Miten hemmetissä ajotuntien tai teoriatuntien peruutukseen ei riitä, jos ja kun on sairastunut? Joudut maksamaan vaikka makaat kuolemankielissä sairaalassa? Todella iso varoitus tuohon autokouluun pyrkiville! Eipä muuta!
Stadin autokoulu
45
2777
Vastaukset
- Anonyymi
Pitääkö autokouluun oikein pyrkiä?
- Anonyymi
Siis mitä sinä oikein sekoilet? Teoriatunnit tehdään netissä sitten kuin itse haluaa omaan tahtiin. Ajotunnit puolestaan varaillaan netistä omien aikataulujen mukaan itselle mieluisina aikoina, ja ajotunteja voi peru/siirtää netin kautta 24h ennen varattua aikaa. Tietenkin viime tinkaan perutut / käyttämättä jätetyt pitää maksaa, näinhän se on kaikkialla.
Kuolemankielissä sairaalassa? Huh huh.. Eiköhän tuollaiset tapaukset ole aina erikseen. Stadin autokoulu on erittäin hyvä autokoulu, ajoin siellä kortin viime kesänä ja pikkusiskoni menee sinne myös, todella hyvä palvelu ja opettajat!
Mene sinä jonnekin jossa voit perseillä ihan rauhassa. - Anonyymi
Oho, aika jännää, ite kun kävin nii ne teoriatunnit pyöri netissä ja ne sai vapaasti käydä millon itelle sopi. Oisko nyt vähän värikynää jantterilla tarinassa :D jos oot varannu ajotunnin nii sulla on se perus 24h aikaa peruuttaa Stadin autokoululla. Joillain muilla on kireemmäät ehdotkin.
Kannattais varmaan vähän hengittää ja keskittyy inssin pääsemiseen ykkösellä läpi eikä mihinkään outoon ränttiin suolikaksnelosella.
Mä kyllä suosittelen Stadin autokoulua ja niiden toimintaa.
Nimim . Ekalla läpi kiitoksin - Anonyymi
Stadin autokoulu on ihan paras. Omistaja kertoi mulle että on aika uus autokoulu Helsingissä. Olisko tää alottaja joku kateellinen kilpailija joka yrittää jossain kaksnelosella heittää lokaa niskaan uudelle tulokkaalle? Onko omat oppilaat vähentyny kun tulee uus toimija jolla kätevät nettivaraukset ja kaikki mitä muilla ei ole? 🤣
Noi ehdot on just hyvät ja selkeesti kerrotaan varauksia tehdessä mikä meininki. Jääpähän turhat ”saikuttajat” ja viime hetken pommiin nukkujat pois! - Anonyymi
Autokoulun omistajalla on Stadin paras ajo-ope perse
- Anonyymi
Stadin autokoulun yksi opettaja Kristiina tässä. Mulle joku linkkas tän keskustelun ja tulin kiittämään persekommentista jos se siis oli minulle ;D Toki kaikilla meillä on työn puolesta perselihakset reenattu joten saattoipa se olla jollekin meidän miehistäkin. Ja tuosta aloituksesta: meillä ei ole koskaan ollut tälläistä kipeyskeissiä, eli oletan että tämä aloitus on joku tarkoituksella keksitty juttu :) Sen sijaan nettivarausta on kehuttu koko ajan.. Jos täällä sattuu olemaan helsinkiläisiä ajokortin tarpeessa niin kandee vertailla hintoja ja kysellä kavereilta kokemuksia. Jos Stadin autokoulun meininki tuntuu hyvältä niin TÄSSÄ TEILLE ALEKOODI: https://www.stadinautokoulu.fi/lomake.html?id=51585
- Anonyymi
Stadin Autoloulussa enemmän opettajia, kuin oppilaita.
Eihän tämä ole järkevää vai onko? - Anonyymi
Suosittelen Stadin autokoulua kaikille. Toimistokin on ihana <3 Muutenkin ihanan lämmin ja tervetullut olo kun astuu sisään. Ajotunteihin saa hyvin aikoja myös lauantaisin! Kaverit jotka on muissa autokouluissa niin ei saa varattua ajotunteja yhtä nopeasti ja kätevästi kuin minä. Olenkin suositellut kaikille Stadin autokoulua. Nettivarauksesta tykkään itse tosi paljon kun voi varailla tunteja just sillon kun itse haluu. Olen ajanut kolmen eri opettajan kanssa ja kaikki on olleet tosi kivoja ja asiantuntevia, ei oo jännittänyt yhtään.
- Anonyymi
Stadin autokoulu on huippu! Mulle käy työn takia pelkät lauantait ajotunneille niin siel on aina järjestetty mulle lisää aikaa jos joku lauantai on ollut jo täys. Luvattiin että jos tulee lauantaille inssiaikoja niin sekin saattaa olla mahdollista. Hyvät ja selkeet ohjeet ja jos joskus on pitänyt jotain kysyä niin aina vastattu lähes heti puhelimeen tai viestiin. Iso suositus.
- Anonyymi
Hyvä Krisse,
Hieno mainos. Ei oppilaat näitä lue. Kokeile kehittää markkinointia, tämä on väärä alusta.
- Anonyymi
On muuten surkea opetus kyseisessä autokoulussa. Ei pidetä kiinni mitä aluksi sovitaan. No, vaihdoin toiseen autokouluun.
- Anonyymi
Meiltä ei ole kukaan vaihtanut pois ❤️ Mutta meille on kyllä vaihdettu erityisesti ketjukouluista mutta myös muista 🤗 kylläpä nyt taitaa langassa olla aktiivisena joku kilpailija kateellisena 😛
Terv. Opettaja kyseisessä koulussa
- Anonyymi
Yksi opettaja vaihtoi Stadin Autokouluun. Vei oppilaat vanhasta paikasta mukanaan.
Voi olla haastetta löytää jatkossa hommia tämmösellä kaverilla.- Anonyymi
Kuulin Malmilla tästä hommasta. Ala on muuttunut ja opettajilla ei ole enää ns. ”Vanhanliiton” kunnioitusta edellistä työnantajaa kohtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulin Malmilla tästä hommasta. Ala on muuttunut ja opettajilla ei ole enää ns. ”Vanhanliiton” kunnioitusta edellistä työnantajaa kohtaa.
Kyseessä oleva opettajan etunimi alkaa T:llä?
Pienet piirit tietää kuka kyseessä, joten vaikea varmaan työllistyä kun Stadin autokoulu sulkee ovensa....😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienet piirit tietää kuka kyseessä, joten vaikea varmaan työllistyä kun Stadin autokoulu sulkee ovensa....😂Menee Stadin koululla ilmeisen heikosti. Samainen T, joka anasti oppilaat, jutteli ajovarmalla - hiljaista on ja oli virhe vaihtaa koulua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menee Stadin koululla ilmeisen heikosti. Samainen T, joka anasti oppilaat, jutteli ajovarmalla - hiljaista on ja oli virhe vaihtaa koulua.
Jep. Olis kantsinut pysyy Malmilla! No, saattaa kyseisellä herralla olla vaikeuksia työllistyä autokoulualalla😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienet piirit tietää kuka kyseessä, joten vaikea varmaan työllistyä kun Stadin autokoulu sulkee ovensa....😂Stadin autokoulussa nimimerkillä Helto?
- Anonyymi
Osaako Helto soittaa kitaraa?
Herra T on kysellyt uusia töitä. Tietääkö joku miksi?- Anonyymi
Ope T osaa soittaa ilmakitaraa. Ei pääse ainakaan pääkaupunkiseudulla duuniin.
- Anonyymi
On ilmeisesti tällä koululla oppilaat vähissä, kun kaikki kortin saaneet pitää julkaista somessa.
- Anonyymi
Joku voisi kertoa suurelle johtajalle (Anunti) miten Suomessa lakeja ja asetuksia määrätään. Hän tykkää tunkea naamaansa lehtiin ja kertoa ”viisauksia”.
Ikäpoikkeuslupa tappaa - onpa tyhmä kommentti.
Berner ei yksin ole päättänyt mitään, vaan eduskunta. Älä nolaa Krisse itseäsi enempää.- Anonyymi
Tämä! Krisse on nolannut jo itsensä, joten toivottavasti tämän henkilön kommentoinnit lehdistössä ovat päättyneet. Autokoulualalla lienee vielä fiksumpia henkilöitä, jotka voisivat antaa järkevämpiä näkemyksiä alasta? Ja Krisse voi keskittyä vaikka kirjoittelemaan tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä! Krisse on nolannut jo itsensä, joten toivottavasti tämän henkilön kommentoinnit lehdistössä ovat päättyneet. Autokoulualalla lienee vielä fiksumpia henkilöitä, jotka voisivat antaa järkevämpiä näkemyksiä alasta? Ja Krisse voi keskittyä vaikka kirjoittelemaan tänne.
Katselin huvittuneena Krissen ajopelko showta mediassa, jossa toimittaja sai tauon jälkeen oppia. Melkoinen myötähäpeä alalle Krissen ”opit”. Toimittajaa kohdellaan, kuin 5- vuotiasta.
Stadin Autokoulun johtaja pitäisi saada 7-päivää lehden sivuille.
#inssiykkosella 😅 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se riitä, että sinä kirjoittelet tänne. sinulla on varmasti aikaa. Krissellä ei. Hänellä on paljon asiakkaita ja töitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se riitä, että sinä kirjoittelet tänne. sinulla on varmasti aikaa. Krissellä ei. Hänellä on paljon asiakkaita ja töitä.
Anteeksi, en kirjoita enää tänne.
- Anonyymi
Stadin Autokoulun opettajat on aika heikosta päästä. Suurin osa ei pääsi PK-seudulla mihinkään muualle hommiin.
- Anonyymi
Olin, näin ja koin. Ja kyseinen autokoulu meni muuten vaihtoon! Ei pidetä mitä luvataan, joten 180-astetta ja heippa!
- Anonyymi
Siellä vallitsee sellainen tekopyhä ilmapiiri. Kamalaa teeskentelyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä vallitsee sellainen tekopyhä ilmapiiri. Kamalaa teeskentelyä.
Tekopyhää ja kuivaa asiakaspalvelua löytyy. Kaverin poikaystävä vaihtoi tuolta pois ja on ollut todella tyytyväinen uuteen autokoulun.
- Anonyymi
Yksikö ihminen täällä on suivaantunut/kateellinen kun nainen (ja vieläpä fiksu sellainen) kasvattaa ja kehittää autokoulua, jolla on hyvät asiakaspalautteet ja mukavasti töitä? Kyseisen koulun opettajat eivät ole huonoja , vaan itse asiassa kaikki tunnen ja tiedän hyviksi tekijöiksi. Itsellänikin on melko uusi autokoulu pääkaupunkiseudulla, ja olen aina ihmetellyt alan kateellisuutta ja sisäänpäin kyräilyä. Kristiina on ainoa joka aina iloisesti tervehtii konttorilla ja juttelee. Näin hänen uusinta työntekijäänsä Herttoniemen Ajovarmalla, ja kehui kuinka hyvä työnantaja ko. autokoulu on. Tuntuu todella oudolta, että naisesta joka on aina positiivisella mielellä ja tekee hyvää työtä alan eteen (esim Autokoululiitto ajoilta ) niin joku keksii tehdä tämmöistä kukkua. Ilmeisen kateellinen tai ehkä yrittänyt saada johtajaa treffeille ja saanut pakit ja nyt kirjoittaa täällä. Kaunis nainenhan hän on, mutta sitäkin enemmän harvinaisen mukava ja fiksu ihminen.
- Anonyymi
Onpas teillä siellä Helsingissä kovaksi ja rumaksi mennyt kilpailu, kun jokaisesta autokoulusta löytyy tämmöinen ketju jossa muut kateelliset yrittäjät mouhoavat. Toisaalta sama kuvio taitaa toistua kaikissa kaupungeissa. Uusi yrittäjä tulee kuvioihin niin muut tekevät kakkensa laittaakseen kapuloita rattaisiin.
Onneksi kaikki autokoulualalla jotka ovat vähänkään seuranneet uutisia tietävät tämän autokoulun pitäjän olen arvostettu ja erittäin pidetty henkilö. Myös hänen valmistamansa opetusmateriaalit verkossa ovat niin suosittuja että niitä käyttävät myös muut autokoulut ympäri suomen.
Ymmärtäähän sen että jos on itse päälle 60v ikänsä autokoulua pyörittänyt samalla kaavalla vailla kehitystä - ja jostain tulee itseä reilusti nuorempi ja vieläpä nainen - niin kiukuksihan se pistää. Menestyneitä on kadehdittu aina. "Sääliä saa ilmaiseksi, kateus pitää ansaita" - Anonyymi
Tämä johtaja (joka sattuu olemaan nainen) on niin pidetty ja arvostettu henkilö alalla, että itse uskon että tämän ketjun ylläpitäjä on joku seuraavista:
- entinen poikaystävä
- yksittäinen kateellinen konkurssikypsä yrittäjä
- joku jolle hän on antanut joskus potkut / pakit
- joku internetin naisvihaaja
- joku nainen jonka hän on joskus suututtanut
Hyvä Krisse, jatka hyvää työtä! Toivottavasti et käytä aikaasi tämän kiusaajan tekstien lukemiseen! - Anonyymi
Tai sitten joku opettaja jota hän ei ole ottanut töihin!
Mä oon ollu hänen kaveri ja työkaveri ja tiedän että Krisse ottaa vaan hyviä tekijöitä ja edellyttää heiltä tiettyä tasoa sekä opetuksen että asiakaspalvelun suhteen.
Hän on aiemmin pitänyt pitkään autokoulua Hämeenlinnassa ja se oli kans alueen suosituin autokoulu ja tosi tyytyväiset asiakkaat ja maineikas koulu. Nuorena aloitti ja monet yli 40v ja 50v opettajat katsoivat nenänvarttaan pitkin kun nuori tyttö tuli alalle ainoana naisena ja siis selvästi muita nuorempana. Silti teki hommat paremmin kun monet muut. Sillon sanottiin et hänellä on isommat pallit kun kylän miehillä yhteensä. Ja se tottakai ärsytti niitä kans. Yhtä miestä se ei ottanu kerran töihin kun tiesi sen olevan vähän.. hmm no tietynlainen. Sehän suuttu se äijä ja aikansa kans jauho paskaa ja koitti myrkyttää jutuillaan. Mut Krisse ei oo koskaan ollu moksiskaan mistään tämmösistä vaan keskittynyt omaan tekemiseen hymy huulilla. Tehomimmi kaikin puolin ja menisin hänelle töihin millon vaan mutta en asu enää Suomessa ja teen muita hommia nykyisin. - Anonyymi
Voi luoja, näin tuon kauniin naisen eilen, voi luoja miten kaunis nainen! En uskaltanut juttelemaan. Niin monta miestä hänen ympärillään. Hän tanssi ja nauroi. Kaunis nainen, terveisiä!
- Anonyymi
Kristiina on aivan ihana ❤️
Jos olisin nuorempi pyytäisin treffeille ja veisin hänen sydämen kokkaustaidoillani!
Terveiset Kristiina kiitollinen - Anonyymi
Kristiinan ”faneja” täällä myös. Katselin mitä nykyään puuhaa. Näköjään edelleen menestynyt ja tietysti kaunis kuten aina. Koulukavereita.
- Anonyymi
Pisti jo parikymppisenä alan ukoille luuun kurkkuun. Ukot ihmeissään kun joku sanoi miten asiat on. Pyydettiin myös liiton (SAKL) pj:ksi, ei mennyt, fiksu kun on!
- Anonyymi
Laitoin Kristiina T-paitoja tilaukseen.
Tarvitseeko joku avaimenperä systeemejä? - Anonyymi
No,nyt on paksua tekstiä kyseiseltä autokoulun omistajalta, eli Krisseltä! Olisiko jo parempi, että pistät kirjoittelut pauselle? Kiitos!
- Anonyymi
No,nyt on paksua tekstiä kyseiseltä autokoulun omistajalta, eli Krisseltä! Olisiko jo parempi, että pistät kirjoittelut pauselle? Kiitos!
- Anonyymi
- Anonyymi
Tästä ketjusta kannattaa tehdä mahdollisimman pian rikosilmoitus. Sekä henkilö että yritys on pidettyjä ja arvostettuja alalla. Kyseessä on selvästi kateellisen kiusanteko ja tarkoitushakuinen yrityksen ja henkilön mustamaalaaminen. Kyseinen henkilö ei ole julkisuuden henkilö, vaikka häneltä joskus pyydetään asiantuntijakommentteja lehdistöön joten hänellä tulisi olla yksityisyys.
Poliisi on ennenkin saanut vastaavissa tapauksissa häiritsijän kiinni, ja perättömät väitteet on pystytty todistamaan perättömiksi jolloin kunnianloukkaus ja tietyissä tapauksissa jopa vahingonkorvauskanne on mahdollinen. Suosittelisin kiusaajaa lopettamaan ennenkuin juttu menee pidemmälle. - Anonyymi
Kyseinen henkilö sanoo itse ettei välitä tästä, mutta koska olen hänen ystävä teen ilmoituksen kunnianloukkauksesta. Hän kertoi itse että todistetusti mikään väite ei pidä paikkaansa ja tämä on helppo todeta joten kiusaaja tulee jäämään kiinni perättömien väitteiden levittämisestä myös työntekijöiden osalta.
- Anonyymi
Tsempit sulle!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu801896- 591758
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3571617Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691443Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101320Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle671310Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä691227- 631169
KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1001077Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141045