Mitä mahtaa tulla entiseen Tokmannin tossa kaupungilla ,tuleeko joku ruokakauppa vai mikä. Kuka mahtaa rahoittaa ostajia. Helander vai, koska ei ostajalla ainakaan oo mitään resursseja
Entinen tokmanni
14
415
Vastaukset
- Anonyymi
Jospa tulee puuilo ja dresman ja mac donalds
- Anonyymi
No ei ne kaikki ainakaan siihen mahdu. Ja ois kiva jos tulis. Sitten sais tulla Rusta ja sotka myös😂😂😂
- Anonyymi
Ei vai.
- Anonyymi
Järjetön riski hankkia tuollainen stressinpesä mutta mikäs siinä, jos rahat riittää!
- Anonyymi
Vuosia tyhjillään ollut rakennus jossa varmaan haisee home. Mun mielestä se ois kannattanut purkaa
- Anonyymi
Alko kuulemma tulee. Täytyy sitä keskustassakin olla.
- Anonyymi
No ei tuu, eikä sitä edes tarvita
- Anonyymi
Olisi hyvä paikka yksityiselle terveysasemalle.
- Anonyymi
No onhan tässä mehiläinen
- Anonyymi
lopultakin stocmann tulee loimaalle.
- Anonyymi
Se maksoi tonnin, ei siihen mitään tarvitse tulla.
- Anonyymi
Mikä maksoi tonnin
- Anonyymi
Ai se rakennus maksoi tonnin vai. Jos siihen tuleekin kirpputori.
- Anonyymi
Niin se maksoi kymppi tonnin. Siellähän on jo valmiiksi monta asuntoa joista osa jo vuokrattukkin. Myymälätilat saneerataan niin siihen voi tulla ihan mitä vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279