Stadin autokoulu

Anonyymi-ap

Miten hemmetissä ajotuntien tai teoriatuntien peruutukseen ei riitä, jos ja kun on sairastunut? Joudut maksamaan vaikka makaat kuolemankielissä sairaalassa? Todella iso varoitus tuohon autokouluun pyrkiville! Eipä muuta!

16

1434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitääkö autokouluun oikein pyrkiä?

• Anonyymi

Siis mitä sinä oikein sekoilet? Teoriatunnit tehdään netissä sitten kuin itse haluaa omaan tahtiin. Ajotunnit puolestaan varaillaan netistä omien aikataulujen mukaan itselle mieluisina aikoina, ja ajotunteja voi peru/siirtää netin kautta 24h ennen varattua aikaa. Tietenkin viime tinkaan perutut / käyttämättä jätetyt pitää maksaa, näinhän se on kaikkialla.
      Kuolemankielissä sairaalassa? Huh huh.. Eiköhän tuollaiset tapaukset ole aina erikseen. Stadin autokoulu on erittäin hyvä autokoulu, ajoin siellä kortin viime kesänä ja pikkusiskoni menee sinne myös, todella hyvä palvelu ja opettajat!
      Mene sinä jonnekin jossa voit perseillä ihan rauhassa.

• Anonyymi

Oho, aika jännää, ite kun kävin nii ne teoriatunnit pyöri netissä ja ne sai vapaasti käydä millon itelle sopi. Oisko nyt vähän värikynää jantterilla tarinassa :D jos oot varannu ajotunnin nii sulla on se perus 24h aikaa peruuttaa Stadin autokoululla. Joillain muilla on kireemmäät ehdotkin.
      Kannattais varmaan vähän hengittää ja keskittyy inssin pääsemiseen ykkösellä läpi eikä mihinkään outoon ränttiin suolikaksnelosella.
      Mä kyllä suosittelen Stadin autokoulua ja niiden toimintaa.
      Nimim . Ekalla läpi kiitoksin

• Anonyymi

Stadin autokoulu on ihan paras. Omistaja kertoi mulle että on aika uus autokoulu Helsingissä. Olisko tää alottaja joku kateellinen kilpailija joka yrittää jossain kaksnelosella heittää lokaa niskaan uudelle tulokkaalle? Onko omat oppilaat vähentyny kun tulee uus toimija jolla kätevät nettivaraukset ja kaikki mitä muilla ei ole? 🤣
      Noi ehdot on just hyvät ja selkeesti kerrotaan varauksia tehdessä mikä meininki. Jääpähän turhat ”saikuttajat” ja viime hetken pommiin nukkujat pois!

• Anonyymi

Autokoulun omistajalla on Stadin paras ajo-ope perse

• Anonyymi

Stadin autokoulun yksi opettaja Kristiina tässä. Mulle joku linkkas tän keskustelun ja tulin kiittämään persekommentista jos se siis oli minulle ;D Toki kaikilla meillä on työn puolesta perselihakset reenattu joten saattoipa se olla jollekin meidän miehistäkin. Ja tuosta aloituksesta: meillä ei ole koskaan ollut tälläistä kipeyskeissiä, eli oletan että tämä aloitus on joku tarkoituksella keksitty juttu :) Sen sijaan nettivarausta on kehuttu koko ajan.. Jos täällä sattuu olemaan helsinkiläisiä ajokortin tarpeessa niin kandee vertailla hintoja ja kysellä kavereilta kokemuksia. Jos Stadin autokoulun meininki tuntuu hyvältä niin TÄSSÄ TEILLE ALEKOODI: https://www.stadinautokoulu.fi/lomake.html?id=51585

• Anonyymi

Stadin Autoloulussa enemmän opettajia, kuin oppilaita.

Eihän tämä ole järkevää vai onko?

• Anonyymi

Suosittelen Stadin autokoulua kaikille. Toimistokin on ihana <3 Muutenkin ihanan lämmin ja tervetullut olo kun astuu sisään. Ajotunteihin saa hyvin aikoja myös lauantaisin! Kaverit jotka on muissa autokouluissa niin ei saa varattua ajotunteja yhtä nopeasti ja kätevästi kuin minä. Olenkin suositellut kaikille Stadin autokoulua. Nettivarauksesta tykkään itse tosi paljon kun voi varailla tunteja just sillon kun itse haluu. Olen ajanut kolmen eri opettajan kanssa ja kaikki on olleet tosi kivoja ja asiantuntevia, ei oo jännittänyt yhtään.

• Anonyymi

Stadin autokoulu on huippu! Mulle käy työn takia pelkät lauantait ajotunneille niin siel on aina järjestetty mulle lisää aikaa jos joku lauantai on ollut jo täys. Luvattiin että jos tulee lauantaille inssiaikoja niin sekin saattaa olla mahdollista. Hyvät ja selkeet ohjeet ja jos joskus on pitänyt jotain kysyä niin aina vastattu lähes heti puhelimeen tai viestiin. Iso suositus.

• Anonyymi

Hyvä Krisse,

Hieno mainos. Ei oppilaat näitä lue. Kokeile kehittää markkinointia, tämä on väärä alusta.

• Anonyymi

On muuten surkea opetus kyseisessä autokoulussa. Ei pidetä kiinni mitä aluksi sovitaan. No, vaihdoin toiseen autokouluun.

• Anonyymi

Meiltä ei ole kukaan vaihtanut pois ❤️ Mutta meille on kyllä vaihdettu erityisesti ketjukouluista mutta myös muista 🤗 kylläpä nyt taitaa langassa olla aktiivisena joku kilpailija kateellisena 😛
        Terv. Opettaja kyseisessä koulussa

• Anonyymi

Yksi opettaja vaihtoi Stadin Autokouluun. Vei oppilaat vanhasta paikasta mukanaan.

Voi olla haastetta löytää jatkossa hommia tämmösellä kaverilla.

• Anonyymi

Kuulin Malmilla tästä hommasta. Ala on muuttunut ja opettajilla ei ole enää ns. ”Vanhanliiton” kunnioitusta edellistä työnantajaa kohtaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulin Malmilla tästä hommasta. Ala on muuttunut ja opettajilla ei ole enää ns. ”Vanhanliiton” kunnioitusta edellistä työnantajaa kohtaa.

Kyseessä oleva opettajan etunimi alkaa T:llä?
        Pienet piirit tietää kuka kyseessä, joten vaikea varmaan työllistyä kun Stadin autokoulu sulkee ovensa....😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyseessä oleva opettajan etunimi alkaa T:llä?
        Pienet piirit tietää kuka kyseessä, joten vaikea varmaan työllistyä kun Stadin autokoulu sulkee ovensa....😂

Menee Stadin koululla ilmeisen heikosti. Samainen T, joka anasti oppilaat, jutteli ajovarmalla - hiljaista on ja oli virhe vaihtaa koulua.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2119
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1803
    3. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1410
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      21
      1394
    5. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      21
      1034
    6. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      978
    7. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      77
      932
    8. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      862
    9. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      130
      853
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      70
      838
    Aihe