Mitä mahtaa tulla entiseen Tokmannin tossa kaupungilla ,tuleeko joku ruokakauppa vai mikä. Kuka mahtaa rahoittaa ostajia. Helander vai, koska ei ostajalla ainakaan oo mitään resursseja
Entinen tokmanni
14
679
Vastaukset
- Anonyymi
Jospa tulee puuilo ja dresman ja mac donalds
- Anonyymi
No ei ne kaikki ainakaan siihen mahdu. Ja ois kiva jos tulis. Sitten sais tulla Rusta ja sotka myös😂😂😂
- Anonyymi
Ei vai.
- Anonyymi
Järjetön riski hankkia tuollainen stressinpesä mutta mikäs siinä, jos rahat riittää!
- Anonyymi
Vuosia tyhjillään ollut rakennus jossa varmaan haisee home. Mun mielestä se ois kannattanut purkaa
- Anonyymi
Alko kuulemma tulee. Täytyy sitä keskustassakin olla.
- Anonyymi
No ei tuu, eikä sitä edes tarvita
- Anonyymi
Olisi hyvä paikka yksityiselle terveysasemalle.
- Anonyymi
No onhan tässä mehiläinen
- Anonyymi
lopultakin stocmann tulee loimaalle.
- Anonyymi
Se maksoi tonnin, ei siihen mitään tarvitse tulla.
- Anonyymi
Mikä maksoi tonnin
- Anonyymi
Ai se rakennus maksoi tonnin vai. Jos siihen tuleekin kirpputori.
- Anonyymi
Niin se maksoi kymppi tonnin. Siellähän on jo valmiiksi monta asuntoa joista osa jo vuokrattukkin. Myymälätilat saneerataan niin siihen voi tulla ihan mitä vaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 60856
- 47819
- 46745
- 40731
- 39698