Olisi tosi kiihottavaa katsoa aivan läheltä kun mies runkkaa kovaa suonikastaan kalua loppuun asti!t Kuopio50m
Katsoa läheltä
25
590
Vastaukset
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede tumputtaa sata lasissa buaahaa
- Anonyymi
Ok kiitos vinkistä👍Pitääkin heti lähteä matkaan!!
- Anonyymi
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Saat katsella😀
Ukm66 Kuopio- Anonyymi
Hyi saatana fossiili
- Anonyymi
Moi!Olisi ilo katsella ja paikkakin löytyy!t Kuopio50m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi!Olisi ilo katsella ja paikkakin löytyy!t Kuopio50m
Laita mulle kik viesti AaronM1958
- Anonyymi
Samaa mieltä,kiihottava ajatus katsella toisen itsetyydytystä...kiihottaa...t.61 ukm
- Anonyymi
Kuohi ittes luuseripelle
- Anonyymi
Olen kanssa Kuopiosta,mitoiltani 165/60/13,5,posliini,voisin runkata mielelläni kun katselet.M58
- Anonyymi
Buaahaa nysä pili
- Anonyymi
Moi!olisi ilo katsoa ja paikkakin löytyisi!t Kuopio50m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen niuvanniemen suljetulla buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne haluaisit spermat, vai antaisinko lopuksi tulla vaan kun katselet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne haluaisit spermat, vai antaisinko lopuksi tulla vaan kun katselet
No toki mikä sinusta tuntuisi parhaalta loppu huipennukseen?!t Kuopio50m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No toki mikä sinusta tuntuisi parhaalta loppu huipennukseen?!t Kuopio50m
Tykkäisin olla ihan alasti edessäsi ja antaa vaan tulla lattialle tai pöydälle ja että sinä siivoaisit spermat ja että sinä olisit kanssa alasti olis kiva kattoo seisooko sulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäisin olla ihan alasti edessäsi ja antaa vaan tulla lattialle tai pöydälle ja että sinä siivoaisit spermat ja että sinä olisit kanssa alasti olis kiva kattoo seisooko sulla
Kuulostaa hyvältä👍toki saat ruoskia spermat mihin tahdot!!t Kuopio50m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä👍toki saat ruoskia spermat mihin tahdot!!t Kuopio50m
Kiva jos sinä runkkaisit kanssa,mutta antaisit minulta tulla ensin,sitten roiskisit spermat minun spermojen joukkoon...tai vaikka minun paljaalle pyllylle,miltä kuulostaisi,miten sinä haluaisit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva jos sinä runkkaisit kanssa,mutta antaisit minulta tulla ensin,sitten roiskisit spermat minun spermojen joukkoon...tai vaikka minun paljaalle pyllylle,miltä kuulostaisi,miten sinä haluaisit?
Vois tuntua hyvältä saada itsekkin spermaa pylly vaolle tai kasvoille!t Kuopio50m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vois tuntua hyvältä saada itsekkin spermaa pylly vaolle tai kasvoille!t Kuopio50m
Kuopio 50v myös, runkkailukokemuksia hakemassa. Voin osallistua jos mukaan pääsee.
Sama halu myös mulla kun aloittajalla 02al.
Kauanko sulla meni ton lauseen opettelemiseen kun et muuta osaa kirjoittaa. Ja Turku ei todellakaan ole ainoo paikka 02 al
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167190- 1992577
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082120En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761568Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911109- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46979- 87925
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7738