Kotka on aina ollut Demarivetoinen kaupunki muttamutta muutamissa edellisissä vaaleissa on kannatus alkanut täälläkin pufota.
Uskon että kevään kuntavaaleissa nähdään Demareiden pohjakosketus.
Lindtmanni johdolloa on tehty huonoa oppositiopolitiikkaa eikä ole osattu muuta kuin huudella onelinereita joka väliin. Puolue ei itse osaa tehdä mitään.
Tähän päälle vielä Pirisesen pedofiilireissu Saksaan ja Kiljusen veljeily Venäläisten Putinistien kanssa niin ei hyvä. Syöksylasku on alkanut.
SDP menettänyt kansan luottamuksen.
8
149
Vastaukset
- Anonyymi
Kansan luottamuksen? Sillä on varmaan ollut kansan luottamus joskus 70-luvulla, mutta hra Lipposen aikaan, olisko ollut 80-luvulla, alkoi alamäki ja uusioneiti Marin hoiteli loput vasta 2020-luvun tietämissä. Lisää saadaa "luottamusta" harvase päivä.
Me vanhemmat muistamme (harmi puolueille) noiden tekemiset. Muisti pelaa eikä tule niitä äkkidementioita kuten edustajille joka 4.vuosi iskee. Olen tosin aina toivonut, että voi jumalauta, kun osaisi pokkana valehdella ja puhua paskaa, niin kuinka hyvään virkaan sitä olisikaan työelämässä päässyt? - Anonyymi
Demareille on tulossa jättimäinen mahalasku kevään kuntavaaleissa.
- Anonyymi
Luottamusta ei helpolla takaisin saada. Kansalla on pitkä muisti
- Anonyymi
Persubaarien ja Kokoomusfanittajien kapakoitsijat ovat ihmeissään asiakaskadosta vaikka meillä on nyt heidän mielestään niin hyvä hallitusohjelma. Minäkin käyn vain Vihreän kortin Public Cornerissa. Sitä saa mitä tilaa, porvarit!
- Anonyymi
Kuka hullu nyt venäjämielisiä äänestäisi.
- Anonyymi
Sdp tuo kansan talouden tuhoaja. Olisi syytä lailla kieltää tällaiset epä-isänmaalliset toveripuolueet. Samalle kieltolistalle myös vassarit ja vihreät.
- Anonyymi
Hyvä Riikka pelastaa Suomen.Kerran aijenmin Manerheim ja suomen ja saksan sotilaat.
- Anonyymi
Lindman sai kuulemma eniten kannatusta kyselyssä parhaasta puoluejohtajasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368