Katsoa läheltä

Anonyymi-ap

Olisi tosi kiihottavaa katsoa aivan läheltä kun mies runkkaa kovaa suonikastaan kalua loppuun asti!t Kuopio50m

24

650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saat katsella😀

Ukm66 Kuopio

• Anonyymi

Hyi saatana fossiili

• Anonyymi

Moi!Olisi ilo katsella ja paikkakin löytyy!t Kuopio50m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi!Olisi ilo katsella ja paikkakin löytyy!t Kuopio50m

Laita mulle kik viesti AaronM1958

• Anonyymi

Samaa mieltä,kiihottava ajatus katsella toisen itsetyydytystä...kiihottaa...t.61 ukm

• Anonyymi

Kuohi ittes luuseripelle

• Anonyymi

Olen kanssa Kuopiosta,mitoiltani 165/60/13,5,posliini,voisin runkata mielelläni kun katselet.M58

• Anonyymi

Buaahaa nysä pili

• Anonyymi

Moi!olisi ilo katsoa ja paikkakin löytyisi!t Kuopio50m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleen niuvanniemen suljetulla buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minne haluaisit spermat, vai antaisinko lopuksi tulla vaan kun katselet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minne haluaisit spermat, vai antaisinko lopuksi tulla vaan kun katselet

No toki mikä sinusta tuntuisi parhaalta loppu huipennukseen?!t Kuopio50m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No toki mikä sinusta tuntuisi parhaalta loppu huipennukseen?!t Kuopio50m

Tykkäisin olla ihan alasti edessäsi ja antaa vaan tulla lattialle tai pöydälle ja että sinä siivoaisit spermat ja että sinä olisit kanssa alasti olis kiva kattoo seisooko sulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkäisin olla ihan alasti edessäsi ja antaa vaan tulla lattialle tai pöydälle ja että sinä siivoaisit spermat ja että sinä olisit kanssa alasti olis kiva kattoo seisooko sulla

Kuulostaa hyvältä👍toki saat ruoskia spermat mihin tahdot!!t Kuopio50m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä👍toki saat ruoskia spermat mihin tahdot!!t Kuopio50m

Kiva jos sinä runkkaisit kanssa,mutta antaisit minulta tulla ensin,sitten roiskisit spermat minun spermojen joukkoon...tai vaikka minun paljaalle pyllylle,miltä kuulostaisi,miten sinä haluaisit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva jos sinä runkkaisit kanssa,mutta antaisit minulta tulla ensin,sitten roiskisit spermat minun spermojen joukkoon...tai vaikka minun paljaalle pyllylle,miltä kuulostaisi,miten sinä haluaisit?

Vois tuntua hyvältä saada itsekkin spermaa pylly vaolle tai kasvoille!t Kuopio50m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vois tuntua hyvältä saada itsekkin spermaa pylly vaolle tai kasvoille!t Kuopio50m

Kuopio 50v myös, runkkailukokemuksia hakemassa. Voin osallistua jos mukaan pääsee.

• Sama halu myös mulla kun aloittajalla 02al.

• Kauanko sulla meni ton lauseen opettelemiseen kun et muuta osaa kirjoittaa. Ja Turku ei todellakaan ole ainoo paikka 02 al

• Kovat Jätkät huutelee anonyyminä

• Haluutko kuolla?

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      217
      6679
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      133
      5584
    3. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      293
      3631
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3510
    5. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      125
      2537
    6. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      4
      2190
    7. Läppärit kahviloissa

Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi
      Kahvilat
      59
      2021
    8. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      2006
    9. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      63
      1803
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      106
      1544
    Aihe