Kyllä se minulle sopii. Mutta kuka maksaa elämisen? Tulevaisuudessako ei ole rahaa?
Naisen paikka on kotona
5
149
Vastaukset
- Anonyymi
Missä on minun laukkuni, siinä on minun kotini.
Päivän sana
Lauantai 30.11.2024
Jeesus sanoo: ”Totisesti, totisesti: se, joka kuulee minun sanani ja uskoo minun lähettäjääni, on saanut ikuisen elämän. Hän ei joudu tuomittavaksi, vaan hän on jo siirtynyt kuolemasta elämään.”
Joh. 5:24
Katelkaas tuo sisäinen keskustelu kokonaisuus
Johannes 5 Raamattu- Anonyymi
On enemmän kuin elämä ja kaiken säilyttävä.
Ensimmäiset lopun merkit
7Jotkut kysyivät: »Opettaja, milloin tämä kaikki tapahtuu? Mikä on merkkinä siitä, että se aika on tulossa?» 8Jeesus sanoi: »Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: ’Minä se olen’, ja: ’Aika on tullut.’ Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä. 9Ja kun kuulette sodista ja levottomuuksista, älkää hätääntykö. Näin täytyy ensin käydä, mutta loppu ei tule vielä silloin.»
10Ja hän jatkoi:
»Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, 11ja joka puolella on suuria maanjäristyksiä, nälänhätää ja ruttotauteja. Kauhistuttavia asioita tapahtuu, ja taivaalla näkyy suuria ennusmerkkejä.
12»Mutta jo ennen tätä teidän kimppuunne käydään ja teitä vainotaan. Teitä viedään tuomiolle synagogiin, teitä teljetään vankilaan, te joudutte kuninkaiden ja maaherrojen eteen minun nimeni tähden. 13Näin te saatte tilaisuuden todistaa minusta. 14Painakaa vain mieleenne, että teidän ei tule etukäteen miettiä, miten itseänne puolustatte. 15Minä annan teille viisauden puhua niin, ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanojanne.
16»Jopa teidän vanhempanne, veljenne, sukulaisenne ja ystävänne luovuttavat teidät viranomaisille, ja muutamia teistä surmataan. 17Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden. 18Mutta edes hiuskarva päästänne ei mene hukkaan. 19Pysykää lujina, niin voitatte omaksenne elämän.
NS. loppua ei ole - on vain siirtymää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On enemmän kuin elämä ja kaiken säilyttävä.
Ensimmäiset lopun merkit
7Jotkut kysyivät: »Opettaja, milloin tämä kaikki tapahtuu? Mikä on merkkinä siitä, että se aika on tulossa?» 8Jeesus sanoi: »Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: ’Minä se olen’, ja: ’Aika on tullut.’ Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä. 9Ja kun kuulette sodista ja levottomuuksista, älkää hätääntykö. Näin täytyy ensin käydä, mutta loppu ei tule vielä silloin.»
10Ja hän jatkoi:
»Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, 11ja joka puolella on suuria maanjäristyksiä, nälänhätää ja ruttotauteja. Kauhistuttavia asioita tapahtuu, ja taivaalla näkyy suuria ennusmerkkejä.
12»Mutta jo ennen tätä teidän kimppuunne käydään ja teitä vainotaan. Teitä viedään tuomiolle synagogiin, teitä teljetään vankilaan, te joudutte kuninkaiden ja maaherrojen eteen minun nimeni tähden. 13Näin te saatte tilaisuuden todistaa minusta. 14Painakaa vain mieleenne, että teidän ei tule etukäteen miettiä, miten itseänne puolustatte. 15Minä annan teille viisauden puhua niin, ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanojanne.
16»Jopa teidän vanhempanne, veljenne, sukulaisenne ja ystävänne luovuttavat teidät viranomaisille, ja muutamia teistä surmataan. 17Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden. 18Mutta edes hiuskarva päästänne ei mene hukkaan. 19Pysykää lujina, niin voitatte omaksenne elämän.
NS. loppua ei ole - on vain siirtymää.19Pysykää lujina, niin voitatte omaksenne elämän.
TÄMÄ ON YHTÄ - KUIN TAIVAS
- Anonyymi
Valtio maksaa kaiken.
- Anonyymi
Miksi siis somalitantat rahjustavat stadin kaduilla ja kauppakeskuksissa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 48687
- 38653
- 49634
- 31619
- 42618
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50560
- 37506