Kun eilen iltapäivällä tulin kotiin, keittiön hellalla nökötti kattilassa kuorittuja kokonaisia porkkanoita haaleassa vedessä. Niitä ei ollut kuitenkaan keitetty pehmeiksi. Tämä oli minusta erikoista, sillä muut kuin minä ei meidän perheessä porkkanoita popsi. Sitten vielä kaksi yläkouluikäistä nuorta olivat kumpikin omissa huoneissaan ja ovet olivat lukossa.
Pitääkö äipän olla huolissaan?
Löysin kotoa porkkanoita kattilassa keittiön hellalla
Anonyymi-ap
3
146
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi edes kysyä.
- Anonyymi
Kysy neuvoa näiltä ykkös aamu teeveen "asiantuntijoilta".🤣🤣🤣
- Anonyymi
Kaikki yläkouluikäiset tietää kemiantuntiensa perusteella kuinka sienistä ja myös porkkanoista saa pienellä lämmöllä hitaasti uuttamalla eritettyä halpaa huumetta. Ne porkkanat on huomenissa aika valmiita, ja tuotoksia aletaan jo pakkaamaan kavereille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368