Pitäisi saada järkevän hintainen pankki yritykselleni. Laki ei velvoita toiminimelle yritystiliä, mutta löytyykö pankkia joka sallisi toiminimiyritystoiminna normitilille?
Yritystileistä löytyy nykyään paljon tarjontaa, mutta mikä olisi paras ja miksi?
Mikä on paras pankki pk-yrittäjälle?
Anonyymi-ap
3
107
Vastaukset
- Anonyymi
Roskapankki
- Anonyymi
Pankkihan ei sinulle/ yritykselle sitä työtä ja tulosta tee vaan se pitää tehdä itse, joten katsoisin vain että tili on riittävän iso, ettei tule heti täyteen, kun yrittäjän leveä elämä alkaa. Mieti esimerkiksi helppokäyttöisyyttä.
Toiminimiyrittäjyys on toki sellaista puuhastelua, että avaisin omaan pääpankkiin rinnakkaistilin - Anonyymi
Se sama pankki jossa olet itse asiakkaana ja jossa saat ne asiat joita haet. Jos olet juuri syntynyt viaton lapsi ja perustat yritystä, niin voit mennä mihin pankkiin tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584