kirjan Metsa Manista?
Tekkeeköhän Hotakainen vielä
13
160
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tee, uutta kirjaa näkyi olevan keimarketissa myynnissä, kuten edellistäkin lahjoitusta. Eipäs näyttänyt allekirj. kuten teki jsn.... Sieltä taas ukkeli löysi lahjoituksensa, myöhässä vaan.
- Anonyymi
Ei taida olla aineksia elämänkertaan. Koulukiusaaminen ei yksin riitä. Minusta ei hänen elämässään ole tapahtunut juuri mitään mainittavaa.
- Anonyymi
Ei henkilökuvan tarvitse välttämättä olla elämänkertakirja.
Vaikka mitäpä minä näitä sinulle kerron kun näytät tietävän perstuntumalta enemmän kuin me ammattiimme opiskelleet 😜😜😜😜😜😜 - Anonyymi
” Minusta ei hänen elämässään ole tapahtunut juuri mitään mainittavaa.”
Tämä ei ole mielipideasia, vaikka ymmärrän toki että kateuttasi haluaisit unohtaa oman olutmerkin, tv-ohjelmat, sijoittuminen Suomen neljän suosituimman tv-esiintyjän joukkoon. Nämä nyt ensimmäisenä tässä runsaudessa tuli mieleen👍👍👍👍👍👍👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Minusta ei hänen elämässään ole tapahtunut juuri mitään mainittavaa.”
Tämä ei ole mielipideasia, vaikka ymmärrän toki että kateuttasi haluaisit unohtaa oman olutmerkin, tv-ohjelmat, sijoittuminen Suomen neljän suosituimman tv-esiintyjän joukkoon. Nämä nyt ensimmäisenä tässä runsaudessa tuli mieleen👍👍👍👍👍👍👍Mestari on kuuluisa. Se aiheuttaa kateutta. Ulkomailla ei olla niin kateellisia ja vittumaisia kuin Suomessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei henkilökuvan tarvitse välttämättä olla elämänkertakirja.
Vaikka mitäpä minä näitä sinulle kerron kun näytät tietävän perstuntumalta enemmän kuin me ammattiimme opiskelleet 😜😜😜😜😜😜Et taatusti ole minkäänalan ammattilainen, saati opiskellut :::)))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mestari on kuuluisa. Se aiheuttaa kateutta. Ulkomailla ei olla niin kateellisia ja vittumaisia kuin Suomessa.
Mene sitten sinne.
- Anonyymi
Kateetkin tuo firmaan hyvveääää.
- Anonyymi
Tubettaminen ei ole mitenkään harvinaista. Tubettajia on Suomessakin tuhansittain. Ei sellainen kiinnosta elämänkerta na ketään
- Anonyymi
"Ei henkilökuvan tarvitse välttämättä olla elämänkertakirja.
Vaikka mitäpä minä näitä sinulle kerron kun näytät tietävän perstuntumalta enemmän kuin me ammattiimme opiskelleet 😜😜"
Saat vielä opiskella muutaman vuosikymmenen ennen kuin sinusta on opettajaksi.
Eikö metsämanin henkilökuvaa ole jo 7000 videon verran Youtubessa ja kaksi tv-sarjaa Ylen arkistoissa, eikö tuo jo riitä? - Anonyymi
Kun lukee fanien kommentteja, kuinka metsäman vain näyttelee tyhmää miestä joka "ei ossoo mittään" niin eikö semmoinen ole heikkojen ihmisten huijaamista, yritystä saada sääliä, kiitosta, myötätuntoa ja kerjätä rahaa?
Ihmisen pitää muistaa, että "totuus satuttaa vain kerran mutta valhe sattuu ikuisesti"- Anonyymi
Näyttelijä voi näytellä ketä tahansa, vaikka osaamatonta kurjaa, laiskaa työvieroksujaa, sohvalla makailijaa koska se on hänen työnsä.
Kaikki tietävät hänen olevan näyttelijä.
- Anonyymi
Puolet seuraajista kumartaa "mestaria", toinen puoli ei edes tiedä miksi pitää kumartaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279