SDP menettänyt kansan luottamuksen.

Anonyymi-ap

Kotka on aina ollut Demarivetoinen kaupunki muttamutta muutamissa edellisissä vaaleissa on kannatus alkanut täälläkin pufota.
Uskon että kevään kuntavaaleissa nähdään Demareiden pohjakosketus.
Lindtmanni johdolloa on tehty huonoa oppositiopolitiikkaa eikä ole osattu muuta kuin huudella onelinereita joka väliin. Puolue ei itse osaa tehdä mitään.
Tähän päälle vielä Pirisesen pedofiilireissu Saksaan ja Kiljusen veljeily Venäläisten Putinistien kanssa niin ei hyvä. Syöksylasku on alkanut.

8

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kansan luottamuksen? Sillä on varmaan ollut kansan luottamus joskus 70-luvulla, mutta hra Lipposen aikaan, olisko ollut 80-luvulla, alkoi alamäki ja uusioneiti Marin hoiteli loput vasta 2020-luvun tietämissä. Lisää saadaa "luottamusta" harvase päivä.
      Me vanhemmat muistamme (harmi puolueille) noiden tekemiset. Muisti pelaa eikä tule niitä äkkidementioita kuten edustajille joka 4.vuosi iskee. Olen tosin aina toivonut, että voi jumalauta, kun osaisi pokkana valehdella ja puhua paskaa, niin kuinka hyvään virkaan sitä olisikaan työelämässä päässyt?

• Anonyymi

Demareille on tulossa jättimäinen mahalasku kevään kuntavaaleissa.

• Anonyymi

Luottamusta ei helpolla takaisin saada. Kansalla on pitkä muisti

• Anonyymi

Persubaarien ja Kokoomusfanittajien kapakoitsijat ovat ihmeissään asiakaskadosta vaikka meillä on nyt heidän mielestään niin hyvä hallitusohjelma. Minäkin käyn vain Vihreän kortin Public Cornerissa. Sitä saa mitä tilaa, porvarit!

• Anonyymi

Kuka hullu nyt venäjämielisiä äänestäisi.

• Anonyymi

Sdp tuo kansan talouden tuhoaja. Olisi syytä lailla kieltää tällaiset epä-isänmaalliset toveripuolueet. Samalle kieltolistalle myös vassarit ja vihreät.

• Anonyymi

Hyvä Riikka pelastaa Suomen.Kerran aijenmin Manerheim ja suomen ja saksan sotilaat.

• Anonyymi

Lindman sai kuulemma eniten kannatusta kyselyssä parhaasta puoluejohtajasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6294
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3252
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2566
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2198
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1788
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1696
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1480
    8. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1413
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1392
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1368
    Aihe