Nyt se taas alkoi, pörssisähköpelureiden joulu.
Järjetöntä rosvousta sähköllä
15
304
Vastaukset
- Anonyymi
Kalliin Sähkön Antoi Meille-Kaikille ;
Vihreiden Haavisto , Myymällä Carunan sähkötoiminnat !
Vihreät On saaneet aikaan Vain - KAAOSTA ja Vaikeuksia Kansalle !
Mihin tuota Kansaa Kiusaavaa - MYRKYN-Vihreää puoluetta edes tarvitaan ?
____________- Vastaus On - - - EI MIHINKÄÄN ! - Anonyymi
Jos sulla on pörssisähkö niin sun ei pitäs valittaa hinnan vaihtelusta, koska sopimukseen kuuluu riskit. Ota kiinteä sopimus niin ei tarvi ressata
- Anonyymi
Siirtomaksu!!!
- Anonyymi
Sähkö Suomessa on edelleen tosi halpaa.
- Anonyymi
Naurettavan halpaa jopa. Tämän vuoden keskiarvo pörssisähkössä on tähän mennessä alle 6 snt/kWh. Nyt kun se on pari päivää ollut pikkaisen kalliimpaa, niin tää sama ketjunaloittaja ääliö aloittaa tämän joka vuotisen sairaan ja skitsofreenisen itkupillityksen sähkörosvoista, ryöstöhinnoista jne. Ottais kiinteän sopparin tai jos ei kelpaa tämäkään, niin lopettaisi sähkönkulutuksen kokonaan.
- Anonyymi
Tee saatana ite omat sähkösi ja oo valittamatta
- Anonyymi
No peeeerkkele! Miepä teen!!!!!
- Anonyymi
Vain köyhät kyttää sähkön hintoja
- Anonyymi
No toivotaan ettei säätösauva enää putoa
- Anonyymi
Joku paikallinen sähkömieshän teki aikoinaan mittarin ohitus kytkentöjä? vieläköhän on aktiivinen? Tuommoinen toiminta olisi arvossaan nyt, siihen aikaan tosin sähkö oli melkein ilmaista muutenkin.
- Anonyymi
Fortumin omistamat sähköverkot myytiin yhtiölle, jonka taustalla operoivat ulkomaiset pääomasijoittajat.
Erityisesti vastuun Caruna-kaupasta kantavat Fortumin omistajaohjauksesta vastannut ministeri Pekka Haavisto (vihr.) ja energia-asioista vastannut ministeri Jan Vapaavuori (kok.). Myös silloinen pääministeri Jyrki Katainen (kok.) tuki ja puolusti voimakkaasti kauppaa.
Silloinen kulttuuri- ja urheiluministeri Paavo Arhinmäki (vas.) ainoana ministerinä vastusti kauppaa. Hän esitti talouspoliittisessa ministerivaliokunnassa, ettei Fortumin strategista tehtävää muuteta ja näin myynnille anneta lupaa. Arhinmäki jäi kuitenkin yksin, kun muut puolueet jyräsivät läpi ministeri Haaviston esityksen.
Monopoliaseman hyväksikäyttö kävi pian ilmi, kun Caruna teki roimat hinnankorotukset sähkön siirtohintoihin. Lisäksi on käynyt ilmi, että yritys kiertää veroja käyttäen hyväkseen verotuksen porsaanreikiä.
https://vasemmisto.fi/caruna-kaupan-salat-julki/- Anonyymi
En oo koskaan Carunalle maksanut senttiäkään, nostaisivat vaan siirtohinnan taivaisiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo koskaan Carunalle maksanut senttiäkään, nostaisivat vaan siirtohinnan taivaisiin
Katoppa Savon Voiman hintakehitystä niin huomaat että KOSKEE MUITAKIN vaikka Karuna aloitti
Vuonna 2020
YLEn toimittajat selvittivät syksyllä, että sähköverkkojen omistajat ovat korottaneet siirtohintoja paljon enemmän kuin nousevat kustannukset olisivat edellyttäneet. Hinnankorotuksia on perusteltu myrskyihin varautumisella. YLEn mukaan selitys kattaa vain murto-osan siirtolaskujen paisumisesta.
Yle tutki: Sähkön siirtohintojen raju nousu johtui yllättävästä syystä – valvojan tekemä muutos koitui kalliiksi kuluttajille
- Anonyymi
Perustuslain vastaista mielivaltainen sähköhintojen nostelu
- Anonyymi
Savon Voima nostaa hintaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289