Avast vai Panda (vai jokin muu)?
Kumpi maksullinen virusohjelma on parempi?
29
341
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kumpikaan vaan Windowsin oma riittää..
- Anonyymi
En tiennytkään että Windowsin oma on maksullinen, itse olen käyttänyt sitä ilmaiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiennytkään että Windowsin oma on maksullinen, itse olen käyttänyt sitä ilmaiseksi.
Ei toi vapunen mitään tiedä, ei edes sitä että Defender on maksuton ja Windowsiin sisältyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän kukaan sitä maksulliseksi väitäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmainen se on. Maksaa näistä kun ei pidä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän kukaan sitä maksulliseksi väitäkään.
Kysymyshän oli: "Kumpi MAKSULLINEN virusohjelma on parempi?"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaus: Kaikki niistä on huijausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun Defender ei ole kumpikaan mainittu MAKSULLINEN virusohjelma, niin se oli se vaihtoehto joku muu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun Defender ei ole kumpikaan mainittu MAKSULLINEN virusohjelma, niin se oli se vaihtoehto joku muu.
Ei ole muita varteenotettavia.
- Anonyymi
Panda on parempi.
- Anonyymi
Asensin juuri Panda Free`n , on toiminut hyvin minun koneissa.
Maksullinen Panda myös löytyy , itse olen ollut tyytyväinen ilmaisversioon. - Anonyymi
Panda toimii! Defender ei toimi. Avast on oikukas mutta parempi kuin ei mitään.
- Anonyymi
Julmetun kallis! F-sökyrä on hinnoilteltu ulos.
Se on kuoleva firma. kun kusi nousee päähän. - Anonyymi
Panda on surkea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panda on surkea
Panda EI ole surkea! Nimeä sitten parempi kun herra/neiti tuntuu tietävän kaikesta kaiken!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panda EI ole surkea! Nimeä sitten parempi kun herra/neiti tuntuu tietävän kaikesta kaiken!
On se. Sentakia ne lähetettiin takaisin Kiinaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se. Sentakia ne lähetettiin takaisin Kiinaan
HV, ei niitä sen takia Kiinaan lähetetty vaan siksi että ne tuli liian kalliiksi Suomelle. Ja sitäpaitsi nyt on kysymys Panda-nimisestä tietoturvaohjelmistosta, ei niistä eläimistä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HV, ei niitä sen takia Kiinaan lähetetty vaan siksi että ne tuli liian kalliiksi Suomelle. Ja sitäpaitsi nyt on kysymys Panda-nimisestä tietoturvaohjelmistosta, ei niistä eläimistä!
Sama asia. Roskaa kummatkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama asia. Roskaa kummatkin
Ei ole sama asia eikä Panda ole mitään roskaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sama asia eikä Panda ole mitään roskaa!
Onhan ne kun suomeen toimitetaan
- Anonyymi
Mutta mullapa onkin GNU,/Linux Debian!
- Anonyymi
Suosittelen muillekkin! Siinä ClamAV/Tk jolla ei tosin taida tehdä mitään? Eikö se skannaa Windows haitakkeita? Ymmärtääkseni Linuxiin vaikea tehdä toimivia haittaohjelmia?
- Anonyymi
Oletko hullu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko hullu?
Kysymys pitäisi esittää sinulle, arvon windowshihu! Eli oletko sinä hullu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko hullu?
Vähän:) Mitä sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys pitäisi esittää sinulle, arvon windowshihu! Eli oletko sinä hullu?
Hulluna on hyvä olla, ei tarvi teeskennellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen muillekkin! Siinä ClamAV/Tk jolla ei tosin taida tehdä mitään? Eikö se skannaa Windows haitakkeita? Ymmärtääkseni Linuxiin vaikea tehdä toimivia haittaohjelmia?
No tässä aluksi yksi haittaohjelma Linuxiin:
https://www.bleepingcomputer.com/news/security/bootkitty-uefi-malware-exploits-logofail-to-infect-linux-systems/
- Anonyymi
Panda on hyvä, ei ehkä paras. mutta hyvä. Kaspersky kai se paras! NSA valinta oli Kaspersky.
- Anonyymi
Euroopan unionin jäsenmaat menevät koko Euroopan tuhoon Kiovan diktatuurin vuoksi. Näin sanoo irlantilainen toimittaja Chey Bowes sosiaalisessa mediassa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521757
- 621692
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101248- 611061
- 491024
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41775Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118637Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86630Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566