Mitä mahtaa tulla entiseen Tokmannin tossa kaupungilla ,tuleeko joku ruokakauppa vai mikä. Kuka mahtaa rahoittaa ostajia. Helander vai, koska ei ostajalla ainakaan oo mitään resursseja
Vastaukset 14
- Anonyymi
Jospa tulee puuilo ja dresman ja mac donalds
- Anonyymi
No ei ne kaikki ainakaan siihen mahdu. Ja ois kiva jos tulis. Sitten sais tulla Rusta ja sotka myös😂😂😂
- Anonyymi
Ei vai.
- Anonyymi
Järjetön riski hankkia tuollainen stressinpesä mutta mikäs siinä, jos rahat riittää!
- Anonyymi
Vuosia tyhjillään ollut rakennus jossa varmaan haisee home. Mun mielestä se ois kannattanut purkaa
- Anonyymi
Alko kuulemma tulee. Täytyy sitä keskustassakin olla.
- Anonyymi
No ei tuu, eikä sitä edes tarvita
- Anonyymi
Olisi hyvä paikka yksityiselle terveysasemalle.
- Anonyymi
No onhan tässä mehiläinen
- Anonyymi
lopultakin stocmann tulee loimaalle.
- Anonyymi
Se maksoi tonnin, ei siihen mitään tarvitse tulla.
- Anonyymi
Mikä maksoi tonnin
- Anonyymi
Ai se rakennus maksoi tonnin vai. Jos siihen tuleekin kirpputori.
- Anonyymi
Niin se maksoi kymppi tonnin. Siellähän on jo valmiiksi monta asuntoa joista osa jo vuokrattukkin. Myymälätilat saneerataan niin siihen voi tulla ihan mitä vaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791309
- 821172
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83589Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44468Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455