kODINKONELIIKKEET

jykevä

Nokiallahan ei taida olla muita kodinkoneliikkeitä kuin Tekniset sipilä? Mitä mieltä olette kyseisestä liikkeestä?

12

4908

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nokialainen.

Jokunen vuosi on tullut Nokialla asuttua, mutta eipä ole tullut ko. liikkeessä vielä käytyä. Voisi kyllä piipahtaa joskus...

• Joo

Kerran kävin, liesituuletin oli hakusessa. Hinnat oli korkeat eikä myyjillä oikein tuntunut olevan intoa myydä mitään, joten ajelin sitten Lielahteen.

• mustis

Hinnat on mielestäni normaalit Tekniset ketjun tasoa. Kannattaa huomata etteivät laskuta kuljetuksesta mitään Nokian sisällä kun taas Tampereen liikkeet yleensä laskuttavat muutaman kympin. Palvelun taso riippuu vähän siitä mitä ostat ja kuka palvelee. Itse kauppias, se nainen, palvelee tietysti paremmin kuin muut mutta miesmyyjillä ei joskus joko ole oikein tietoa tai into ainakaan kodinkonemyyntiin (pakastimet, pasukoneet). Viihde-elektroniikkaan vähän paremmin. Kuitenniin, voi siellä pistäytyä ja kysyä tarjousta.

• Noket

Ostinkin jotain, palvelu asialista. Varmaankaan en olisi kauempaa halvemmalla saanut, kun pensakin maksaa.

• ....

Taitaa olla makuasia onko mies vai naismyyjä...
      aina tuntuu asiat kuitenkin hoituvan toisin kun muualla (esim.lielahti,gigantti), tunnin jonotus on minusta kohtuutonta... ...bensa on tosiaan hinnoissa, koska porukka oikeen nousee barrigaadeille....

• planner

"Taitaa olla makuasia onko mies vai naismyyjä... "

Tässä tapauksessa se ole makuasia jos toinen on kaupan omistaja. Palveluasenne on nimittäin vähän eri luokkaa kuin palkollisilla.

• Jarkko
        planner kirjoitti:

"Taitaa olla makuasia onko mies vai naismyyjä... "

Tässä tapauksessa se ole makuasia jos toinen on kaupan omistaja. Palveluasenne on nimittäin vähän eri luokkaa kuin palkollisilla.

Sukupuolella ei ole minkään valtakunnan väliä, mutta ammattitaidolla on! Oikein pistää vituttaan liikkeissä jossa myyjä tulee kysymään et kuinka voin palvella. Myyjältä kysyn sitten jotain laitteen ominaisuuksista ja se ei osaa vastata. Pari kertaa olen kysynyt myyjältä, että voinko käyttää teidän tietokonetta... myyjä on siihen suostunut ja olen katsonut tuotteiden ominaisuuksista netistä ja samalla tietysti MBnetin hintaseuranta sivua ja todennut et lähden tonne toiseen kauppaan sillä siellä on halvempaa. Kiitoksia avusta! Silloin myyjä on jäänyt paikalleen suu auki mököttämään.

• vaiinni

Onko kyseisessä liikkeessä kuljetuspalvelua? ja jos on niin onko palvelu hyvää?

• Lähipaikkakuntalainen

.. asioida kyseisessä liikkeessä. Ja olen saanut tuotteita myös edullisemminkin kuin muista kodinkoneliikkeistä. Pitää vain kehdata tinkiä!
      Hyvää palveluakin olen mielestäni saanut, vaikka mielestäni noista myyjistä osaa asiakaspalvelun ja tuote-esittelyn parhaiten se naismyyjä. Mieluummin käyn ensin Sipilällä ja jollen sieltä löydä, niin sitten vasta Lielahden liikkeissä.

• minä

mielestäni sen verran mitä olen asioinut niin ihan hyvä paikka. ei oikeastaan tartte tinkiäkään kun voi saada jo vähän alennusta. vaikka en usein asioikaan. muistaakseni se naismyyjä on sipilöitten tytär, ja pirun mukava ja mielestäni tietää aika hyvin asioista, tai ainakin niistä laitteista on tietänyt mitä minä olen tarvinnut. eli ei valitettavaa myyjistä/liikkeestä.

• Göhä
        minä kirjoitti:

mielestäni sen verran mitä olen asioinut niin ihan hyvä paikka. ei oikeastaan tartte tinkiäkään kun voi saada jo vähän alennusta. vaikka en usein asioikaan. muistaakseni se naismyyjä on sipilöitten tytär, ja pirun mukava ja mielestäni tietää aika hyvin asioista, tai ainakin niistä laitteista on tietänyt mitä minä olen tarvinnut. eli ei valitettavaa myyjistä/liikkeestä.

Onko Nokialla Kodinkoneliikkeellä joku yksioikeus asema . Tulis vaan äkkiä joku Veikon kone tai markan talo. Ei kiinnosta paljoa palvella jos meet kakkuvatkainta ostaan tai liittymässä pitää olla kaikki tietotaito- Ostan vastedes muualta

• Ei enää iguna
        Göhä kirjoitti:

Onko Nokialla Kodinkoneliikkeellä joku yksioikeus asema . Tulis vaan äkkiä joku Veikon kone tai markan talo. Ei kiinnosta paljoa palvella jos meet kakkuvatkainta ostaan tai liittymässä pitää olla kaikki tietotaito- Ostan vastedes muualta

Onneksi tämä on vain MINUN kokemukseni ko. liikkeestä, jos olette tyytyväisiä kaikki ok, tässä minun tapaukseni:

1) pesukone jossa Olli (firman isä) sanoi olevan tietyn ominaisuuden, vaan eipä ollut, emäntä ei palauttanut vaan kärsi valehtelun nahoissaan
        2) pakastin tuotiin mökille, pojat laittoivat suoraan makuulta pystyyn ja verkkoon(jokainen asiaan vihkiytynyt tietää mitä tapahtuu kun kylmäaine ei ole ehtinyt tasoittua), pakastin samassa paskaksi mutta liikkeestä veloituksetta uusi 2 viikon kuluttua
        3) digiboksi yhteisantenniin, kukaan 3 myyjästä naisomistaja eivät tienneet mikä laite toimisi yhteisantennilla, silti kauppias vielä lähtiessä olisi puoliväkisin myynyt yhden laitteen mukaan!!! Ajo Lielahden Giganttiin jossa 1. myyjä 10 sekunnissa kertoi soveltuvat laitteet

Tuskin firma olisi enää näiden vuosikymmenten jälkeen pystyssä jos kaikkien kokemukset olisivat yhtä traagisia kuin minun joten täytyy niitä tyytyväisiä asiakkaitakin olla! Sipilässä ostot onnistuu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4431
    2. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2325
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      14
      2317
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      51
      2078
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1647
    6. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1466
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1421
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1274
    9. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1231
    10. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      40
      1054
    Aihe