Miten hemmetissä ajotuntien tai teoriatuntien peruutukseen ei riitä, jos ja kun on sairastunut? Joudut maksamaan vaikka makaat kuolemankielissä sairaalassa? Todella iso varoitus tuohon autokouluun pyrkiville! Eipä muuta!
Stadin autokoulu
6
592
Vastaukset
- Anonyymi
Pitääkö autokouluun oikein pyrkiä?
- Anonyymi
Siis mitä sinä oikein sekoilet? Teoriatunnit tehdään netissä sitten kuin itse haluaa omaan tahtiin. Ajotunnit puolestaan varaillaan netistä omien aikataulujen mukaan itselle mieluisina aikoina, ja ajotunteja voi peru/siirtää netin kautta 24h ennen varattua aikaa. Tietenkin viime tinkaan perutut / käyttämättä jätetyt pitää maksaa, näinhän se on kaikkialla.
Kuolemankielissä sairaalassa? Huh huh.. Eiköhän tuollaiset tapaukset ole aina erikseen. Stadin autokoulu on erittäin hyvä autokoulu, ajoin siellä kortin viime kesänä ja pikkusiskoni menee sinne myös, todella hyvä palvelu ja opettajat!
Mene sinä jonnekin jossa voit perseillä ihan rauhassa. - Anonyymi
Oho, aika jännää, ite kun kävin nii ne teoriatunnit pyöri netissä ja ne sai vapaasti käydä millon itelle sopi. Oisko nyt vähän värikynää jantterilla tarinassa :D jos oot varannu ajotunnin nii sulla on se perus 24h aikaa peruuttaa Stadin autokoululla. Joillain muilla on kireemmäät ehdotkin.
Kannattais varmaan vähän hengittää ja keskittyy inssin pääsemiseen ykkösellä läpi eikä mihinkään outoon ränttiin suolikaksnelosella.
Mä kyllä suosittelen Stadin autokoulua ja niiden toimintaa.
Nimim . Ekalla läpi kiitoksin - Anonyymi
Stadin autokoulu on ihan paras. Omistaja kertoi mulle että on aika uus autokoulu Helsingissä. Olisko tää alottaja joku kateellinen kilpailija joka yrittää jossain kaksnelosella heittää lokaa niskaan uudelle tulokkaalle? Onko omat oppilaat vähentyny kun tulee uus toimija jolla kätevät nettivaraukset ja kaikki mitä muilla ei ole? 🤣
Noi ehdot on just hyvät ja selkeesti kerrotaan varauksia tehdessä mikä meininki. Jääpähän turhat ”saikuttajat” ja viime hetken pommiin nukkujat pois! - Anonyymi
Autokoulun omistajalla on Stadin paras ajo-ope perse
- Anonyymi
Stadin autokoulun yksi opettaja Kristiina tässä. Mulle joku linkkas tän keskustelun ja tulin kiittämään persekommentista jos se siis oli minulle ;D Toki kaikilla meillä on työn puolesta perselihakset reenattu joten saattoipa se olla jollekin meidän miehistäkin. Ja tuosta aloituksesta: meillä ei ole koskaan ollut tälläistä kipeyskeissiä, eli oletan että tämä aloitus on joku tarkoituksella keksitty juttu :) Sen sijaan nettivarausta on kehuttu koko ajan.. Jos täällä sattuu olemaan helsinkiläisiä ajokortin tarpeessa niin kandee vertailla hintoja ja kysellä kavereilta kokemuksia. Jos Stadin autokoulun meininki tuntuu hyvältä niin TÄSSÄ TEILLE ALEKOODI: https://www.stadinautokoulu.fi/lomake.html?id=51585
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2021774- 981455
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421245- 1151167
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351072Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251038- 74970
- 70930
- 250886