Hoitolaitoksessa nähtyä: siivooja ottaa taskustaan rätin, sipaisee sillä hissin nappuloita ja tunkee rätin takaisin taskuunsa.
Lie muutaman tunnin kuluttua vähemmän hygieeninen se rätti.
Pintojen desinfiointi
60
624
Vastaukset
- Anonyymi
Sipaisiko sinun nappuloita samalla?
- Anonyymi
Vaikuttaako siltä että sinä epätavallisinen nettikommentteinesi dissailet ja huutiksia suunnittelet vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaako siltä että sinä epätavallisinen nettikommentteinesi dissailet ja huutiksia suunnittelet vaan.
Ostarilla nähty samoin ja myös roska laatikon kylkeä pyyhkimässä valkovenäläinen nuori ja rätti taskuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostarilla nähty samoin ja myös roska laatikon kylkeä pyyhkimässä valkovenäläinen nuori ja rätti taskuun.
Saitko suojauduttua ettei kahvit menneet henkitorveesi juuri silloin ?.
- Anonyymi
Saattaahan se vaihtaa sen rätin, aika ajoin. Olisit kysynyt, ennen kuin mustamaalaat julkisesti.
- Anonyymi
Mainittiinko nimi? Edes itse laitos? Ei. Eli ketä on mustamaalattu??
- Anonyymi
Ei nuo mielensäpahoittajat mitään kysele, kun sehän voi katkaista koko valituksen heti alkuunsa. Pääasia heille on vain saada vuodatettua tuo oma mielipiteensä mahdollisimman moneen paikkaan ja mahdollisimman meheväksi väritettynä, jotta mielensäpahoittaja saa huomiota mahdollisimman monelta kaltaiseltaan😂😂.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siivoojien ammattikunta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siivoojien ammattikunta.
Ei täyty mustamaalaamisen kriteerit. Täytyisi olla joko yksityishenkilö tai yksittäinen firma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täyty mustamaalaamisen kriteerit. Täytyisi olla joko yksityishenkilö tai yksittäinen firma.
Seli seli, epäilys kohdistuu kaikkiin, jos ei ole tietoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöydät Puhtaaks Oy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seli seli, epäilys kohdistuu kaikkiin, jos ei ole tietoa.
Kyseessä ei kuitenkaan ole mustamaalaaminen tässä asiassa. Väärä termi kaikkiaan.
- Anonyymi
Kyseessä ei ole mustamaalaaminen kun ei mainittu yhtä ihmistä eikä yksittäistä firmaa. Piste. Ps. En ole tuo aloitus kommentin kirjoittaja.
- Anonyymi
Mielestäni joskus on pakko yleistää, jos joku työ hoidetaan huonosti, eikä voi kohdistaa johonkin tiettyyn henkilöön/firmaan. Itse olen kiinnittänyt auraajien ihme tapaan, kun ensilumia auratessa ajetaan aurausviitat nurin, ja siinähän ei ole mitään järkeä. Ne on laitettu sitä varten sinne kauas reunasta, että niihin voi jättää vähän väliä auratessa.
- Anonyymi
No ei se niin mene, että tuota termiä käytetään :) juu mitäpä sillä on väliä olenko aloittaja vai en, itsehän sen parhaiten tiedän ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoitolaitoksen siivoojaa...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoititko sitä vanhanajan televisosarjaa kommentillasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseessä ei kuitenkaan ole mustamaalaaminen tässä asiassa. Väärä termi kaikkiaan.
Epäilen jo liiallista epätavallista uteliaisuuttasi, vaarantaakohan se jollaintavalla eu turvallisuutta.
- Anonyymi
ollikkalasta outoa jokelteluako.
- Anonyymi
Ei nyt kukaan laita paskasta rättiä taskuun älyä jo. Ja näppäimet pyyhitään säännöllisesti koronan aikana desinfioitiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöydät Puhtaaks Oy.
Ootteko nähnyt sen älyvapaa TV sarjan siivoojasta joka sylkee ja pyyhkii. TV sarja mahdoton tapaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siivoojat on aina ollut vakooja jotka kuvaa papereita jopa sotkee merkintöjä. Mikro kuvaa ja muistitikkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni joskus on pakko yleistää, jos joku työ hoidetaan huonosti, eikä voi kohdistaa johonkin tiettyyn henkilöön/firmaan. Itse olen kiinnittänyt auraajien ihme tapaan, kun ensilumia auratessa ajetaan aurausviitat nurin, ja siinähän ei ole mitään järkeä. Ne on laitettu sitä varten sinne kauas reunasta, että niihin voi jättää vähän väliä auratessa.
Virolaiset pudottaa jäätä katoilta ihmisten päähän KAUPAN oven päällä.
- Anonyymi
Ei toi. Mut kristittyjen tiloissa istui huivipää . Ja toisessa vastaavassa mies rättipää. Juoksi pois kun sanottiin että tää on Jeesus paikka. Oli kauhuissaan ei ei ei ja juoksi. Se nainen ei älynnyt ollenkaan. Ei mitään kaapu päällä meni mies naisten vaatteissa, sukkahousut. Huulipuna. Ei se mitään venäläinen nainen otti ruokaa ravintolassa maksamatta ja söi myös pehmistä. Eikä toi mitään mutta kun me maksettiin ruoka Rax pitsasta tuli se sama akka kassalta Pyytään kuittia onko maksettu. No ei siinä. Oltiin ostettu uusi kännykkä Nokia niin tultiin ulos kaupasta ja huivipää kaapu vei sen kädestä kyllä se mies oli vaikka naista näytteli. Vei koko paketin. Kleptomaaneja. No ei mitään ärrä kioskilla mies myyjä samaa sukua , nakutteli kassaa 6 metrin paperi liuskaa tiskin ulkona asiakkaiden jaloissa. Jakeli vääriä kuitteja ostoista. Ehkä huumeissa. Kännyliikkeessä myyjä vaan totesi että heiltä varastetaan joka päivä jotain myös niitä näytillä olevia kännyjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siivoojien ammattikunta.
Ei mitään pääasia että ollaan onnellisia. Palkka juoksee ja pääsee ruokakauppaan. Siellä sitten muumaalaiset sotkee loputkin. Kiinalaista riisiä 10€ ja raakaa kalaa. No ei mitään hevosen liha on kuulemma ihan samaa kuin muukin liha. Nainen syömässä hyllyjen välissä ja myyjä rahaa repussa varastettua ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootteko nähnyt sen älyvapaa TV sarjan siivoojasta joka sylkee ja pyyhkii. TV sarja mahdoton tapaus.
Mahdoton tapaus TV sarja suorastaan ahdistaa. Tää nainen siivoo välillä ottaa purukumilla ja laittaa suuhun. Ihan sika voi sanoa. YLE areenassa.
- Anonyymi
Älä suotta selittele hyvä ihminen :) eikös muuten yksi naurunaama riittäisi? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä suotta selittele hyvä ihminen :) eikös muuten yksi naurunaama riittäisi? :D
” Anonyymi kirjoitti:
No ei se niin mene, että tuota termiä käytetään :) juu mitäpä sillä on väliä olenko aloittaja vai en, itsehän sen parhaiten tiedän ;)”
😂😂😂😂 Ei, noin tökeröille termistön selityksille tarvittaisiin vielä suurempi määrä naurunaamoja 😂😂😂😂. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pöydät Puhtaaks Oy.
Myyntiä nopeammaksiko ab.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt kukaan laita paskasta rättiä taskuun älyä jo. Ja näppäimet pyyhitään säännöllisesti koronan aikana desinfioitiin.
Kuumassa vedessä ne keitettävä on.
- Anonyymi
Tässä se nähdään mitä mieltä on ihmiset hygieniasta.
Näkee sen tuolla marketeissakin, ei käytetä käsidesiä kun mennään kauppaan sisään, nenää ja persettä kaivellaan.- Anonyymi
Oletko nähnyt pe...n kaivelua?
- Anonyymi
Ei kaikki käyttäydy kaupassa kuten sinä😂.
Mutta alkuperäiseen kommenttiin, niin se siivoja kuitenkin pyyhki ne nappulat. Hyvä että edes joku niin tekee, kun ei koskaan tiedä minkä kaivelija niitä painikkeita on hiplannut😂😂. - Anonyymi
Ei kaikki käyttäydy marketeissa, kuten sinä😂.
Aloituksen siivooja, kuitenkin pyyhki ne hissin nappulat!, Hyvä että edes joku tekee niin, kun ei sitä koskaan tiedä, minkä kaivelija niitä on viimeksi painellut😂😂. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikki käyttäydy marketeissa, kuten sinä😂.
Aloituksen siivooja, kuitenkin pyyhki ne hissin nappulat!, Hyvä että edes joku tekee niin, kun ei sitä koskaan tiedä, minkä kaivelija niitä on viimeksi painellut😂😂.Minä desinfioin kädet aina kun me en kauppaan sekä myös kun tulen kaupasta.
Vessakäynneillä pesen kädet ja enkä niistä nenääni sormiin kuten jotkut tekee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä desinfioin kädet aina kun me en kauppaan sekä myös kun tulen kaupasta.
Vessakäynneillä pesen kädet ja enkä niistä nenääni sormiin kuten jotkut tekee.Selittelyä😂😂.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vessakäynneillä pesen kädet ja enkä niistä nenääni sormiin kuten jotkut tekee.Hyvä poika tai tyttö! Niin sitä pitää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä poika tai tyttö! Niin sitä pitää!
Oon vanha ukko jo.
- Anonyymi
kaiveleeko ryhmääsi kun m-rokko ja hinkuyskä ei purrutkaan. Minkälaisia epätavalliset kostotoimesi ovat ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet olevinasi bisnesmies muttet kovinkaan länsimyönteinen nykyisin, Arvasimmekin tavallisuudestapoikkeavan talvikausi-ärsyyntyneisyytesi natoon liityttyämme.
- Anonyymi
No käsidesi . Oikeassa työelämässä kädet pestään ensin kunnolla , sitten kuivataan . Vasta sitten hipaistaan desiä. Joka on alkoholia. JÄRJESTYS ON TÄMÄ. Mutta kun tietyt ei pese käsiä. Useimmin kaupan lähellä on käsien pesu allas. Tai vessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vessakäynneillä pesen kädet ja enkä niistä nenääni sormiin kuten jotkut tekee.Eikä saa yskiä ketään päin.
- Anonyymi
Toivotaan nyt edes että hammaslääkärin välineet on desinfioitu . Oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rullaportaiden kaiteet missä pidät kätesi. Yritä pysyä pystyssä koskematta käsi kaiteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon vanha ukko jo.
Oltiin nuorena siivoomassa toimistoja . Voi miesten vessaa. Seinillä kuset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan nyt edes että hammaslääkärin välineet on desinfioitu . Oikein.
Ei varmaan löydy polkupyörän osia työkalupakista.
- Anonyymi
Minä pesen kädet aina, kun tulen kaupungilta kotiin. Pyyhin myös oven ripoja ja valo katkaisijoita, kun on niin paljon tauteja liikkeellä.
- Anonyymi
Olisko parempi kun pysyisit kotona niin ei pöpöt tule perässäsi kotia.
- Anonyymi
Kännykkä on pahimpia pöpöpesiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kaukosäädin.
- Anonyymi
Ja ajelet kuopiossa pitkin luolaisuita hiljaa perässä bystandereita asentaaksesi ettei vaan kukaan huomaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bussien kaiteet on. Ja ovien kahvat. Sekä roskisten kannet. Kaupan kahvat ostoskorien. Siksi pitää pestä kädet vaikka siellä kaupan pullopalautuksessa. Kuivata hyvin. Samalla voi pyyhkiä paperilla sen ostos kärryn tai korin kahvan sillä paperilla. Kosteana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bussien kaiteet on. Ja ovien kahvat. Sekä roskisten kannet. Kaupan kahvat ostoskorien. Siksi pitää pestä kädet vaikka siellä kaupan pullopalautuksessa. Kuivata hyvin. Samalla voi pyyhkiä paperilla sen ostos kärryn tai korin kahvan sillä paperilla. Kosteana.
Mitenkäs lumen työntäminen kaupungin tontille?
- Anonyymi
Toki en tiedä siivoojan varustusta, mutta on mm. sellaisia esiliinoja, joissa on vedenpitävät taskut. Siellä voi sitten olla kosteita liinoja vaikka pesuainevedessä, ja esim. liina otetaan toisesta taskusta, käytetään aikansa ja laitetaan likaisena pois toiseen taskuun.
- Anonyymi
Mitä ihmettä?
- Anonyymi
No yleensä ne rätit on siivouskärryssä ämpärissä missä on kosteaa. Ja kun ne älypäät liottaa hissien lattiat että ui vedessä. Ei nyt ihan käy että heitetään ämpärillinen vettä käyvälle ja huilutellaan.
- Anonyymi
Mitä sanoivat, kun huomautit?
- Anonyymi
Minne suuntaan pörssikurssi liikahti kun huomautit.
- Anonyymi
Ei ne osaa suomea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne suuntaan pörssikurssi liikahti kun huomautit.
Ruplan kurssi ainakin sukelsi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566319
- 491763
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381424- 461044
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48931Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384888Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14867Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75865