Ettei Kyläkrouvissa käy paljon väkeä.
Näyttää siltä
33
1904
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä olet nyt väärässä.. 😅
- Anonyymi
Viimeksi kun kävin, ei ollut paljon ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeksi kun kävin, ei ollut paljon ketään.
Meinaatko että karvian kokoisessa kunnassa sijaitseva ravintola edes pystyisi olemaan avauksesta sulkemiseen aina täynnä?
Ei se niin ole edes isompien kaupunkien ravintoloissa ainakaan tällä hetkellä...
Kyläkrouvissa on ollut ihan tarpeeksi väkeä kun itse olen sielä käynyt.. ja ilmeisesti ravintolalla menee myös ihan hyvin tilanteeseen nähden. ☺️ - Anonyymi
Ei paljon käy ihmisiä kaljalla, mutta syömässä varmaan käy enemmän porukkaa. Joskus olin Krouvissa työkokeilussa ja sain ilmaisen lounaan.
- Anonyymi
Kyllä olet nyt väärässä.. 🤣
- Anonyymi
Ehkä onkin niin, että välillä käy ja välillä ei.
- Anonyymi
Kateelliset huutelee🤣
- Anonyymi
Hyvä että edes jonkin verran käy, baari pysyy pystyssä ja kaikki on tyytyväisiä...
Taidan poiketa siellä vkonloppuna olusilla. - Anonyymi
Meen toiseen juomapisteeseen.
- Anonyymi
Rouvissa on paremmat naiset.
- Anonyymi
Mentävä kauas muihin kuntiin, jos nais asiois liikkuu.
- Anonyymi
Naulan kantaan nais jutus.
- Anonyymi
Lähipubi on hyvä.
- Anonyymi
Krouvi on kyllä nykyää paljon parempi ku Tälli..
Krouvissa on laajempi valikoima, ruoka on laadukasta ja hyvää, henkilökuntakin ammattitaitosta.- Anonyymi
Tällissähän on vain keittolounas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällissähän on vain keittolounas.
Ei ole edes sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole edes sitä
Aiemmin oli.
- Anonyymi
Mutta saa juomaa
- Anonyymi
Kummassako käy tasokkaammat naiset?
- Anonyymi
Ei kummassakaan.
Tasokkaat naiset ei ryve tuollaisissa paikoissa.
- Anonyymi
Ei ilmeimeisesti kun 4kk sitten päiväys menny breezeris
- Anonyymi
Missäs paikalliset laatu naiset käy viihteellä?
- Anonyymi
Karaoke väestä kadonnut monta joita on ollut ilo kuunnella. Muutakin tulkintaa kuin ukkometsoa kolme kertaa illassa tarzan huutona.
- Anonyymi
Joo pari Mattia uupuu!!
- Anonyymi
T H voisit mennä muualle mariseen. On ihan sama onko 10 asiakasta vai 200 asiakasta, niin aina sama virsi "ei ole ketään"
Tällissä hyvä kun 10 ihmistä käy yhteensä.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T H voisit mennä muualle mariseen. On ihan sama onko 10 asiakasta vai 200 asiakasta, niin aina sama virsi "ei ole ketään"
Tällissä hyvä kun 10 ihmistä käy yhteensä..Ei se määrä, vaan se laatu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se määrä, vaan se laatu!
Nimenomaan...
- Anonyymi
Ei Matit käy enää kuppilas, heillä on parempaa seuraa ja tekemistä
- Anonyymi
Miten siellä juomapisteellä uusivuosi vaihtui?
Oliko jotain mainitsemisen arvoista?- Anonyymi
Mahtavasti
- Anonyymi
Eiköhän se kuinka paljon väkeä käy, ole julkista tietoa kohta, kun osakeyhtiö kyseessä....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1266181Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745662204Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk341471Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1121298Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881165Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481035- 661008
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll62965Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27948- 65941