062
Kummassako on naarasta paremmin tyrkyllä?
- Anonyymi00063
Käykö tällissä edes kukaan?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592