rakastaisin, halaisin, silittäisin poskeasi, suutelisin.
Jos saisin sut tähän
20
568
Vastaukset
- Anonyymi
Ai tähän ikävä-palstalle?
Niin minäkin tekisin.
- Anonyymi
Kukaan ei vaan tule.
- Anonyymi
☀︎⋆.ೃ࿔*:・°❀⋆.ೃ࿔*:・₊˚⛅.ೃ࿔*:🌻・
Mä laitan kohta purkkiin ton söpön miehen ettei se pääse enää ikinä mua karkuun 🚬👩🏻🦳
Enää ei onneksi paeta ja hypätä pusikkoon eikä liimauduta talon seinään kiinni kun näkyillään
🪄❤️
🚬👩🏼❤️👨🏼🚬
☀︎⋆.ೃ࿔*:・°❀⋆.ೃ࿔*:・₊˚⛅.ೃ࿔*:🌻・ - Anonyymi
Tekisi hyvää olla siinä.
- Anonyymi
Onko sulla joku ystävä kylässä?
- Anonyymi
Siis toivon vaan että olisit yksin.
- Anonyymi
Aikaisin varmaa itkemään. Kaipaan sua
- Anonyymi
Ottaisin sen vastaan ❤️
- Anonyymi
Kiitos sinulle hyvää yötä
- Anonyymi
Romantikko 😌
- Anonyymi
Niin minäkin tekisin, on niin ihana ja olen ikävöinyt tosi paljon.
- Anonyymi
Kiva lukea täällä välillä jotain positiivista. :))
- Anonyymi
Mutta et saa tilattua häntä woltista. Vaatii vähän enemmän ponnisteluja.
- Anonyymi
Seuraavassa elämässä sitten olisi ihanaa, kun tässä elämässä ei ole mahdollista toteuttaa tuota syistä johtuen.
- Anonyymi
Mä luulen että mun kultani odottaa just tuollaista äkillistä hellyydenpuuskaa multa kun yleensä oon niin spontaani❤️
- Anonyymi
Kuule ihan siellä missä aina nähdään, vaikka keskellä käytävää, jos vaan uskallusta riittää.
- Anonyymi
Onko tunnisteita? Palaako?
- Anonyymi
Ei ole palanut enää vuosiin. Suosittelen lopettamista muillekin.
- Anonyymi
Nuo kaikki hänelle tekisin ja vielä sitä "syvällisempääkin", on hän sen arvoinen. Eräs itseäni vanhempi hyvävartaloinen ja ihana nainen mielessä asustellut jo hyvän aikaa. Harmittavasti ei olla vähään aikaan nähty, ennen nähtiin paljon enemmän...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401410Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981355Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891245- 1091105
- 191051
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176878Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833