Naisen paikka on kotona

Anonyymi-ap

Kyllä se minulle sopii. Mutta kuka maksaa elämisen? Tulevaisuudessako ei ole rahaa?

12

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missä on minun laukkuni, siinä on minun kotini.

Päivän sana
      Lauantai 30.11.2024
      Jeesus sanoo: ”Totisesti, totisesti: se, joka kuulee minun sanani ja uskoo minun lähettäjääni, on saanut ikuisen elämän. Hän ei joudu tuomittavaksi, vaan hän on jo siirtynyt kuolemasta elämään.”

Joh. 5:24

Katelkaas tuo sisäinen keskustelu kokonaisuus
      Johannes 5 Raamattu

• Anonyymi

On enemmän kuin elämä ja kaiken säilyttävä.

Ensimmäiset lopun merkit
        7Jotkut kysyivät: »Opettaja, milloin tämä kaikki tapahtuu? Mikä on merkkinä siitä, että se aika on tulossa?» 8Jeesus sanoi: »Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: ’Minä se olen’, ja: ’Aika on tullut.’ Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä. 9Ja kun kuulette sodista ja levottomuuksista, älkää hätääntykö. Näin täytyy ensin käydä, mutta loppu ei tule vielä silloin.»

10Ja hän jatkoi:

»Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, 11ja joka puolella on suuria maanjäristyksiä, nälänhätää ja ruttotauteja. Kauhistuttavia asioita tapahtuu, ja taivaalla näkyy suuria ennusmerkkejä.

12»Mutta jo ennen tätä teidän kimppuunne käydään ja teitä vainotaan. Teitä viedään tuomiolle synagogiin, teitä teljetään vankilaan, te joudutte kuninkaiden ja maaherrojen eteen minun nimeni tähden. 13Näin te saatte tilaisuuden todistaa minusta. 14Painakaa vain mieleenne, että teidän ei tule etukäteen miettiä, miten itseänne puolustatte. 15Minä annan teille viisauden puhua niin, ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanojanne.

16»Jopa teidän vanhempanne, veljenne, sukulaisenne ja ystävänne luovuttavat teidät viranomaisille, ja muutamia teistä surmataan. 17Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden. 18Mutta edes hiuskarva päästänne ei mene hukkaan. 19Pysykää lujina, niin voitatte omaksenne elämän.

NS. loppua ei ole - on vain siirtymää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On enemmän kuin elämä ja kaiken säilyttävä.

Ensimmäiset lopun merkit
        7Jotkut kysyivät: »Opettaja, milloin tämä kaikki tapahtuu? Mikä on merkkinä siitä, että se aika on tulossa?» 8Jeesus sanoi: »Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: ’Minä se olen’, ja: ’Aika on tullut.’ Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä. 9Ja kun kuulette sodista ja levottomuuksista, älkää hätääntykö. Näin täytyy ensin käydä, mutta loppu ei tule vielä silloin.»

10Ja hän jatkoi:

»Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, 11ja joka puolella on suuria maanjäristyksiä, nälänhätää ja ruttotauteja. Kauhistuttavia asioita tapahtuu, ja taivaalla näkyy suuria ennusmerkkejä.

12»Mutta jo ennen tätä teidän kimppuunne käydään ja teitä vainotaan. Teitä viedään tuomiolle synagogiin, teitä teljetään vankilaan, te joudutte kuninkaiden ja maaherrojen eteen minun nimeni tähden. 13Näin te saatte tilaisuuden todistaa minusta. 14Painakaa vain mieleenne, että teidän ei tule etukäteen miettiä, miten itseänne puolustatte. 15Minä annan teille viisauden puhua niin, ettei yksikään vastustajanne kykene kiistämään eikä kumoamaan sanojanne.

16»Jopa teidän vanhempanne, veljenne, sukulaisenne ja ystävänne luovuttavat teidät viranomaisille, ja muutamia teistä surmataan. 17Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden. 18Mutta edes hiuskarva päästänne ei mene hukkaan. 19Pysykää lujina, niin voitatte omaksenne elämän.

NS. loppua ei ole - on vain siirtymää.

19Pysykää lujina, niin voitatte omaksenne elämän.

TÄMÄ ON YHTÄ - KUIN TAIVAS

• Anonyymi00014

Muslimit elää yhteiskunnan loisina. Ei kiinnosta työnteko. Kuka nyt muslimit viitsii palkata kun vähän väliä pitää rukoilla. Hahahah. Sotahullua porukkaa alistavat naisia minä keirrän kaukaa tommoset hihhulit.

• Anonyymi

Valtio maksaa kaiken.

• Anonyymi

Miksi siis somalitantat rahjustavat stadin kaduilla ja kauppakeskuksissa.

• Anonyymi00009

Olen nainen, ja haluan olla kotona.

• Anonyymi00010

Naisen paikka on siellä missä nainenkin on.

• Anonyymi00011

Lähjötä siellä sitten, äläkä edes katsele akkunasta ettet saa vaikutteita.

• Anonyymi00012

Henkesä kaupalla saa naikonen elää
      - siten kun tajua lähteä näitten luomasta helvetistä

Tietoa on joo mutta jätti naisen rauhaan. kun tiesi jotta itelekin lähtö tulisi

• Anonyymi00013

Naisten taxsit ovat yksi suojaus näitten helvetiä vastaan.

• Anonyymi00015

Päivän sana
      Keskiviikko 25.2.2026

Koska Jeesus on itse käynyt läpi kärsimykset ja kiusaukset, hän kykenee auttamaan niitä, joita koetellaan.

Hepr. 2:18

Elämä on AINAOLEVAA MATKAA, eikä tästä tallin-nurkkaan hävitystä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      102
      4867
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3962
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      213
      3886
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2265
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1354
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      170
      1353
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe