Priuksen myynti loppuu, koska se ei käy kaupaksi

Anonyymi-ap

168

1481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No kuka tollasta haluaa, Toyota, öljykirnu, ruma ja vielä kalliskin siihen nähden mitä rahalla saa.
      Itse ajoin Uutta Corollaa sijaisautona kun vein BMW i4 huoltoon, oli karmein kokemus ikinä minun autoilu historiassa mitä se Toyotan romu oli.

      • Anonyymi

        Toyotan omapojan mukaan Priuksesta piti tulla Suomen myydyin automalli.


      • Anonyymi

        Miten Toyota onnistuikin keräämään kaikki autojen huonot ominaisuudet yhteen malliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten Toyota onnistuikin keräämään kaikki autojen huonot ominaisuudet yhteen malliin.

        Onhan se kerännyt muihinkin malleihin huonot ominaisuudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten Toyota onnistuikin keräämään kaikki autojen huonot ominaisuudet yhteen malliin.

        Tekniikan Maailman video: "Tämä on hyvä auto"


      • Anonyymi

        Sulla mitään i4-bemaria ole, teini. Ajat sillä fillarilla vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten Toyota onnistuikin keräämään kaikki autojen huonot ominaisuudet yhteen malliin.

        "Miten Toyota onnistuikin keräämään kaikki autojen huonot ominaisuudet yhteen malliin."
        Voisitko kertoa ne todelliset huonot ominaisuudet? Auto on vain kallis ja toyota laatuu maksaa. Kannattaa ensin hankkia edes ajokortti ja oma auto ennenkuin alkaa aukomaan päätään kloppi.


      • Anonyymi

        Ei sulla mitään bemareita ole


      • Anonyymi

        "Itse ajoin Uutta Corollaa sijaisautona kun vein BMW i4 huoltoon"
        Tarkoitit kai että veit pemaria korjaamolle


    • Anonyymi

      "Jos kysyntää olisi, niin se pysyisi mallistossa"
      Auto oli jo valmiiksi muotoilultaan 20-30 vuotta vanha. Honda teki samanlaisia 1900 luvulla.

      • Anonyymi

        Mites jos puhuttais totta eikä seliteltäis?

        Jos prius olisi hinnoiteltu järkevästi, sitä myytäiskin - vaan kun ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites jos puhuttais totta eikä seliteltäis?

        Jos prius olisi hinnoiteltu järkevästi, sitä myytäiskin - vaan kun ei ole.

        Siis 34999 €


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis 34999 €

        Eri malliversioiden hinnat Active 44.000, Style 46.000 ja Premium 51.000 euroa.


      • Anonyymi

        30 vuotta vanha on 1900-luvulta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri malliversioiden hinnat Active 44.000, Style 46.000 ja Premium 51.000 euroa.

        Tuossa hinnassa juurikin se suurin ongelma. Varmaankin markkinoilla ylihintaisin tuote.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri malliversioiden hinnat Active 44.000, Style 46.000 ja Premium 51.000 euroa.

        Uskomaton hinta. Sillähän saisi jo eurooppalaisen laatuauton.
        Mutta eläkepapalle joka ei ole ikävään lukenut kuin Tojon asiakaslehtisiä jokainen tojo on entistä parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskomaton hinta. Sillähän saisi jo eurooppalaisen laatuauton.
        Mutta eläkepapalle joka ei ole ikävään lukenut kuin Tojon asiakaslehtisiä jokainen tojo on entistä parempi.

        Kyllähän ylihinnoitelluin on honda civikk ehvi, vähemmän myydään entä priusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        30 vuotta vanha on 1900-luvulta...

        Uusin malli on yksi kaikkein uudenaikaisimmista ja moderneimmista autoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän ylihinnoitelluin on honda civikk ehvi, vähemmän myydään entä priusta.

        Ai se Pohjois-Amerikan vuoden auto? Ja Vuoden Talviauto? Parkers Vuoden Auto? Which? Best Buy 2024? Carwow 'Buy it' 2023? Sekö Civic?


    • Anonyymi

      Nyt taitaa saada ne ainoat maassa olevat yksilöt eli esittelyautot halvalla.

      • Anonyymi

        Päinvastoin hinnat ovat entistä kovemmat.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Hihihiiii. Mitäs omapoika tähän kommentoi. Kiitos. Taru

      • Anonyymi

        Varmaan sitä harmittaa. Rekisteröintitilastot kun ovat maailman tärkein asia, millään muulla ei ole mitään väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan sitä harmittaa. Rekisteröintitilastot kun ovat maailman tärkein asia, millään muulla ei ole mitään väliä.

        Niin ovat.
        Terveisin: Helmitaulutollukka, omatekoiset tilastot ovat minun koko elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan sitä harmittaa. Rekisteröintitilastot kun ovat maailman tärkein asia, millään muulla ei ole mitään väliä.

        Myös katsastustilastot ovat hyvin tärkeitä !


    • Anonyymi

      Mitä ihmeellistä siinä yhden mallin myynnin lopettamisessa on?

    • Anonyymi

      Taitaa olla huono auto kun ei kukaan osta.

      • Anonyymi

        Ostaa. Toimitusaika yli seitsemän kuukautta. Muu maailma ainakin ostaa, koska toimitusaika on noin pitkä. Olisin ostanut, mutta en olisi jaksanut odottaa seisemää kuukautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostaa. Toimitusaika yli seitsemän kuukautta. Muu maailma ainakin ostaa, koska toimitusaika on noin pitkä. Olisin ostanut, mutta en olisi jaksanut odottaa seisemää kuukautta.

        Ei osta. Norjassa ja Ruotsissa eivät edes ottaneet myyntiin, kun tiesivät, ettei kauppa käy

        " uusi viidennen sukupolven Prius ei tullut myyntiin lainkaan Ruotsissa ja Norjassa."


      • Anonyymi

        Tojotan omistajat tietävät, että ostetuin on paras, eli Priuksen täytyy olla sysip ka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostaa. Toimitusaika yli seitsemän kuukautta. Muu maailma ainakin ostaa, koska toimitusaika on noin pitkä. Olisin ostanut, mutta en olisi jaksanut odottaa seisemää kuukautta.

        Kohta odotusaika on ääretön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostaa. Toimitusaika yli seitsemän kuukautta. Muu maailma ainakin ostaa, koska toimitusaika on noin pitkä. Olisin ostanut, mutta en olisi jaksanut odottaa seisemää kuukautta.

        Iso osa toimitusajasta tulee pelkästä laivauksesta Japanista välilastauksineen eri satamissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei osta. Norjassa ja Ruotsissa eivät edes ottaneet myyntiin, kun tiesivät, ettei kauppa käy

        " uusi viidennen sukupolven Prius ei tullut myyntiin lainkaan Ruotsissa ja Norjassa."

        Syyskuussa 2022 Prius oli maailman myydyin hybridiauto 5 miljoonalla yksiköllä.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Prius


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyskuussa 2022 Prius oli maailman myydyin hybridiauto 5 miljoonalla yksiköllä.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Prius

        Mielenkiintoista on kuitenkin tämä. Manner-Kiinan autoteollisuus on ollut maailman suurin autojen yksikkötuotannossa mitattuna vuodesta 2008. Vuodesta 2024 lähtien Manner-Kiina on myös maailman suurin automarkkina sekä myynnin että omistuksen osalta.


    • Anonyymi

      Mitäs maahantuoja sössi. Otti vain plugarina myyntiin. Ois ottanut vain hev-mallina niin menisi kaupaksi, tavaratila olisi juuri sopivasti suurempi eikä lataus-sirkusta...

      • Anonyymi

        3,3 kW laturi ei ollut nykypäivää.


      • Anonyymi

        Ei tehdä kuin plugarina


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tehdä kuin plugarina

        Priusta tehdään edelleen itselataavanakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Priusta tehdään edelleen itselataavanakin!

        Itselataava tarkoittaa latauskelvotonta. Eli täysi turhake, pakko tankata.


    • Anonyymi

      Mihin Camry on kadonnut Toyotan sivustolta?

      • Anonyymi

        Ei kai kukaan ole niin hölmö, että Camrya edes vakavissaan miettisi tai edes kaipaisi.


      • Anonyymi

        Sekin poistunut markkinoilta. Siihen ladattiin kovat odotukset mutta hankalaa myydä kun valmiiksi vanha ja samalla hinnalla saa jo takavetoisen Lexuksen.


    • Anonyymi

      Prius on hyvä auto, se on todettu vanhan kokemuksen mukaan ja uusin on vielä parempi, oikeastaan se ei ole tarkoitettukaan Suomen markkinoille, tuolla myyntimäärällä moni merkki olisi ikionnellinen. Suomalaisten automaku on erillainen ja tuonhintaisella autolla halutaan ajaa harmaalla värillä näkymättömissä.

      • Anonyymi

        Näyttää kuvissa matalalta, varmaan papparaiset ja mummot ei halua noin matalaa autoa. Muuthan ei tätä harmaata itäautoa osta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää kuvissa matalalta, varmaan papparaiset ja mummot ei halua noin matalaa autoa. Muuthan ei tätä harmaata itäautoa osta.

        Kuka haluaa ajaa autoa kuin postiluukusta katsellen. Matala ja pitkä keula ei helpota kruisailua. Kuskin penkin selkänoja on auton pituussuunnassa keskellä autoa!!!


    • Anonyymi

      Näin sitä hehkutettiin.
      "Tämän viidennen sukupolven version räikeä muotoilu ja luonnollisemmat mittasuhteet tekevät siitä paljon visuaalisesti houkuttelevamman kuin edeltäjänsä, ja koska se jakaa perustansa Toyota Corollan kanssa , se lupaa olla myös parempi ajettava. Toinen iso uutinen on, että Prius on nyt saatavana vain ladattavana hybridinä (PHEV)"

    • Anonyymi

      Hirvittävin virhe oli tuo keltainen väri, eikä muitakaan hyviä värejä ollut saatavilla. Ainoastaan hopea.

    • Anonyymi

      Todellinen ongelma taitaa olla hinta! Yli 44 000 maksava auto ei ehkä mene kaupaksi.
      Samaan hintaan saa jo todella hyvän sähköauton. MG 4 Xpowerin.
      Mikä haastaa suorituskyvyssä jo BMW I4 sähköauton 0-100 samalla arvolla 3.8s
      On siinä priuskuskilla hieman miettimistä mistä maksaa.

      MG 4 XPOWER
      Kaksi moottoria. Neliveto. 320 kW teho. 0-100 3.9 s.

      https://www.hedinautomotive.fi/mg/mg4/

      Niin on BMW parempi auto ja hieman nopempi 3.8s 0-100 kiintyy.
      Mutta onhan se sitten varusteltuna helposti yli 100 000 auto.

      • Anonyymi

        Kauanko pitää sähköautoilua olla takana, että loppuvat nämä tehovertailut? Kuka tahansa voi helposti tehdä vaikka kuinka tehokkaan ja kiihtyvän sähköauton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauanko pitää sähköautoilua olla takana, että loppuvat nämä tehovertailut? Kuka tahansa voi helposti tehdä vaikka kuinka tehokkaan ja kiihtyvän sähköauton.

        Teinien juttuja nuo tehovertailut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teinien juttuja nuo tehovertailut.

        He on niitä Amis-Jonneja, joilla on vaan mielessä Bemari, vaikka jo tuossa iässä pitäisi olla mielennä pimpsa!


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo aika paljon hintalaatusuhteesta.
        Se myös kertoo siitä miten paljon Toyota on jäljessä kehityksestä.

        Toyota kun teki sähköauton se joutui ostamaan ne takaisin kun ne oli niin surkeita.
        Paskaa Toyota vain puhuu ja lupaa vaikka mitä mikä ei ole totta.
        https://moottori.fi/uutinen/toyota-lupaa-jopa-ostaa-vialliset-bz4x-takaisin-yhdysvalloissa-ei-koske-suomea/

        Mutta, kaikesta haukkumisista huolimatta Toyota on maailman suurin autovalmistaja ja myy kuitenkin eniten autoja.. myös Suomessa.


      • Anonyymi

        Kiinalainen krääsä-MG on surullisen kuuluisa vioistaan, huonosta laadusta ja puutteistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinalainen krääsä-MG on surullisen kuuluisa vioistaan, huonosta laadusta ja puutteistaan.

        On sekin Tojoa parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta, kaikesta haukkumisista huolimatta Toyota on maailman suurin autovalmistaja ja myy kuitenkin eniten autoja.. myös Suomessa.

        Niin myydään paljon pa*kaa. Miten se ssiitä hyvän tekee?

        Hyviä autoja ei tarvitse vaihtaa usein eli niitä ei myydä paljon!
        Vain todella tyhmä kertoo että tätä merkkiä ja mallia myydään paljon, koska se jo kertoo sen olevan surkea auto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta, kaikesta haukkumisista huolimatta Toyota on maailman suurin autovalmistaja ja myy kuitenkin eniten autoja.. myös Suomessa.

        Kumma kyllä , Tojota ei muualla euroopassa kiinnosta ostajia lainkaan .


    • Anonyymi

      Uudessa Priuksessa typerästi suunniteltu ohjaamo. Lyhyt kuski joutuu kurkkimaan ratin yli että näkee mittariston.

      • Anonyymi

        Täytyy olla todella lyhyt kuski. 165 cm.


    • Anonyymi

      Törky hintainen sukkula joita on vain newyorkin taksina.🤠

      • Anonyymi

        Suomessa harva taksikuski jaksaa kuunnella ikuista valitusta jos ajaa Toyotalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa harva taksikuski jaksaa kuunnella ikuista valitusta jos ajaa Toyotalla!

        Taksit ovat Toyotia täynnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taksit ovat Toyotia täynnä.

        Vain ne, joissa kuskina on Afrikan poika. Lähi-Idän pojat ei Tojoa halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taksit ovat Toyotia täynnä.

        No enpä ole nähnyt yhtään Tojo-taksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain ne, joissa kuskina on Afrikan poika. Lähi-Idän pojat ei Tojoa halua.

        Täällä Vantaan Myyrmäessä arabijannut ajaa mustilla -siis mustilla- bemareilla ja mersuilla! Ei ne enää aikoihin ole tojotalla kaahanneet paitsi wolttikuskit ja pizzanpaistajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taksit ovat Toyotia täynnä.

        Ei ainakaan päijät- hämeessä .


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      10 asiaa, jotka tekivät Toyota Priuksesta niin suositun

      10. Priuksen estetiikka miellyttää kaikkia eikä loukkaa ketään
      9. Se on erittäin luotettava
      8. Priuksen rakennuslaatu on vaikuttava
      7. Prius on erittäin polttoainetehokas
      6. Monipuolisuus on yksi sen vahvimmista sviiteistä
      5. Priuksessa on hyvä vain sähkökäyttöinen toimintasäde
      4. Prius oli kaikkialla menestys
      3. Tämä käytännöllinen auto on myös erittäin mukava
      2. Priuksen hinta-laatusuhde on hyvä
      1.Kun uusin malli on julkaistu, Prius on edelleen suosittu vaihtoehto

      https://www.topspeed.com/things-that-made-the-toyota-prius-so-popular/

      • Anonyymi

        10. Priuksen estetiikka miellyttää kaikkia eikä loukkaa ketään

        Siis ihan järkyttävä ollut jokainen malli.

        9. Se on erittäin luotettava

        Ihan yhtä luotettava kuin muutkin kun aletaan

        8. Priuksen rakennuslaatu on vaikuttava

        Miten määrittelet laadun? Kaikki kasattu samalla tavalla? Sovitukset kyllä hiukan sinnepäin kun tarkastelee tarkemmin.

        7. Prius on erittäin polttoainetehokas

        On kyllä mutta eipä ole kyllä tehojakaan. Kone ei väännä sitten ihan yhtään ja huutaa kuin syötävä kun kokeilee vauhtia nostaa.

        6. Monipuolisuus on yksi sen vahvimmista sviiteistä

        Siirtää kyllä ihmisen paikasta toiseen mutta laitappa siihen kärryä perään tai lastaa se täyteen.

        5. Priuksessa on hyvä vain sähkökäyttöinen toimintasäde

        Kun vihdoin ladattavaa tullut niin ihan sama kuin muillakin.

        4. Prius oli kaikkialla menestys

        Nimenomaan OLI!!!

        3. Tämä käytännöllinen auto on myös erittäin mukava

        Lähes mikä tahansa muu on mukavampi

        2. Priuksen hinta-laatusuhde on hyvä

        Varmaankin huonoin tässä mitä markkinoilla on.

        1.Kun uusin malli on julkaistu, Prius on edelleen suosittu vaihtoehto

        Niin suosittu, että on poistumassa markkinoilta ja viimeistä mallia ei edes naapurimaisssa saanut


    • Anonyymi

      Teknisesti ja ulkonäöltäänkin auto on mainio. Se erittäin hyvä ajaa ja kulutukseltaan käsittämättömän pihi, siis bensallakin ajaen.

      Korimallina vaan ei kiinnosta Suomessa tai tässä tapauksessa pohjoismaissa. Olemme farkkukansaa.

      Hinnaltaanhan Prius on samalla tasolla kuin plugari Golfi. Onko se sitten paljon vai vähän?

    • Anonyymi

      No, oli niin ”suosittu” että myynti lopetetaan.

      • Anonyymi

        Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa.

        Niinpä, täällähän me asumme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa.

        viidennen sukupolven Prius ei tullut myyntiin lainkaan Ruotsissa ja Norjassa.


    • Anonyymi

      Suomessa Yaris Crossin myynti lisääntyy ja Corollan myynti laskee.

    • Anonyymi

      Testasin uuden Priuksen. Se on pelkkä pelleauto. Ehdottomasti liian matala arkeen ja epäkäytännöllinen. Siitä pitäisi ehdottomasti tehdä tilava plus-malli.

      • Anonyymi

        Voimisteluauto ei sovi iäkkäille ostajille.


      • Anonyymi

        Mutta vain sinun mielestäsi. Miljoonat ovat eri mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta vain sinun mielestäsi. Miljoonat ovat eri mieltä.

        Pohjoismaissa ei löytynyt niitä "miljoonia". Vanhan teknologian sysiruma Prius on kuopattu lopullisesti koska sille ei löytynyt ostajia.
        Ymmärrän täysin miksi tuo ylihintainen muovikippo ei kiinnosta ketään niin paljoa että laittaisi rahansa siihen. Markkinoilla on niin paljon parempia autoja samalla rahalla.


    • Anonyymi

      Auto lienee liian hyvännäköinen kuten esikuvansa lamborghini. Kankeat suomalaiset eivät mahdu taipumaan liilamaiseen korimalliin kuten urheiluautot ovat. Autona LOISTAVA! On yllättävää että paras hybridi henkilömallista ei mene ihmisille kaupaksi vaan tilalle otetaan joiku epäluotettavempi rumempi esim joku vag tehtaan korjaamo kierre volkkari (minulla on volkkari joten puhun kokemuksesta) Toyota prius on kuin urheiluauto kaunis muotoilu.

      • Anonyymi

        Ei sinulla ole mitään Volkkaria, omapoika. Toyota on epäluotettava etenkin talvella, releet räpsää ja akut tyhjenee. Toyota on ainoa auto, joka on pitänyt talvitestistä kuljettaa etelään korjaamolle hinausautolla.


      • Anonyymi

        Oletko itse ostanut uuden korimallin Priuksen?


      • Anonyymi

        Katsos suomalaiset ovat läskejä ja rapakuntoisia lylleröitä. Pukeutuvat rumasti, luokkaa paskainen hielle haiseva teepaita typerällä jenkkisloganilla, koirankarvainen huppari ja tahraiset harmaat roikkuvat collegepöksyt. Nuo paksukaiset eivät sovi kumartumaan sulavalinjaisiin autoihin, heille sopii joku Ford F-150 jenkkilavapaku.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "Aiheeseen liittyvää
      Autotesti|”En olisi ikinä uskonut kehuvani”. Hajuton ja mauton arki­auto muuttui vaivihkaa ulkoa kuin urheilu­autoksi.
      Tilaajille
      3.12.2023 13:55"

      Samalla aukealla.

    • Anonyymi

      Priuksen jälleenmyyntiarvo romahtaa pian, kuka haluaa mallistosta poistuneen mallin, johon maahantuojalla ei ole enää kiinnostusta. Osia ei pian enää saa, kun jälkimarkkinaa ei kannata ylläpitää muutamaa sataa hupsua varten, jotka tähän malliin rahansa laittoivat.

      • Anonyymi

        Vaikka suomessa ei myytäis jotain automerkkiä yhtään kappaletta, niin osia saa ihan varmasti jos sitä muuten ympäri maailmaa myydään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka suomessa ei myytäis jotain automerkkiä yhtään kappaletta, niin osia saa ihan varmasti jos sitä muuten ympäri maailmaa myydään.

        Jepjep. Sitten se Prius seisoo pajalla viikkoja kun odotellaan varaosaa Japaniasta saapuvaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka suomessa ei myytäis jotain automerkkiä yhtään kappaletta, niin osia saa ihan varmasti jos sitä muuten ympäri maailmaa myydään.

        En kyllä olisi ihan satavarma kansanauton pakokaasuhuijausohjelmiston saatavuudesta jos vanha on lakannut toimimasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä olisi ihan satavarma kansanauton pakokaasuhuijausohjelmiston saatavuudesta jos vanha on lakannut toimimasta.

        Miten kauan se Toyotan pakokaasuhuijaus kestikään? Kolaritestihuijaus kesti 30 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kauan se Toyotan pakokaasuhuijaus kestikään? Kolaritestihuijaus kesti 30 vuotta.

        Kolmekymmentä miljardia ja seitsemän vuotta laajan moniongelmaisuuden ohella pitäänee jälkimarkkinoita skarppina ja kannattavana kun laajalla rintamalla moniongelmaisuutta paikataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmekymmentä miljardia ja seitsemän vuotta laajan moniongelmaisuuden ohella pitäänee jälkimarkkinoita skarppina ja kannattavana kun laajalla rintamalla moniongelmaisuutta paikataan.

        On niin hauskaa katsoa miten nämä tojohysteerikot käyvät noin ylikierroksilla yhden tojomallin myynnin lopettamisen takia. Karvat pystyssä ja älämölöä toisista valmistajista joilla ei ole mitäään tekemistä sen kanssa että Prius on floppi jonka myynti lopetettiin.
        Kannattaisiko hankkia elämä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niin hauskaa katsoa miten nämä tojohysteerikot käyvät noin ylikierroksilla yhden tojomallin myynnin lopettamisen takia. Karvat pystyssä ja älämölöä toisista valmistajista joilla ei ole mitäään tekemistä sen kanssa että Prius on floppi jonka myynti lopetettiin.
        Kannattaisiko hankkia elämä?

        Uusi Prius, kun oli tulossa markkinoille täällä terot hehkutti myyntimenestystä jo etukäteen. Kuinkas kävi? Sama laulu oli Camryn kohdalla muutamia vuosia aikaisemmin. Ei tarvitse edes kysyä kuinka kävi😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi Prius, kun oli tulossa markkinoille täällä terot hehkutti myyntimenestystä jo etukäteen. Kuinkas kävi? Sama laulu oli Camryn kohdalla muutamia vuosia aikaisemmin. Ei tarvitse edes kysyä kuinka kävi😂

        Mitä se yksi malli merkkaa kun merkki on täysin ylivoimainen meillä ja maailmassa. Röllikin laskee jo kolhoosikonserniin kuuluvat merkit yhteen ja värkkää omia tilastojaan kun Toyota dominoi. Ei mikään ihme jos se katto on jo tulessa? Mitäköhän sillä se toimari mahtoi tarkoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se yksi malli merkkaa kun merkki on täysin ylivoimainen meillä ja maailmassa. Röllikin laskee jo kolhoosikonserniin kuuluvat merkit yhteen ja värkkää omia tilastojaan kun Toyota dominoi. Ei mikään ihme jos se katto on jo tulessa? Mitäköhän sillä se toimari mahtoi tarkoittaa?

        Onneksi VW-konserni myy meillä Suomessa eniten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se yksi malli merkkaa kun merkki on täysin ylivoimainen meillä ja maailmassa. Röllikin laskee jo kolhoosikonserniin kuuluvat merkit yhteen ja värkkää omia tilastojaan kun Toyota dominoi. Ei mikään ihme jos se katto on jo tulessa? Mitäköhän sillä se toimari mahtoi tarkoittaa?

        Selittelyä selittelyä..


      • Anonyymi

        Toyotan arvo pysyy aina. Muistan kun ostin aikoinaan uuden Urban Cruiser-mallin ja senkin maahantuonti loppui aika nopeasti. Pidin autoa 6 vuotta ja sain aivan huippuhinnan vaihdossa uuteen Corollaan. Merkki takaa arvon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka suomessa ei myytäis jotain automerkkiä yhtään kappaletta, niin osia saa ihan varmasti jos sitä muuten ympäri maailmaa myydään.

        Saattaa niitä osia saada , vaikka Japanista asti . Oma kokemus Mitsubishin tapauksessa oli , kun merkkiliike sanoi tilaavansa osan , mutta eivät voineet taata sen Suomeen saantia . En tilauttanut .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa niitä osia saada , vaikka Japanista asti . Oma kokemus Mitsubishin tapauksessa oli , kun merkkiliike sanoi tilaavansa osan , mutta eivät voineet taata sen Suomeen saantia . En tilauttanut .

        Kaikki samat osat mitkä on myytävänä japanissa, niin saa ostettua ihan itse netistä suoraan kotiovelle. Olen tilannut paljon osia japanilaismerkkeihin, ei kerrassaan mitään ongelmaa.

        Euroopassa valmistettuihin japanilaisiin autoihin ei VÄLTTÄMÄTTÄ saa osaa japanista, mikä nyt on tietenkin selvää, mutta ne taas löytyy merkkiliikkeen kautta kyllä suomesta, ellei auto ole tosi vanha. Lisäksi on kaikki purkaamot maailmalla. Täytyy olla täysin kädetön, jos ei osaa osia nykymaailmassa hankkia. Samalle viikkoa tulee osat toiselta puolen maapalloa, jos siitä haluaa maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan arvo pysyy aina. Muistan kun ostin aikoinaan uuden Urban Cruiser-mallin ja senkin maahantuonti loppui aika nopeasti. Pidin autoa 6 vuotta ja sain aivan huippuhinnan vaihdossa uuteen Corollaan. Merkki takaa arvon!

        Ei siitä muihin merkkeihin olisi juuri mitään hyvitettykään, sehän on sen panttimaksun idea, Palautettaessa hyväksyttyyn myyntipaikkaan, hyvitetään panttimaksu edellisestä autosta, muualle myydessä saa vain markkinahinnan.


    • Anonyymi

      Olisko niin, että Tojotalla on oivallettu se, ettei kannata markkinoida sitä tuotetta joka ei myy? Olisko niin, että Tojotalla on oivallettu se, että kannattaa, markkinoida niitä autoja, jotka myy?? Siksikö tuon oivalluksen vuoksi tai sen takia Tojota on Maailman suurin Autovalmistaja? Bisnes on Bisnestä, silloinkin, kuin täytyy tehdä nopeita ratkaisuja puoleen tai toiseen!! Bisneksestä puheen ollen, K-Auto kauppaa taas autojaan Plussapisteiden voimalla... josko myynti nyt vähän virkistyisi näin Vuoden lopulla!!

      • Anonyymi

        No sehän se on että floppimallit poistetaan valikoiasta. Sitä tekee kaikki.
        Se hauska juttu on siinä että sinulle tämä Priuksen floppaaminen aiheuttaa näin vältavan tarpeen selittelyyn.
        Ja mitä ajattelit että K-Auton tekemisien kommentoiminen muuttaisi jotenkin Priuksen floppaamista? Kai ymmärrät että tuollainen kertoo vain siitä että VW on peikko sinun päässäsi ja käännät kaikki Toyotan konttaamiset aina jotenkin Volkkariin.
        Ei nyt mene kovin vahvasti sinulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän se on että floppimallit poistetaan valikoiasta. Sitä tekee kaikki.
        Se hauska juttu on siinä että sinulle tämä Priuksen floppaaminen aiheuttaa näin vältavan tarpeen selittelyyn.
        Ja mitä ajattelit että K-Auton tekemisien kommentoiminen muuttaisi jotenkin Priuksen floppaamista? Kai ymmärrät että tuollainen kertoo vain siitä että VW on peikko sinun päässäsi ja käännät kaikki Toyotan konttaamiset aina jotenkin Volkkariin.
        Ei nyt mene kovin vahvasti sinulla.

        K-auton "myynnin edistämis temput" kertoo paljon siitä, että Vw koko mallistollaan on flopannut jo vuosikausia! Eli, Vw- konserniahan toki jo tehnyt hengissä pysymisen eteen jotain... lakkauttaa Autotehtaitaan ja pistää työntekiöitä kilometritehtaalle...eli, verrattuna Tojotan tekemisiin, niin Priuksen "floppaaminen" on "pieru saharassa" verrattuna koko vw: floppaamiseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K-auton "myynnin edistämis temput" kertoo paljon siitä, että Vw koko mallistollaan on flopannut jo vuosikausia! Eli, Vw- konserniahan toki jo tehnyt hengissä pysymisen eteen jotain... lakkauttaa Autotehtaitaan ja pistää työntekiöitä kilometritehtaalle...eli, verrattuna Tojotan tekemisiin, niin Priuksen "floppaaminen" on "pieru saharassa" verrattuna koko vw: floppaamiseen!

        On se VW näköjään valtava peikko tojotistin korvie välissä. Pakko kirjoittaa VW:stä ja K-autosta kun tojota lopettaa floppi-mallin myynnin Suomessa. Vaikka VW:llä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
        Miksi VW:stä on tullut noin iso peikko tojotistille? Ja yleensäkin miksi bnäin valtava selittely loppujen lopuksi aika pienestä asiasta? Miksi tojotistilla on taipumusta tällaiseen hysteriaan pienistä jutuista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se VW näköjään valtava peikko tojotistin korvie välissä. Pakko kirjoittaa VW:stä ja K-autosta kun tojota lopettaa floppi-mallin myynnin Suomessa. Vaikka VW:llä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
        Miksi VW:stä on tullut noin iso peikko tojotistille? Ja yleensäkin miksi bnäin valtava selittely loppujen lopuksi aika pienestä asiasta? Miksi tojotistilla on taipumusta tällaiseen hysteriaan pienistä jutuista?

        Niin, eihän se Tojotalle ole iso juttu jos yksi Toyota malli vetäytyy markkinoilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, eihän se Tojotalle ole iso juttu jos yksi Toyota malli vetäytyy markkinoilta.

        Ei varmasti ole, mutta miksi se on Toyota-uskovaisille niin kova paikka? Selityksiä haetaan kuusta asti ja VW sitä ja VW tätä…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti ole, mutta miksi se on Toyota-uskovaisille niin kova paikka? Selityksiä haetaan kuusta asti ja VW sitä ja VW tätä…

        "Ei varmasti ole, mutta miksi se on Toyota-uskovaisille niin kova paikka? Selityksiä haetaan kuusta asti ja VW sitä ja VW tätä…"

        Näinpä. Niin luuserimeininkiä ettei mitään rajaa. Ei mitään selkärankaa.


    • Anonyymi

      Voi jo totutella aikaan, kun Toyota lopettaa malleja yksi toisensa jälkeen. Sitten brändi myydään jollekin kiinalaiselle toimijalle lopuksi.

      10 vuoden kuluttua automarkkinat ovat aivan toisen näköiset, koska Toyota ja VW ovat hidastelleet sähköautomallejen lanseerauksissa.

      • Anonyymi

        Niin, tulevaisuuta kun on vaikea ennustaa. Mutta sellaistahan se on, "aina voittaja löytää voittajansa"... aina joku toinen lyö ennätykset, on kylmä totuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, tulevaisuuta kun on vaikea ennustaa. Mutta sellaistahan se on, "aina voittaja löytää voittajansa"... aina joku toinen lyö ennätykset, on kylmä totuus.

        Jos ja kun nyt on jo "katto tulessa" niin mikä on sen konsernin tulevaisuus? Eikö konsernipomon huoli jo herättele herkimpiä? Villi veikkaukseni on että, autoilun kehitysmaa Suomesta tuskin on pelastajaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ja kun nyt on jo "katto tulessa" niin mikä on sen konsernin tulevaisuus? Eikö konsernipomon huoli jo herättele herkimpiä? Villi veikkaukseni on että, autoilun kehitysmaa Suomesta tuskin on pelastajaksi?

        Ja sama nolo nillitys Volsusta vaan jakuu. tajuatko miten nola tuollainen on kun VW:llä ei ole osaa eikä arpaa siihen että Priuksen myynti lopetetaan?
        Mistä sä kaivat tuon massiivisen nolouden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ja kun nyt on jo "katto tulessa" niin mikä on sen konsernin tulevaisuus? Eikö konsernipomon huoli jo herättele herkimpiä? Villi veikkaukseni on että, autoilun kehitysmaa Suomesta tuskin on pelastajaksi?

        Tojohan se myy autoja kehitysmaissa. On povattu, että hyvä jos Tojosta on 10 % jäljellä joidenkin vuosien päästä, kun jäi kompuroimaan fossiilipolttimien kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojohan se myy autoja kehitysmaissa. On povattu, että hyvä jos Tojosta on 10 % jäljellä joidenkin vuosien päästä, kun jäi kompuroimaan fossiilipolttimien kanssa.

        Jos kehitysmaan mittapuu on Tojotan myynti, niin, Suomikin on....ja Usa:kin on kehitysmaa:) :) :) :) :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kehitysmaan mittapuu on Tojotan myynti, niin, Suomikin on....ja Usa:kin on kehitysmaa:) :) :) :) :)

        Afganistan, Bangladesh, Benin, Bhutan, Bolivia, , Botswana, Burkina Faso, Kamboza, Kongon Kinshasa, Costa Rica, Dominikaaninen Tasavalta, Etiopia, Gabon, Guinea, Honduras, Jamaika, Japani, Kazakstan, Kenia, Kirgisia, Laos, Malawi, Malesia, Mali, Mongolia, Mosambik, Burma, Namibia, Nigaragua, Niger, Panama, Paraguay, Puerto Rico, Ruanda, Senegal, Somalia, Sri Lanka, Suriname, Tansania, Thaimaa, Togo, Turkmenistan, Uganda, Venezuela, Sambia ja viimeisenä muttei vähäisimpänä Zimbabwe. Tässä Tojon tärkeitä myyntimaita.

        https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/003d6cc6-0d44-465b-844c-121f08166885


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Afganistan, Bangladesh, Benin, Bhutan, Bolivia, , Botswana, Burkina Faso, Kamboza, Kongon Kinshasa, Costa Rica, Dominikaaninen Tasavalta, Etiopia, Gabon, Guinea, Honduras, Jamaika, Japani, Kazakstan, Kenia, Kirgisia, Laos, Malawi, Malesia, Mali, Mongolia, Mosambik, Burma, Namibia, Nigaragua, Niger, Panama, Paraguay, Puerto Rico, Ruanda, Senegal, Somalia, Sri Lanka, Suriname, Tansania, Thaimaa, Togo, Turkmenistan, Uganda, Venezuela, Sambia ja viimeisenä muttei vähäisimpänä Zimbabwe. Tässä Tojon tärkeitä myyntimaita.

        https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/003d6cc6-0d44-465b-844c-121f08166885

        Tässä oikea linkki vielä

        https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/4220f4c5-7aca-4061-9c13-5e6cf4363fb9


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Afganistan, Bangladesh, Benin, Bhutan, Bolivia, , Botswana, Burkina Faso, Kamboza, Kongon Kinshasa, Costa Rica, Dominikaaninen Tasavalta, Etiopia, Gabon, Guinea, Honduras, Jamaika, Japani, Kazakstan, Kenia, Kirgisia, Laos, Malawi, Malesia, Mali, Mongolia, Mosambik, Burma, Namibia, Nigaragua, Niger, Panama, Paraguay, Puerto Rico, Ruanda, Senegal, Somalia, Sri Lanka, Suriname, Tansania, Thaimaa, Togo, Turkmenistan, Uganda, Venezuela, Sambia ja viimeisenä muttei vähäisimpänä Zimbabwe. Tässä Tojon tärkeitä myyntimaita.

        https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/003d6cc6-0d44-465b-844c-121f08166885

        Googlatuimmat Automerkit ei tarkoita, että myydyin????


    • Anonyymi

      Prius on aina ollut pohjoismaissa marginaalimalli. Karsivat maahantuonnissa ja huollossa kuluja jättämällä tuon pois. Maailmalla tuota myydään kovasti.

      Meille pohjoisenen tuo korimalli on hiukan väärä.

      Lopettihan Tojo Avensiksenkin. RAVi ja Corolla on sen paikan ottaneet.

      Kaikki merkit on joitain malleja lopettaneet tai lopettaneet niiden maahnatuonnin pohjoismaihin. Se on ihan normaalia massamarkkinoilla.

      • Anonyymi

        Vähän outoa ettei nuo konsernin halvimmatkaan mallit kelpaa itäeuroopan kommarimaita lukuunottamatta kehitysmaihinkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän outoa ettei nuo konsernin halvimmatkaan mallit kelpaa itäeuroopan kommarimaita lukuunottamatta kehitysmaihinkaan?

        Hyvinhän Toyota-konsernin mallit kelpaavat Itä-Euroopan maihin. Länsi-Euroopassa sitten huonosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvinhän Toyota-konsernin mallit kelpaavat Itä-Euroopan maihin. Länsi-Euroopassa sitten huonosti.

        Mitä höpötät? Toyota on ylivoimainen ykkönen koko maailmassa. Aika hyvin täytyy kelvata kaikkialla kun on peräti 2 miljoonaa autoa jo edellä muita valmistajia .
        Ei joku priuksen maahantuonnin loppuminen Suomeen vaikuta minnekkään yhtän mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä höpötät? Toyota on ylivoimainen ykkönen koko maailmassa. Aika hyvin täytyy kelvata kaikkialla kun on peräti 2 miljoonaa autoa jo edellä muita valmistajia .
        Ei joku priuksen maahantuonnin loppuminen Suomeen vaikuta minnekkään yhtän mitään.

        Kelpaahan se Toyota halppiksena kehitysmaihin. Se on sitten ihan toinen konserni, jonka liikevaihto on maailman suurin! Eli myy keskihinnaltaan huomattavasti kalliimpia autoja kuin Toyotan tekeleet.

        Mutta tässä ketjussa siis keskustellaan Priuksen mynnin loppumisesta. Syy myynnin loppumiseen on siis se, että se ei mene kaupaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelpaahan se Toyota halppiksena kehitysmaihin. Se on sitten ihan toinen konserni, jonka liikevaihto on maailman suurin! Eli myy keskihinnaltaan huomattavasti kalliimpia autoja kuin Toyotan tekeleet.

        Mutta tässä ketjussa siis keskustellaan Priuksen mynnin loppumisesta. Syy myynnin loppumiseen on siis se, että se ei mene kaupaksi.

        Tarkoitatko nyt sitä kolhoosikonsernia jolla on jo "katto tulessa" ja pomokin ollut linnassa 7 vuotta? Ei pelkkä liikevaihto kerro mistään menestyksestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko nyt sitä kolhoosikonsernia jolla on jo "katto tulessa" ja pomokin ollut linnassa 7 vuotta? Ei pelkkä liikevaihto kerro mistään menestyksestä?

        Tässä keskustellaan nyt itäaasialaisen konsernin tuotteesta nimeltä Prius. Kyllä, sama konserni jonka kannattavuus on romahtanut. Sama konserni huijasi törmäystesteissä 30 vuotta! Miten kauan lie huijannut pakokaasuissa? Nyt taitaa joutua liemeen vetyautohyijauksesta! Tämä sama konserni:

        https://yle.fi/a/3-5519704?utm_source=social-media-share&utm_medium=social&utm_campaign=ylefiapp


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä keskustellaan nyt itäaasialaisen konsernin tuotteesta nimeltä Prius. Kyllä, sama konserni jonka kannattavuus on romahtanut. Sama konserni huijasi törmäystesteissä 30 vuotta! Miten kauan lie huijannut pakokaasuissa? Nyt taitaa joutua liemeen vetyautohyijauksesta! Tämä sama konserni:

        https://yle.fi/a/3-5519704?utm_source=social-media-share&utm_medium=social&utm_campaign=ylefiapp

        Kristallipallostako ennustat kun maailman ykkönen dominoi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristallipallostako ennustat kun maailman ykkönen dominoi?

        Maailman ykkösellä on suurin liikevaihto.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei ollut Suomessa Valittujen Palojen tai Consumers Reportsin tekemää kyselyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut Suomessa Valittujen Palojen tai Consumers Reportsin tekemää kyselyä?

        Tai Aku Ankan, joka on samaa tasoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai Aku Ankan, joka on samaa tasoa.

        Huoli pois! Maanantaina vasta on se itku- ja hammastenkiristyspäivä kun helmitalusta etsitään oljenkorsia laajalla rintamalla hippohiihtäjämerkkien ynnämuut-kerhossa! Kova paikka otaksun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huoli pois! Maanantaina vasta on se itku- ja hammastenkiristyspäivä kun helmitalusta etsitään oljenkorsia laajalla rintamalla hippohiihtäjämerkkien ynnämuut-kerhossa! Kova paikka otaksun?

        Varmaan se on itku ja hammastenkiristys itäaasialaisen hippokonsernin kannattajalla kun ei pärjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huoli pois! Maanantaina vasta on se itku- ja hammastenkiristyspäivä kun helmitalusta etsitään oljenkorsia laajalla rintamalla hippohiihtäjämerkkien ynnämuut-kerhossa! Kova paikka otaksun?

        Mitenkäs muuten se BZ4X on myynyt? Siitähän piti tulla Suomen myydyin sähköauto, tsirk?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs muuten se BZ4X on myynyt? Siitähän piti tulla Suomen myydyin sähköauto, tsirk?

        Mielekiintoista nähdä , joko vilppivagen yltää puoleen väliin ylivoimaisen ykkösen suosiosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielekiintoista nähdä , joko vilppivagen yltää puoleen väliin ylivoimaisen ykkösen suosiosta?

        Varmasti VW-konserni myy tänäkin vuonna Suomessa enemmän autoja kuin Toyotan huijarikonserni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielekiintoista nähdä , joko vilppivagen yltää puoleen väliin ylivoimaisen ykkösen suosiosta?

        “Toyota Motor Corp. said Wednesday its net profit for the six months to September dropped 26.4 percent from a year earlier to 1.91 trillion yen ($12 billion), impacted by a quality scandal and weaker sales in China.”

        “The scandal led to a production halt for some popular models such as the Yaris Cross sport utility vehicle, idling some of its production lines in Japan and eroding earnings at the world's biggest automaker group.”

        https://english.kyodonews.net/news/2024/11/2909c7790ba0-update1-toyotas-1st-half-net-profit-down-264-amid-quality-scandal.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti VW-konserni myy tänäkin vuonna Suomessa enemmän autoja kuin Toyotan huijarikonserni.

        Vw on ykkönen vaan huijauksessa, 11miljoonaa autoa peukaloitu ja Vw:lle yli 30 miljardin lasku ....tuota huijaus ennätystä on vaikea lyödä!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vw on ykkönen vaan huijauksessa, 11miljoonaa autoa peukaloitu ja Vw:lle yli 30 miljardin lasku ....tuota huijaus ennätystä on vaikea lyödä!!!!!!!!

        Tojo on ylivoimainen ykkönen huijauksessa. Kaasupoljinhuijaus, 30 vuotta törkeä kolaritestihuijaus, pakokaasuhuijaus ja vetyautohuijaus. Lyömätön temppu erilaisia huijauksia
        Mutta tässä keskustelemme, miksi Prius myi niin huonosti, että maahantuonti piti lopettaa? Onko auto liian matala iäkkäille ihmisille, joista Tojon ostajakunta koostuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs muuten se BZ4X on myynyt? Siitähän piti tulla Suomen myydyin sähköauto, tsirk?

        Luottomyyjä tänään liikkeen black friday-tapahtumassa totesi että bZ4X:n kysyntä on parannusten jälkeen ollut vilkasta ja tilauskirjaan on raapustettu nimiä. Joten kauppa käy!


    • Anonyymi

      Kaikkea sitä kuulee ja lukee: Toyota se osaa.
      "Toyota on ilmoittanut kutsuvansa lokakuun 2022 ja huhtikuun 2024 välillä valmistettuja Prius Plug-in -hybridiautoja takaisin. Suomessa takaisinkutsu koskee 318 autoa."

      "Toyota kertoo tiedotteessaan, että ”mahdollisessa ongelmatilanteessa vesi voi tunkeutua takaovien ulkopuolella olevien, sähkötoimisten avauspainikkeiden sisään. Kosteus saattaa tällöin aiheuttaa oikosulun, ja ovi saattaa sen seurauksena aueta, mikäli keskuslukitus ei ole lukittuna”.

      • Anonyymi

        Toisilla huolenpito toimii mallikkaasti ja toisilla on vaan itse maksettavia " käyttäjävirheitä" ? Kumpaa haluaisit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisilla huolenpito toimii mallikkaasti ja toisilla on vaan itse maksettavia " käyttäjävirheitä" ? Kumpaa haluaisit?

        En nyt sanoisi mallikkaasti, kun ne takaisinkutsut ovat jääneet puolitiehen. Eikä Relax turvakaan maksa hajonneita lämmönvaihtimia ym.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt sanoisi mallikkaasti, kun ne takaisinkutsut ovat jääneet puolitiehen. Eikä Relax turvakaan maksa hajonneita lämmönvaihtimia ym.

        Nomutta kuka haluaisi niitä kuuluisia itse maksettavia surullisen kuuluisia "käyttäjävirheitä" Laajalla rintamalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nomutta kuka haluaisi niitä kuuluisia itse maksettavia surullisen kuuluisia "käyttäjävirheitä" Laajalla rintamalla?

        Eipä niitä hajoavilla lämmönvaihtimilla varustettuja autoja halua laatutietoiset.


      • Anonyymi

        Toyotissa ei ole ovien sisäpuolella mitään äänieristeitä eikä varmaan mitään tiivisteitäkään, joten vesi kyllä kulkee sähkövehkeidenkin sisälle. Joka ikisen Toyotan meluisuutta moititaan autolehtien koeajoissa, eikä meno muutu vuosienkaan jälkeen. Tehdas ei tällaisista viis veisaa, halpuutus näet.

        Kyllä merkin kultakaudet ovat takanapäin. Nyt jatkossa alamäkeä vaan.


    • Anonyymi

      TUO UUSI PRIUS ON TAVALLISELLE PERUSSUOMALAISELLE LÖKÄ/LÖYHKÄPÖKSYLLE AIVAN LIIAN FIKSU AUTO.

      • Anonyymi

        Voi sitä ehkä noinkin lievittää tuskaansa ja pettymystään kun paljon täällä suitsutettu Prius kyykkäsi eikä kelpaa edes suomalaiselle Toyotan kansalle.


      • Anonyymi

        Noin kertovat autotoimittajat kun vain osaa lukea oikein.


      • Anonyymi

        Suomalaiselle lökä/löyhköpölsylle fiksu auto tuntuu olevan toi-ota (jos etmuutasaa) yaris tai korolla.


      • Anonyymi

        No oletko koskaan itse ostanut Priusta uutena? Onko se liian fiksu auto sinulle?

        Tiedän ettet ole koskaan ostanut ja se on juurikin se Priuksen ongelma. AIVAN TÖRKEÄN YLIHINTAINEN siihen nähden mitä tarjoaa.
        Pitää heittää kaikki järki kokonaan ulos että laittaisi valtavan määrän rahaa tuollaiseen alimitaiseen kikottimeen.

        No nyt Toyota Suomikin tunnusti tosiasiat ja lopetti rimpuilun toivottoman flopin kanssa.
        Kirvestä niskaan.


    • Anonyymi

      Kumman ottaisit hääautoksesi, Rättisitikan vai minkä tahansa japanilaisen, esim Toyotan?

      • Anonyymi

        Toyota tietty.


    • Anonyymi

      Ompa harmi sillä auto on kaunis ja kaikinpuolin järkevä.

    • Anonyymi

      Ruma katiska ajokieltoon sanoo palopäällikkö palovaara

    • Anonyymi

      Plussa-malli vetäis kun häkä. Prius teknisesti hyvin tehty, mutta mataluuden vuoksi Suomeen sopimaton. Talvi ei sille sovi. Kokeilin ja huomasin suunnittelumokat heti. Menin ostin Rav4:n. Se on oikea auto.

      • Anonyymi

        "teknisesti hyvin tehty", ei ruosteenestokäsittelyä, puutteellinen äänieristys(jos lainkaan), onneton tavaratila ja takatilat, ei mitään mitä ei muut tarjoa halvemmalla.
        RAV on vielä surkeampi hintaansa nähden ja isoja ongelmia 12 voltin järjestelmän kanssa ja tietenkin kaikki Toyotan puutteet vakiona.


    • Anonyymi

      No oletko koskaan itse ostanut Priusta uutena? Onko se liian fiksu auto sinulle?

      Tiedän ettet ole koskaan ostanut ja se on juurikin se Priuksen ongelma. AIVAN TÖRKEÄN YLIHINTAINEN siihen nähden mitä tarjoaa.
      Pitää heittää kaikki järki kokonaan ulos että laittaisi valtavan määrän rahaa tuollaiseen alimitaiseen kikottimeen.

      No nyt Toyota Suomikin tunnusti tosiasiat ja lopetti rimpuilun toivottoman flopin kanssa.

      • Anonyymi

        Vanhat Priukset menivät kaupaksi kohtuullisen hyvin. Tämä uusin ei. Se on pelkästään ekohippinuorison pelleilyauto. Toyotalta moka. Sen voi pelastaa ainoastaan uusi plus-versio.


    • Anonyymi

      Kyllä se on nyt Terot niin, että jos vuodesta toiseen perustelee autojen paremmuutta myyntimäärillä, niin tämä logiikka pitää nyt sitten ulottaa Priukseenkin ja niellä johtopäätökset sellaisenaan. Huono auto.

      • Anonyymi

        Ei hätää Toyota teki jo sopimuksen BYD:n kanssa että Toyotan sähköautot ottaa niistä akut ja moottorit.

        Varmaan niitä joku tyhmä ostaa kun haluaa maksaa enemmän Toyota merkistä vaikka auto on BYD:n merkeillä halvempi :D

        Toyota voi tosiaan myydä paljon autoja mutta suuri osa niistä muiden tekemiä! :D
        Voi voi ja itkupotkuraivareita tiedossa taas 2025 kun muut myy ja Tojot jää kaupan pihaan ruostumaan. Siinä sitä ihmettelemistä taas riittää.

        Johan tässä taas käy niin että Yarikset ja Yariss Crossit lasketaan yhteen samoin kuin kävi Corolla kanssa kun ei muuten myynti riitä ykköspaikkaan. Toyota itse on aloittanut jo tämän helmitaulupelleilyt.

        https://www.hs.fi/talous/art-2000010860650.html

        Vaatimaton menekki johtaa hybridi-ikonin myynnin lopettamiseen

        Autokauppa|Toyota lopettaa Priuksen myynnin Suomessa. Hybridi-ikonin menekki on ollut vaatimatonta, vaikka uusi malli esiteltiin äskettäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hätää Toyota teki jo sopimuksen BYD:n kanssa että Toyotan sähköautot ottaa niistä akut ja moottorit.

        Varmaan niitä joku tyhmä ostaa kun haluaa maksaa enemmän Toyota merkistä vaikka auto on BYD:n merkeillä halvempi :D

        Toyota voi tosiaan myydä paljon autoja mutta suuri osa niistä muiden tekemiä! :D
        Voi voi ja itkupotkuraivareita tiedossa taas 2025 kun muut myy ja Tojot jää kaupan pihaan ruostumaan. Siinä sitä ihmettelemistä taas riittää.

        Johan tässä taas käy niin että Yarikset ja Yariss Crossit lasketaan yhteen samoin kuin kävi Corolla kanssa kun ei muuten myynti riitä ykköspaikkaan. Toyota itse on aloittanut jo tämän helmitaulupelleilyt.

        https://www.hs.fi/talous/art-2000010860650.html

        Vaatimaton menekki johtaa hybridi-ikonin myynnin lopettamiseen

        Autokauppa|Toyota lopettaa Priuksen myynnin Suomessa. Hybridi-ikonin menekki on ollut vaatimatonta, vaikka uusi malli esiteltiin äskettäin.

        Meidänkin talossa on parkkihalliin alkanut ilmestymään useita uusia sähköautoja, eniten Tesla Y ja VW id4 ja id3. Vaikka ei ole latausmahistakaan, niin silti porukat haluaa ajoissa ottaa täyssähköisen ja lataavat julkisilla ja duunissaan. Itselataavat hybriditoyotat ovat katoavaa kansanperinnettä, kuten aikoinaan Kuplavolkkarin pitkä valtakausi hiipui tai kännyköissä Nokia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hätää Toyota teki jo sopimuksen BYD:n kanssa että Toyotan sähköautot ottaa niistä akut ja moottorit.

        Varmaan niitä joku tyhmä ostaa kun haluaa maksaa enemmän Toyota merkistä vaikka auto on BYD:n merkeillä halvempi :D

        Toyota voi tosiaan myydä paljon autoja mutta suuri osa niistä muiden tekemiä! :D
        Voi voi ja itkupotkuraivareita tiedossa taas 2025 kun muut myy ja Tojot jää kaupan pihaan ruostumaan. Siinä sitä ihmettelemistä taas riittää.

        Johan tässä taas käy niin että Yarikset ja Yariss Crossit lasketaan yhteen samoin kuin kävi Corolla kanssa kun ei muuten myynti riitä ykköspaikkaan. Toyota itse on aloittanut jo tämän helmitaulupelleilyt.

        https://www.hs.fi/talous/art-2000010860650.html

        Vaatimaton menekki johtaa hybridi-ikonin myynnin lopettamiseen

        Autokauppa|Toyota lopettaa Priuksen myynnin Suomessa. Hybridi-ikonin menekki on ollut vaatimatonta, vaikka uusi malli esiteltiin äskettäin.

        Et näköjään tiedä asiasta mitään.

        Auton valmistaa Toyotan ja BYD:n yhteisyritys nimeltään BTET BYD Toyota EV Technology.

        https://electrek.co/wp-content/uploads/sites/3/2023/12/Toyota-Sport-Crossover-1.jpg?quality=82&strip=all&w=1024


    • Anonyymi

      kattelin tota hallissa keväällä...ankea selkä katkeaa kun tonne laskeutuu....surkea mittaristo ratin yllä...ämpärimuovia....ohuet kaikuvat ovet....matala loota...yök

      • Anonyymi

        Voi sen noinkin sanoa että olet varaton.


    • Anonyymi

      Itseä olisi kiinnostanut (halvempi) ei-plugini. Meitä, joilla latausmahdollisuutta ei kotona ole, kuitenkin on Suomessa melko paljon ja lisäksi omakotiasukkaat helposti näillä hinnoilla valitsevat jo täyssähköauton.

      • Anonyymi

        Jos tädillä olisi munat niin se olisi setä. Niin tyhjää jossittelua ja haavemaailmassa elävän haihattelua.
        Tuo latalatauskelvottomuus ei kiinnosta ketään tuossa hintaluokassa. Sen Toyotakin ymmärsi.

        Kai ymmärrät sieltä yksisarvisten keskeltä sen verran että Toyotakin sanoi että tämä on nyt tässä. Menneen maailman floppi.

        Aivan samoin kuin Mirai.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tädillä olisi munat niin se olisi setä. Niin tyhjää jossittelua ja haavemaailmassa elävän haihattelua.
        Tuo latalatauskelvottomuus ei kiinnosta ketään tuossa hintaluokassa. Sen Toyotakin ymmärsi.

        Kai ymmärrät sieltä yksisarvisten keskeltä sen verran että Toyotakin sanoi että tämä on nyt tässä. Menneen maailman floppi.

        Aivan samoin kuin Mirai.

        Toyotan kiire tehdä kilpailukykyisiä autoja johti paniikkiin.
        Nyt on kiire ja se taas aiheuttaa surkeata laatua markkinoille.
        Epätoivoiselta vaikuttaa Toyotan touhut.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä kaivatussasi

      Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2165
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

      Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      340
      1391
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

      Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1345
    4. 168
      1265
    5. Hitto että tekis

      Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1051
    6. Minä tiedän sen

      Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      968
    7. Minkä kultakimpaleen

      Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      919
    8. Ikävä on häntä

      Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      910
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

      https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      27
      862
    10. Onko kaivattusi

      Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      839
    Aihe