Näyttää siltä

Anonyymi-ap

Ettei Kyläkrouvissa käy paljon väkeä.

59

3958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä olet nyt väärässä.. 😅

      • Anonyymi

        Viimeksi kun kävin, ei ollut paljon ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeksi kun kävin, ei ollut paljon ketään.

        Meinaatko että karvian kokoisessa kunnassa sijaitseva ravintola edes pystyisi olemaan avauksesta sulkemiseen aina täynnä?
        Ei se niin ole edes isompien kaupunkien ravintoloissa ainakaan tällä hetkellä...
        Kyläkrouvissa on ollut ihan tarpeeksi väkeä kun itse olen sielä käynyt.. ja ilmeisesti ravintolalla menee myös ihan hyvin tilanteeseen nähden. ☺️


      • Anonyymi

        Ei paljon käy ihmisiä kaljalla, mutta syömässä varmaan käy enemmän porukkaa. Joskus olin Krouvissa työkokeilussa ja sain ilmaisen lounaan.


    • Anonyymi

      Kyllä olet nyt väärässä.. 🤣

      • Anonyymi

        Ehkä onkin niin, että välillä käy ja välillä ei.


    • Anonyymi

      Kateelliset huutelee🤣

    • Anonyymi

      Hyvä että edes jonkin verran käy, baari pysyy pystyssä ja kaikki on tyytyväisiä...
      Taidan poiketa siellä vkonloppuna olusilla.

    • Anonyymi

      Meen toiseen juomapisteeseen.

    • Anonyymi

      Rouvissa on paremmat naiset.

    • Anonyymi

      Mentävä kauas muihin kuntiin, jos nais asiois liikkuu.

    • Anonyymi

      Naulan kantaan nais jutus.

    • Anonyymi

      Lähipubi on hyvä.

    • Anonyymi

      Krouvi on kyllä nykyää paljon parempi ku Tälli..
      Krouvissa on laajempi valikoima, ruoka on laadukasta ja hyvää, henkilökuntakin ammattitaitosta.

      • Anonyymi

        Tällissähän on vain keittolounas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällissähän on vain keittolounas.

        Ei ole edes sitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole edes sitä

        Aiemmin oli.


    • Anonyymi

      Mutta saa juomaa

    • Anonyymi

      Kummassako käy tasokkaammat naiset?

      • Anonyymi

        Ei kummassakaan.
        Tasokkaat naiset ei ryve tuollaisissa paikoissa.


    • Anonyymi

      Ei ilmeimeisesti kun 4kk sitten päiväys menny breezeris

    • Anonyymi

      Missäs paikalliset laatu naiset käy viihteellä?

    • Anonyymi

      Karaoke väestä kadonnut monta joita on ollut ilo kuunnella. Muutakin tulkintaa kuin ukkometsoa kolme kertaa illassa tarzan huutona.

    • Anonyymi

      Joo pari Mattia uupuu!!

      • Anonyymi

        T H voisit mennä muualle mariseen. On ihan sama onko 10 asiakasta vai 200 asiakasta, niin aina sama virsi "ei ole ketään"
        Tällissä hyvä kun 10 ihmistä käy yhteensä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        T H voisit mennä muualle mariseen. On ihan sama onko 10 asiakasta vai 200 asiakasta, niin aina sama virsi "ei ole ketään"
        Tällissä hyvä kun 10 ihmistä käy yhteensä..

        Ei se määrä, vaan se laatu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se määrä, vaan se laatu!

        Nimenomaan...


    • Anonyymi

      Ei Matit käy enää kuppilas, heillä on parempaa seuraa ja tekemistä

    • Anonyymi

      Miten siellä juomapisteellä uusivuosi vaihtui?
      Oliko jotain mainitsemisen arvoista?

      • Anonyymi

        Mahtavasti


    • Anonyymi

      Eiköhän se kuinka paljon väkeä käy, ole julkista tietoa kohta, kun osakeyhtiö kyseessä....

    • Anonyymi

      Kyllä siä kyläkrouvis hyvin käy väkeä ja hyviä sapuskat

    • Anonyymi

      ...ja paljon hyvää juomatonta juomaa, ruuan kylkeen.

    • Anonyymi

      Mikä oli vapun tilanne Karvian juomapisteillä?

    • Anonyymi

      Perinteinen hämäriä muistikuvia. Pyörin ympäri terasseja ja näin viissiin väkeä.

    • Anonyymi

      Eli normi vappu ollut.

    • Anonyymi

      Kyllä siellä oli 98% koko Karvian väestöstä.

    • Anonyymi

      Kyĺlä siä vain hyvi poruķkaa hyvää sapuskaa ja onhan siä siä usein eri esiintyjää

    • Anonyymi

      Juaraan KyläRouvi uuteen nousuun..

    • Anonyymi

      Ei ne enää nouse.

      • Anonyymi

        Kulta ajat on jääny 2010 luvun alkuun. Ei baarielämä tästä varmasti koskaan enää sinne nouse. Mutta krouvissa tehdään asiat nyt hyvin, sillä pääsee pitkälle.


    • Anonyymi

      Yritetään edes. Jätetään sahrin lipittäminen kotona väliin ja lähdetään pariin.
      Siä on parempi sosiaalinen toimintakin kuin kotona.
      Siinä sivussa voi saada vierastakin.

    • Anonyymi

      Alamäki on varma. Kulta aika oli silloin kun savua oli ettei nähny ketä on paikalla.

    • Anonyymi

      Kyllä krouvissa taas oli viikonloppuna hyvinkin väkeä. Kyllä krouvi pystyssä pysyy! Mukava henkilökunta, hyviä esiintyjiä ja hyvää ruokaa!

    • Anonyymi
    • Anonyymi00052

      Kummassako juomapisteessä on parempi meno?

    • Anonyymi00053

      Ehkä pääsiäisen aikaan käy.

    • Anonyymi00054

      Neljän päivän putki...

    • Anonyymi00055

      Tänään siellä on kello 19-22 pääsy vain 12-17-vuotiaille.

    • Anonyymi00056

      Ainaki esiintyjät voisi olla muutaku sitä ainasta räppiä....
      Vähän vanhemmalla kansalle kans jotain????ruoka hyvä

      • Anonyymi00058

        Eikö uniklubin laulaja Jussi Selo ole sellainen? Onhan sielä useasti ollut vanhemmalle väelle musiikkia? Trubaduureja? Soittaneet kaikille sopivia lauluja?


    • Anonyymi00057

      Kunnon strippari pari ja toples tarjoilijat vois elvyttää meininkiä.

    • Anonyymi00059

      Eiköhän se pärjää ilmankin..

    • Anonyymi00060

      Krouvi ny on ollu nuoremman väen paikka. Tälli vetää loput.

    • Anonyymi00061

      Joo sitä räppiä vaa. Ei vois vähempää kinostella

    • Anonyymi00062

      Kummassako on naarasta paremmin tyrkyllä?

      • Anonyymi00063

        Käykö tällissä edes kukaan?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe