Tuleeko uusi salainen droonitehdas Mikkeliin?
Vastaukset 17
- Anonyymi
Ekikseltä vapautuvaa työväkeä voisi kouluttaa droonitehtaaseen osaajiksi.
- Anonyymi
ei olisi kovin salainen jos siitä voisi kertoa.
Kerron kuitenkin sinulle asiasta pienen vinkin nimittäin:- Anonyymi
Ajattelin samaa ettei kovin salainen voi olla jos siitä kerrotaan 🤭
- Anonyymi
Ei vihollinen usko että ekiksen porukat osais drooneja tehdä?
- Anonyymi
Ei tietenkään tule, eikä mitään muutakaan tehdasta! Ei sellainen sovi Päämajan herraskaiseen imagoon! Täällä rakennetaan vaan kerrostaloja! Se on Mikkelin dynaamista kehittämistä!!
- Anonyymi
Ekiksellä pn hyvää kokemusta käppäilystä.
- Anonyymi
Sitten ku tietäis vielä mikä on drooni.. Googlekaan ei tiennyt, nyt on tosi salaista.
- Anonyymi
Ekis aloittaa droonituotannon entisissä tiloissaan lentokentän lähellä. Tämä on varma tieto.
- Anonyymi
Korj. sisäpiiritieto
- Anonyymi
Paperilennokkeja jo taittelen malliksi.
- Anonyymi
Ei tule. Hamina saa tuon pestin.
- Anonyymi
Ano lupas Mikkeliin pommin. Ei siellä kuulemma kannata enää asua hänen mukaan.
- Anonyymi
Ano hourii omiaan. Pommi tipuu Anon torpan katolle.
- Anonyymi
ano on juvan alffa
- Anonyymi
Visulahteen tulee. Hommat hoidetaa tekoälyllä ja entiset ekisläiset valvoo monitoorien ääressä tuotantoa. Kyllä drooneja pukkaa pian.
- Anonyymi
Pyhäjoella olisi valmiiksi raivattu tontti ja parakitkin rahvaalle. Ellei ole vielä ehditty kaikkia purkaa...
- Anonyymi00019
perustatko sinä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.362831- 76630
- 50615
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei123539Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537