Ennenaikainen siemensyöksy

Anonyymi-ap

Hei, olen mies ja minulla on aina ollut ongelmana ennenaikainen siemensyöksy. Se lienee melko yleinen vaiva..
Olen kokeillut siihen erilaisia puudutus suihkeita ja voiteita, muttei niistä ole ollut merkittävää apua.
Nyt olen ruennut miettimään jos kävisi ihan alan lääkärin luona ja kyselisi apua. Olen lukenut että jotkut mieliala lääkkeet siihen voi auttaa..
Jos jollain ois kokemusta ja tietämystä asiaan niin mielelläni lukisin niitä. Enemmän arvostaisin rehellisiä ja asiallisia kommentteja..

9

361

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko liian tuntoherkkä esinahka vai mistä johtuu? Itsellä johtuu erittäin tuntoherkästä esinahasta ja tietysti myös että olen yliseksuaalinen ja ärsykkeet valtaavat mielen kokoajan

• Anonyymi

Olen jo vanhempi mies ja teini-iässä samoja ongelmia mutta kun kokemuksia karttui niin helpotti siinä suhteessa ?Nyt jo seniori iässä toivoo että pikkasen tulis nopeammin,varsinkin kun on useampi kerta kerralla

• Anonyymi

"ennenaikainen siemensyöksy. Se lienee melko yleinen vaiva.."

Se on erittäin harvinainen ongelma. Ejakulaatio ilmenee samaan aikaan kun orgasmi lähes kaikilla miehillä.

• Anonyymi

Kyllä kesto paranee kun harjoittelee.Aloita hyväilemää ja lopeta juuri ennen siemensyöksyä,huilaa hetki ja aloita uudelleen..näitä toistoja niin kesto paranee...t.ukm

• Anonyymi

• Anonyymi

Minulla ei tuo toimi. Entistä herkemmässä on kun tyydyttää ja lopettaa ennen laukeamista

• Anonyymi

Milläs lopetat välillä, kun nainen on kiimassa kuin mirri keväällä. Mä tosin jatkan kaikenlaisilla leluilla, välillä sekin on niin kiihottavaa, että pääsee heti kohta kokeilemaan uudestaan. Silloin on meno jo maltillisempaa molemmin puolin!

• Anonyymi

Tuohon vaivaan on olemassa lääkkeitä. Ssri masennuslääkkeet pienellä annoksella toimii kaiketi useimmiten ihan hyvin. Näissä lääkkeissä on kuitenkin omat ongelmansa. Suurimpana haittana liiallinen laukeamisen estyminen, joka voi harvoissa tapauksissa jatkua vaikka lääke lopetettaisiin kokonaan. Kyseiset lääkkeet myös lisäävät prolaktiinin määrää, joka taas voi vähentää yleistä seksuaalisuutta/halukkuutta. Myös pientä testosteroni tasojen laskua voi tulla. Haitat on hyvin yksilöllisiä. Itse käytin nuorempana keskikokoista citalopraami(ssri lääke) annosta paniikki oireisiin, ja samalla kyllä laukeaminen vaikeutui ja seksuaalinen halukkuuskin ehkä jonkin verran väheni.

• Anonyymi

Salkullinen Sandelssia ennen petipuuhia pitää siemensyöksyt kurissa.

Jos ei yläpää kestä noin paljoa olutta niin sitten pitää kokeilla mikä on kullekin ja kullillekin se sopiva annostus!

Liika määrä tietysti aiheuttaa sen että mällin sijaan lentääkin yrjö.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      178
      4698
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      38
      2522
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2192
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1719
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1338
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1271
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1183
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      145
      1170
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      945
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      117
      877
    Aihe